Kuopion yöelämä K18

hukassa

Aloitan syksyllä opinnot Kuopiossa. Kuopio on minulle tuntematon ja haluaisinkin tietää minkälaisia menomestoja K18 on tarjolla? Olen lukenut jos jonkinlaista juttua.....

10

7860

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minkäänlaista

Kuopiossa ei 18-vuotiaat pääse kapakkaan. Jotkut kurttuiset mummot ja papat näin haluaa ennen on alaikäiset päässeet.

• kuopiolainen

....pääsee. Onhan täällä ainakin yks "teinibaari", K18 (nimeltään siis). Ja Mellysiin pääsee ja Henkkaankin tuurilla. Clonessa en itse ole pahemmin käynyt, en oo varma edes ikärajasta...

• minkäänlaista

Mitenkähän huono tuuri sitten sinulla on oikein? Minä ainakin olen sinne kävellyt aina sisälle ilman että papereita kyselty. Sepä siinä että ei täällä pääse kunnonpaikkoihin. Henkka on aina se viimenen paikka minne on pakko mennä kun muualle ei pääse. k-18 en edes viitsi mennä kun tiedän minkälaista "jees mä oon aikuinen" tyyppejä siellä on.

• kuopiolainen
        minkäänlaista kirjoitti:

Mitenkähän huono tuuri sitten sinulla on oikein? Minä ainakin olen sinne kävellyt aina sisälle ilman että papereita kyselty. Sepä siinä että ei täällä pääse kunnonpaikkoihin. Henkka on aina se viimenen paikka minne on pakko mennä kun muualle ei pääse. k-18 en edes viitsi mennä kun tiedän minkälaista "jees mä oon aikuinen" tyyppejä siellä on.

kävelee suoraan sisään ja toiset taas ei. minulta kysytään lähes joka paikassa henkkareita, baby face:) ja viikonloppuisin henkkaan 20(?) ja mulla ikää vasta 19. blaah... k18 on todellakin syvältä..!

• minkäänlaista
        kuopiolainen kirjoitti:

kävelee suoraan sisään ja toiset taas ei. minulta kysytään lähes joka paikassa henkkareita, baby face:) ja viikonloppuisin henkkaan 20(?) ja mulla ikää vasta 19. blaah... k18 on todellakin syvältä..!

Minä olen kanssa 19-v ja baby face mutta ikinä ei ole siellä papereita kysytty. Kaikkialle muualle kyllä kysellään.

• Ex-Kuopiolainen

Otan osaa, Kuopioon muuttaminen on aina raskas kokemus, ja toivon että pääset sieltä nopeasti pois. Itse asuin aikani siellä ja voin sanoa että kaupunki on kuollut, varsinkin nk. "yöelämä". Baareja on siellä täällä aika paljonkin, mutta niissä ihmiset istuvat hiljaa omissa pöydissään ja kyräilevät ohikulkijoita, jos vaikka sais tappelun aikaseksi. Torille ei kannata illalla mennä, siellä todennäköisesti joutuu taistelemaan läheisten maalaiskylien junttien kanssa.
      Kesällä kaupunki on oikein kaunis ja käynkin siellä joka kesä viettämässä aikaa, mutta talveksi koko paska kuolee.

• jee

älkää viitikö puhua paskaa...onnex muutit mutt silti tuut tänne pyörimään. minne menit? muutit kotiis takas kaaville? haise pahalle

• Tuomari
        jee kirjoitti:

älkää viitikö puhua paskaa...onnex muutit mutt silti tuut tänne pyörimään. minne menit? muutit kotiis takas kaaville? haise pahalle

Pakko sanoa, että "jee:llä" on pointtia tuossa kirjoituksessaan.

Kuopion yöelämä ei siis tosiaankaan ole pystyynkuollutta, vaan meininkiä on pikkutunneille (n. klo 5.00 am) asti.

Ja baareista sen verran, että useimpiin pääse sisälle aika helposti, jos on ne tarvittavat 18 lasissa.

Tosin viime kerralla alkoi hieman ihmetyttää ns. liukuvat ikärajat, jotka saattoivat muuttua useamman kerran yön aikana suuntaan, tai toiseen.

• Zambolaatio
        Tuomari kirjoitti:

Pakko sanoa, että "jee:llä" on pointtia tuossa kirjoituksessaan.

Kuopion yöelämä ei siis tosiaankaan ole pystyynkuollutta, vaan meininkiä on pikkutunneille (n. klo 5.00 am) asti.

Ja baareista sen verran, että useimpiin pääse sisälle aika helposti, jos on ne tarvittavat 18 lasissa.

Tosin viime kerralla alkoi hieman ihmetyttää ns. liukuvat ikärajat, jotka saattoivat muuttua useamman kerran yön aikana suuntaan, tai toiseen.

Baarilla on oikeus laskea sisään k20 paikassa myös 18v ihmisiä oman harkintansa mukaan.

• Anonyymi

Mikä on Kuopion paras baari?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5426
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3721
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2535
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2132
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2057
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163