ajattelin ottaa korpin lemmikiksi. ovat viksuja...
korppi
8
1690
Vastaukset
- mummelo
Njei kannata tulee sellasta lintu kirppua johon voi ihminenkin sairastua. Sitäpitsi korppi on luonnon varainen eläin ja siinä on omakin henkesi vaarassa.
- zipe
se on laitonta. siitä saa kovat sakot. ja haluaisimpa nähdä kuinka otat korpin kiinni.
- *nöpö*
luonnosta ei saa ottaa eläimiä! missä pitäisit sitä? paras tila olisi (luonto) jos välttämättä ottaisit korpin niin pihalla sellainen suuri lento häkki, joka tuskin onnistuisi.....(ne voivat olla joskus vaarallisen fiksuja!!!!)
sinuna lupuisin ideasta!- The Dying Unicorn
okei, onpas perin nerokas otsikko tuo taas kerran.. Öhöm.. Korppi on luonnon varainen elukka, kuten oli susikin joskus helkkarin monta vuotta sitten, vaan eipäs oo enää. Mun mielestäni saa ottaa kippuisen korpin lemmikikseen, jos suinkin vain tahtoo, sitä kannattaako se, siitä en ryhdy kiistelemään. Sanompa vain, että (kun mulla on kolme lintua, rakkaat unkkani, jotka ovat linnoittautuneet mun huoneeseeni, eivätkä anna mun nukkua!! Silti ne on aikas lellibeibejä mun mielestäni, vaikka pirun itsekeskeisiä ovat,..)
Lintu on hyvä valinta lellikiksi, koska se on suloinen, älykäs ja niin herttainen....
Korppi on komee lintu, jolla on helkkarin moinen ääni, mieti jaksatko kuunnella "Krooot Kroot kroot!!":ia joka päivä, kesy korppi voi kuulemma oppia sanomaan jotakin yksinkertaista, mutta lemmikki-korpit ovat suomessa melko harvinaisia, variksia on mun tuttavillani kyllä parilla ollut, kun he olivat kakaroita, villi-lintu ei siis ole sen hassumpi lemmikki, kuin mikään muukaan elukka, muistakaas, että intiassa niillä on norsuja lellikkeinään, vaikka norsu on hurjan vaarallinen ja kammottava elukka! (Olen käynyt katsomassa Zoolandian "vanni"-norsua, ja tiedän siis kokemuksesta, että norsahdukset ovat kaaaameita!!) Korppi on älykäs ja viakas otus,
pelaa sen kanssa shakkia, niin huomaat sen! =) - keigyi kissu kis kis
pelkäät korppia? onhan se iso, mustasilmäinen, komea ja ihmetystä herättävä. niin - ja niin älykäs, jekuttaa helpomman tallaajan. Varo niitä. "älä mene metsään"
- krääk
Älä missään tapauksessa mene ottamaan korppia lemmikiksi, siitä seuraa vain ja ainoastaan ongelmia.
- kjjksvk
Perustele vitun ruoja näkökantas!! Tyhjät sanat helisee ja muka tiedetäänkin jotakin joskus jossain jostain. Onnea sulle. Elä hyvä ja turvallinen elämä
- ...
Mulla on korpista lemmikkinä kokemusta jostain vuosien takaa. Ei päättynyt hyvin! Sillä on niin pedon ja saalistajan luonne, äärettömän voimakas nokka, ettei sen kanssa pärjännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161