Elisan digiboksin kanssa ongelmia

Digiboksi

Minulla oli parisen vuotta musta Elisan digiboksi, jonka kanssa oli välillä ongelmia, mutta noin kuukausi sitten se lopulta hävitti tv-kanavat. Testasin vanhalla Topfieldillä, että toimii hyvin. Hankimme jopa uuden antennin, ei toiminut. Elisa lähetti uuden digiboksin. Sen valkoisen. Pari päivää näkyivät kanavat ja iloitsin, vaikka en tykännyt muuten boksista enkä sen kakesta. Sen jälkeen jälleen tuli normi tv-kanaville heikko signaali. Parina päivänä olen vain voinut katsoa tätä kautta tv:tä. Ainoa mitä olen voinut katsoa on nettikanavat. Jälleen Topfieldillä toimii.

Mikä voisi olla ongelmana? Muutoinkin haluan ehdottomasti mustan digiboksin itselleni tämä valkoinen on jotenkin niin alkeellisen tuntuinen. Sitä en teidä, vaikka olisi olevinaan nykyaikaisempi, mutta mustasta tykkäsin. Valkoisen mukana ei tullut kaken ohjeita. Eli en tiedä mistä näppäimestä pääsee esim suoraan tallennettuihin ohjelmiin. Kaikki on hihasta, jopa boksin päälle laittaminen. Välillä olen sulkenut boksin (näkyi punaisena) ja yks kaks se oli itse päällä. Jää jumiin ja pitää ottaa virta pois pistokkeen kautta. Ei tosiaan hyvä.

3

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • been there done that

Joo mulla on kanssa samanlaisia kokemuksia. Tänäänkin ajattelin katsoa 4PRO2HD -kanavalta Hifk:n matsin. Noh, boksihan alkoi heti valittamaan ettei saa signaalia ja resetoi boksisi. Tämän tein viisi kertaa, irrotin kaikki piuhat yms. eikä kuitenkaan toiminut. Kauko-ohjain ottaa painallaukset vain tietystä kulmasta jos silloinkaan. Pyysin että lähettäisivät vanhan mallin boksin, mutta kuulemma sitä ei enää valmisteta..

Sysipaska! Vaihdan jo tällä viikolla Elisan pois. Älkää vaivautuko menettämään hermojanne.

• "yhmä"

Ongelma kanavahaussa Elisa viihteessä. Automaattisella kanavahaulla ei löydy kaikki kanavat. Ohjeissa neuvotaan palauttamaan tehdasasetukset. Jos näin teen, katoaako kaikki tallentamani ohjelmat?

• Pacepaskan omistaja

Ei häviä. Ne on Elisan serverillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      534
      1786
    2. Mitä ihmettä? Sofia Belorf kauppaa omaisuuttaan

Onko vuokrat maksamatta, vai miksi myy käytettyjä luksusasusteitaan?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1037
    3. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      141
      838
    4. Harmittaako sinua että pilasit välisi

Ikävöimääsi ihmiseen tämän palstan takia?
      Ikävä
      61
      663
    5. Ihanat kulta

ne sun uudetkin hiukset...😍 Oot niin kaunis ja seksikäs ettei meinaa uskaltaa ees katsoa ettei uppoa liian syvälle katseesi lumoihin, mites siitä enä
      Ikävä
      35
      631
    6. Jos en järkeilisi tätä

olisin jo antautunut sinulle kokonaan. Tämä himokin on ihan jotain käsittämätöntä. En tiedä mikä sinussa on, mutta olet saanut tämän naisen ihan sekai
      Ikävä
      21
      613
    7. Näin ajattelen.

Jos en ollut sen arvoinen, että selvität asiat kanssani oikeassa elämässä. Jos et uskonut minuun, vaan epäilit minun valehtelevan. Mistään. Sinä voit
      Ikävä
      33
      594
    8. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      29
      577
    9. Mitä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää ihmissuhteista.

1) Ihmiset jäävät elämääsi, jos ovat jäädäkseen. Heillä on vapaa tahto ja valinta. Jos he eivät valitse niin tehdä, se hyväksytään ja ymmärretään. Ilm
      Ikävä
      59
      550
    Aihe