Olihan mahtava päivä Thorpe parkissa! Olin Lontoossa 12-vuotiaan poikani kanssa ja päätimme lähteä käymään huvipuistossa. Junamatka Waterloon asemalta Stainesiin kesti noin 40 minuuttia ja rautatieasemalta oli todella selkeät opasteet bussipysäkille, josta oli suora kuljetus huvipuistoon (meno-paluu 3,5 puntaa).
Olimme puistossa aurinkoisena - suorastaan helteisenä - päivänä ja ihmisiä oli kuin pipoa. Jonottaa sai suosituimpiin laitteisiin hurjiakin aikoja. Muutamaan laitteeseen ostimme "etuilupassin", jolla pääsi jonon ohi, mutta muuten kyllä kiltisti jonotimme. Puiston (meikäläisittäin) aikainen sulkemisaika hiukan ihmetytti - portit sulkeutuvat klo 19 kun puisto aukeaa klo 10.
Laitteet olivat yhdellä sanalla sanottuna mahtavia. Vuoristoratoja on useita ja toinen toistaan hurjempia. Myös muita laitteita on runsaasti. Ostin liput etukäteen netistä, mikä osoittautui oivaksi valinnaksi. Hinta oli halvempi ja säästyimme kokonaan sisäänpääsyjonottamiselta. Viivakoodia vilautettiin portille ja eikun sisälle. Rannekkeita ei harrasteta, vaan kaikki sisäänpääsyn lunastaneet pääsevät kaikkiin (pituutensa mukaan sallittuihin) laitteisiin.
Lempilaitteemme oli uutuusvuoristorata Swarm, jossa pyörimme moneen kertaan. Laitteet ovat melko hurjia, joten ihan pienten lasten kanssa matkaavalle en tätä puistoa suosittele. Tosin pienen lapsen kanssa voisi olla mukavaa samojen aitojen sisällä olevassa vesipuistossa.
Tässä vielä linkki:
http://www.thorpepark.com/
Thorpe park, Staines UK (lähellä Lontoota)
Swarmer
0
741
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2091324- 721309
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei17858- 42847