Olen siis ylihuomenna menossa ekaa kertaa gynelle ja tarkoitus siellä on tehdä ultra ja muutenkin tutkimuksia. Eli onko viisaanpaa jättää nyt menemättä ja odottaa kun menkat loppuu ja varata sitten uusi aika? Vai häiritseekö menkat tutkimuksia?
kuukautiset ja gynekologi
2
761
Vastaukset
- fsjfjfsfjkfjks
Soitappa paikkaan heti aamusta ja kerro, että sinulla on kuukautiset!
Itse olen tehnyt näin monesti (minulla tuppaa aina juuri alkamaan samana päivänä XD).. Eivät ole kertaakaan minua sinne ottaaneet, vaan ovat aikaa siirtäneet :)
Papakoe ei ole tarkka, jos on kuukautiset ja muutenkin asiathan ovat tuolla alhaalla todella erilailla kuukautisten aikaa.. Eli suosittelen siirtämään :) Ne kyllä sanovat, jos on ok mennä kuukautisten kanssa. - dscscd
Jos otetaan papa, vuoto voi häiritä (joissain muissakin tutkimuksissa voi haitata, joten jos tiedtä mitä tutkimuksia sinulle tullaan tekemään, niin soita ajanvaraukseen. Muista myös mainita sinne tietämäsi tulevat tukimukset, sillä jos et mainitse, hoitaja olettaa, että papa otetaan ja kehottaa sitten perumaan ajan.
Itsellä alkoi kuukautiset kerran saman päivän aamuna, jolloin oli gynekäynti. hoitaja sanoi puhelimessa hampaat pitkänä, että tuskin sinua sitten voidaan tutkia, että turha käynti tulee. Gyne sanoi vastaanoton alussa, ettei haittaa lainkaan. (tuolloin ei ollut papaa tiedossa, vaan kävin kierukkakontrollissa) Sanoi, että joskus todella runsas vuoto voi haitata, mutta normaalisti, kun papaa ei oteta, niin on jopa hyvä, että nainen kävisi edes kerran elämässään gynekologilla kuukautisten aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749