Elisan digiboksin kanssa ongelmia

Digiboksi

Minulla oli parisen vuotta musta Elisan digiboksi, jonka kanssa oli välillä ongelmia, mutta noin kuukausi sitten se lopulta hävitti tv-kanavat. Testasin vanhalla Topfieldillä, että toimii hyvin. Hankimme jopa uuden antennin, ei toiminut. Elisa lähetti uuden digiboksin. Sen valkoisen. Pari päivää näkyivät kanavat ja iloitsin, vaikka en tykännyt muuten boksista enkä sen kakesta. Sen jälkeen jälleen tuli normi tv-kanaville heikko signaali. Parina päivänä olen vain voinut katsoa tätä kautta tv:tä. Ainoa mitä olen voinut katsoa on nettikanavat. Jälleen Topfieldillä toimii.

Mikä voisi olla ongelmana? Muutoinkin haluan ehdottomasti mustan digiboksin itselleni tämä valkoinen on jotenkin niin alkeellisen tuntuinen. Sitä en teidä, vaikka olisi olevinaan nykyaikaisempi, mutta mustasta tykkäsin. Valkoisen mukana ei tullut kaken ohjeita. Eli en tiedä mistä näppäimestä pääsee esim suoraan tallennettuihin ohjelmiin. Kaikki on hihasta, jopa boksin päälle laittaminen. Välillä olen sulkenut boksin (näkyi punaisena) ja yks kaks se oli itse päällä. Jää jumiin ja pitää ottaa virta pois pistokkeen kautta. Ei tosiaan hyvä.

3

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • been there done that

Joo mulla on kanssa samanlaisia kokemuksia. Tänäänkin ajattelin katsoa 4PRO2HD -kanavalta Hifk:n matsin. Noh, boksihan alkoi heti valittamaan ettei saa signaalia ja resetoi boksisi. Tämän tein viisi kertaa, irrotin kaikki piuhat yms. eikä kuitenkaan toiminut. Kauko-ohjain ottaa painallaukset vain tietystä kulmasta jos silloinkaan. Pyysin että lähettäisivät vanhan mallin boksin, mutta kuulemma sitä ei enää valmisteta..

Sysipaska! Vaihdan jo tällä viikolla Elisan pois. Älkää vaivautuko menettämään hermojanne.

• "yhmä"

Ongelma kanavahaussa Elisa viihteessä. Automaattisella kanavahaulla ei löydy kaikki kanavat. Ohjeissa neuvotaan palauttamaan tehdasasetukset. Jos näin teen, katoaako kaikki tallentamani ohjelmat?

• Pacepaskan omistaja

Ei häviä. Ne on Elisan serverillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1078
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50