kuukautiset ja gynekologi

tietämätön

Olen siis ylihuomenna menossa ekaa kertaa gynelle ja tarkoitus siellä on tehdä ultra ja muutenkin tutkimuksia. Eli onko viisaanpaa jättää nyt menemättä ja odottaa kun menkat loppuu ja varata sitten uusi aika? Vai häiritseekö menkat tutkimuksia?

2

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsjfjfsfjkfjks

Soitappa paikkaan heti aamusta ja kerro, että sinulla on kuukautiset!

Itse olen tehnyt näin monesti (minulla tuppaa aina juuri alkamaan samana päivänä XD).. Eivät ole kertaakaan minua sinne ottaaneet, vaan ovat aikaa siirtäneet :)

Papakoe ei ole tarkka, jos on kuukautiset ja muutenkin asiathan ovat tuolla alhaalla todella erilailla kuukautisten aikaa.. Eli suosittelen siirtämään :) Ne kyllä sanovat, jos on ok mennä kuukautisten kanssa.

• dscscd

Jos otetaan papa, vuoto voi häiritä (joissain muissakin tutkimuksissa voi haitata, joten jos tiedtä mitä tutkimuksia sinulle tullaan tekemään, niin soita ajanvaraukseen. Muista myös mainita sinne tietämäsi tulevat tukimukset, sillä jos et mainitse, hoitaja olettaa, että papa otetaan ja kehottaa sitten perumaan ajan.

Itsellä alkoi kuukautiset kerran saman päivän aamuna, jolloin oli gynekäynti. hoitaja sanoi puhelimessa hampaat pitkänä, että tuskin sinua sitten voidaan tutkia, että turha käynti tulee. Gyne sanoi vastaanoton alussa, ettei haittaa lainkaan. (tuolloin ei ollut papaa tiedossa, vaan kävin kierukkakontrollissa) Sanoi, että joskus todella runsas vuoto voi haitata, mutta normaalisti, kun papaa ei oteta, niin on jopa hyvä, että nainen kävisi edes kerran elämässään gynekologilla kuukautisten aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7838
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3752
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1886
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1053
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1003
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      750
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe