Haluaisin kuulla kokemuksianne minne katosivat yhteiset ystävät eron jälkeen. Kumpaa ei enää kutsuttu kekkereihin?
yhteiset ystävät
15
97
Vastaukset
Suhteemme eksän suvun kanssa alkoi kylmetä kihlautumiseni jälkeen marraskuussa 2007.
Joulun vietimme vielä yhdessä minun kodissani kuten meillä oli ollut tapana tehdä sen jälkeen kun appi-ukko kuoli, ja eksän suku möi omakotitalonsa.
Sen joulun jälkeen eksän suku hylkäsi minut. En ole enää tervetullut heidän elämäänsä ja minua on kielletty osallistumasta eks-anoppini hoitoon. Tosin pojat hakivat mumminsa synttärijuhliimme ja hän nautti silmin nähden päivästään sukuni keskellä.
Lähetin myös eksälle ja hänen uudelle avovaimolle kutsun syntymäpäiväjuhliimme. Kuopus pyysi isäänsä vierailemaan mökilläni viikkoa ennen juhlia kun hän oli käymässä Suomessa. Kuopus olisi halunnut näyttää isälleen timpurityönsä tuloksia. Ei kuulemma halunnut olla kanssani missään tekemisissä.
Siis vastaus kysymykseeni minua ei enää ole kutsuttu yhteisiin kekkereihin, mutta eihän niitä kekkereitä eksän suvulla enää olekaan.
Joskun mietin miten mahtaa mennä seremonioiden kuviot jos ja kun poikani avioituu.Ystävä ei katoa koskaan.
Sukulais- kaveri- avio- tms. suhteet kyllä katoavat, kun yksi lenkki puuttuu.
H.- epäkelpo?
Ensimmäisen liittoni ajoilta suurin osa ystävistämme on edelleen molempien ystäviä. Toisessa liitossani oli molemmilla omat ystävät entisestä elämästä, jotkut omat ystäväni muodostuivat vuosien aikana yhteisiksi, mutta eron jälkeen jäivät taas omiksi ystävikseni. Kumppanini ei koskaan edes esitellyt omia ystäviään minulle, en ehkä ollut tarpeeksi esittelykelpoinen.
"epäkelpo?"
Kirjoitit minua kuvottavan vuodatuksen.
Ystäviä voi olla vain ja ainoastaan yksi.
Muut ovat kavereita tai tuttavia, jopa kumppaneita.
H.hunksz kirjoitti:
"epäkelpo?"
H.Äläpäs nyt intoile. Ehkä sinulla on vain yksi ystävä, mutta meillä muilla saattaa olla muutama ja joillakin jopa monta.
Minulla on muutama ystävä, jotkut heistä ovat puolison kanssa yhteisiä. En tiedä miten mahdollisessa erotilanteessa kävisi, ainakin yrittäisin olla ystävilleni ystävä edelleen, vaikka olisivatkin tuleet elämääni puolison kautta.
Ehkä joku on ykkösystävä - en ole heitä keskenään arvottanut ;-/
Toivottavasti en kuvota sinua ;-DDDsaimaantaka kirjoitti:
Äläpäs nyt intoile. Ehkä sinulla on vain yksi ystävä, mutta meillä muilla saattaa olla muutama ja joillakin jopa monta.
Minulla on muutama ystävä, jotkut heistä ovat puolison kanssa yhteisiä. En tiedä miten mahdollisessa erotilanteessa kävisi, ainakin yrittäisin olla ystävilleni ystävä edelleen, vaikka olisivatkin tuleet elämääni puolison kautta.
Ehkä joku on ykkösystävä - en ole heitä keskenään arvottanut ;-/
Toivottavasti en kuvota sinua ;-DDD"saimaantaka"
Enköhän minä noin kaunista tyttöä kestä, pitempäänkin.
Mutta minulla on ystävyydelle oma määritelmä, ja se on niin hyvä että surullisenkuvottavasti seuraan kuinka ihmiset ilmiseviin asioihin höyrähtelevät.
Suloisia Muik(s)kuja sinulle
H.- epäkelpo
hunksz kirjoitti:
"epäkelpo?"
H.Kovin oli helppo kirjoittaa sinua kuvottava kirjoitus, jaamme saman tunteen lukiessamme toistemme kirjoituksia. Minulla on 8 hyvää ystävää, ja pari kourallista kavereita, tuttavia onkin sitten jo suurempi määrä.
Ymmärrän hyvin ettei sinulla ole enempää ystäviä, se yksikin jo ihmetyttää. epäkelpo kirjoitti:
Kovin oli helppo kirjoittaa sinua kuvottava kirjoitus, jaamme saman tunteen lukiessamme toistemme kirjoituksia. Minulla on 8 hyvää ystävää, ja pari kourallista kavereita, tuttavia onkin sitten jo suurempi määrä.
Ymmärrän hyvin ettei sinulla ole enempää ystäviä, se yksikin jo ihmetyttää."epäkelpo"
Minä en moittinut sinua henkilökohtaisesti.
Mutta kiitos, että otit minut huomioon.
H.hunksz kirjoitti:
"epäkelpo"
Minä en moittinut sinua henkilökohtaisesti.
Mutta kiitos, että otit minut huomioon.
H.Tjaa Hunksz.
Kummastelen miten SÄ voit sortua tollaseen fraasiin, ettei voi olla kuin yks ystävä.
Aivan pashaa.- muut pashaa
minttupuu kirjoitti:
Tjaa Hunksz.
Kummastelen miten SÄ voit sortua tollaseen fraasiin, ettei voi olla kuin yks ystävä.
Aivan pashaa.Ei hän mitenkään sortunut, samasta kirjoitti vasta vähän aikaa sitten, hänellä on vain yksi ystävä.
Periaatteessa eivät minnekään. Yhteisiä ystäviä ei ollut, kummallakin omansa ja sukulaiset ovat sukulaisia, miun ovat välilöissä exän kanssa ja mie olen välilöissä exän sukulaisten kanssa...
- Hannele*
Eron jälkeen mieheni suku paria poikkeusta lukuunottamatta lopetti jopa tervehtimisen kohdatessa. Nuorena solmitun avioliiton jälkeen olin omia sukulaisia lukuunottamatta yksin, aloitin tavallaan alusta. Siitä se elämä vaan jatkui ja ystäviä tuli uusia.
- ++*++
Eivät minnekkään ole kadonneet. Ovat edelleenkin meille ystäviä. Lapsilla ei ole mitään yhteyksiä exään koska exä ei halua.
- meeriamanda
Lapsiavioliiton , tyttöni isänpuolisen suvun kanssa tapaillaan hänen järjestämissään juhlissa. Anoppini oli minulle parhautta, kuoli yli 80 vuotiaana.
Pitkäaikaisen avokin sukuun olen ollut haluton lähtemään ja kun vanhukset kuolivat lopetin täysin. Syitä en selvittele, oli vain syynsä.
Minua nuorempi sisko on henkireikäni, ja se riittää. Siskopuoliin en pidä yhteyttä, emmehän edes asuneet enää samassa taloudessa heidän synnyttyään.
Minulla ei ollut yli 20v aikaa harrastaa ystävä-, kaveripiirejä...tein töitä vuorotta.
Samana on pysynyt Teatterituttavani vuosikaudet, soittelemme harvakseen. - 1945
Erottuani 5 v sitten ystäväpiiri pysyi samana lukuunottamatta exän suvun tilaisuuksia. Meillähän ei ollut yhteisiä ystäviä juuri lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431649
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111551Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281179Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121- 83951
- 74921
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351913- 61788
- 49761
- 50756