Mihin katosi
- Afrodite -
tuo vesien liikuttaja
patojen aukaisija
tulien
Jumalatar
joka sytytti yöllisen kuun
tähtien majakoiksi loistamaan
niin taipuivat viljaiset pellot
syksyn sadoiksi kypsyttäen
leimahtaen yksinäisten
sydäntenkerhoon
tulipalloiksi
toisilleen sykkimään
kohden aamunkajoa
Hetken hämärän hiljaisuus
herätti elämänairueet eloon
kuin
joutsenparvina
lipumaan laineilleen
- Afrodite -
hiljaisuus
kutsuu äänellään
minne äänenkajot eivät yllä
joita tuulikellot kantaa
kuiskeet mukanaan.
Afrodite
6
112
Vastaukset
- Mariko Vaara
Mä olin näkevinäni sen viimeks piin kovan kaupallisuuden kolera-altaassa.
Toivotaan ettei täällä ei tuo todellinen kaupallisuus kukkisi että säästyisimme erilaisilta " kolera tapauksilta ".
Mielenkiintoisesta kommentista rehti : Kiitos !
- Liona
Upesti kirjoitettu Afroditesta!!
Kai Afrodite on sälitettynä (balsamoituna) greikkalaisen mytologiaan....Myös Sinulta mielenkiintoinen kommentti Hyvä Liona.
Aika seikkaperäinen oli tuo aiheenikin että jostain kumman syystä tuo Afrodite tuli mieleeni tätä kirjoittaessani.
Jollain tapaa runoni kietoutui kohtuullisen hyvin tuon aihepiirin tunnelmiin.
Kiitos Sinulle että Hyviä Elokuun tunnelmia,sateista huolimatta !
Ja tuulikello soittaa
hiljaisena huokaa
miksi kaikki kaunis katoaa
vaipuu yöhön mustaan
vain aaltojen pauhu kuuluu
kuukin piilossaan uinuu
ei kutsu yöllistä kulkijaa
Afroditeä katsomaan
Kaunista dolania taas
minä kin lukea saan
kiitosKaunis oli myös kommenttisi,josta : Kiitos !
Näin se vaan tämäkin kesä on jo lähes mennyt ja syksy kolkuttelee vuodenajan oveaan... " ei kai vaan syyssateita tuoden " ?
Sinulle Hyviä syksyn tunnelmia toivottaen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609201IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3106412Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661460Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61341- 1091121
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.831092Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut68937Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43818Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23726MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311708