Heippa! Kyselisin vähän, että mitkä Schleich-hevoset eivät ole enää niin tavallisia joita löytää joka marketista, vaan joita ei enää myydä (paitsi ehkä netissä). Ja minkä arvoisia nämä Schleich-hevoset olisivat?
Itse olen myymässä heppojani, mutta en tiedä mitä voisin pyytää niistä. Luettelen mitä kaikkia mulla on myytävänä, ja epäilisin että osa niistä ei ole niin tavallisia enää, olenko oikeassa?
morgan ori/ruuna 1997 (vissiin jonkun verran arvokas?)
shire ruuna 2000
lipizza varsa ori 2001
lipizza tamma 2001
appaloosa ruuna 2002
arabi varsa tamma 2003
holstein varsa tamma 2004 (ei valmisteta enää?)
hannover tamma 2004
clydesdale tamma 2004
camargue tamma 2005 (ei valmisteta enää?)
andalusia ori 2005
palomino ori 2006
arabi ori 2007
tennesee walker ori 2007
Eli kuinka paljon noista voisi pyytää suunnilleen? Keskimäärin ajattelin vähintään jotain 3-4 euroa, mutta noista joiden valmistus on lopetettu niin voisi pyytää kai enemmän?
Schleich harvinaisuudet/valmistus lopetettu
rnn
5
2790
Vastaukset
- KIIAKIIUMIIU
pistä kuvia [email protected] voisin ehkä ostaa jonkun
- tye5rxygtert
mää oon itte ostanu tosi arvoikkaita kahella eurolla :DD
- LAURAEMILIA.
Haluaisiko joku ostaa vanhoja schleich poneja.. kyseessä on siis kaksi shetlanninponi ruunaa, jotka ovat vuosilta -95 ja -90. Vanhojahan ne on jo joten maksamist kykyistä ostajaa etsisin. Ja sellaista joka oikeasti keräilee
SP [email protected] - hevosfani
Mulla on 2 arabi oria vuodelta 2007. Kuitenkaan en ole nähnyt muilla sitä schleichia.
- Anonyymi
Hannoverille pitää kyllä nostaa hintaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070