Onko kenelläkään kokemusta häistä, joissa samalla juhlittu jotakin muuta juhlaa? Ajattelimme päräyttää mennä lokakuussa naimisiin maistraatissa, samana päivänä kun valmistun. Juhlat pidettäisiin mökillä, jonne tulisi kaikki lähimmät ystävät ja sukulaiset. Miten mielestänne kutsut kannattaisi hoitaa?
Hääjuhla + muu juhla yhtäaikaa
2
153
Vastaukset
- Juhlafriikki
Kyllähän aika usein häihin liitetään esim. uuden tulokkaan ristiäiset, miksei siis muutkin juhlan aiheet. Ja synttäreitä voidaan juhlia monen täyttäjän voimin, esim. 100-vuotisjuhlia = 2 x 50 v. / tms.
Kutsussa asiasta voi mainita tai jättää mainitsematta, jos toinen aihe on merkityksettömämpi kuin toinen, ihan miten ja miltä itsestä tuntuu ja / tai miten haluat vieraiden jutun huomioivan. Juhlahan on aina järjestäjänsä näköinen.
Apuja tosin on saatavilla, esim. kokeneet ja rutinoituneet juhla- ja pitopalvelut osaavat antaa mielipide- ja muutakin apua ja tietoa kysymyksiin ja huolen aiheisiin niin tarjottavista kuin muistakin järjestelyaiheista. - kyllä käy
Ihan hyvin juhlia voi yhdistellä. Olen ollut kastejuhlassa, jossa lapsen vanhemmat on vihitty. Olen ollut myös 50-vuotispäivillä, jotka ovat olleet samalla häät. Tuo valmistuminen ja hääjuhla vastaisivat 50-vuotispäivään yhdistämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193214Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o722756Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342636Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582158- 491729
- 831688
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131681Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181679- 571559