Animefani kaveria vailla ):

esshy95

Olen Turun seudulta -95 syntynyt tyttö ja rakastan animea ja mangaa

14

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animefani

Sama juttu. Kirjoita mulle vaikka, olen pian 14 täyttävä tyttö, eikä kaverit ollenkaan välitä animepuheistani (:

[email protected]

• Michiro

Mulle voi myös puhuuu koska mul on vaa 1 kaveri kuka kattoo animee... mut me ei enää puhuta nii paljoo nykyää... Voitas kyl pitää joku yhteis chatti vaikka meses tai skypes ??

jos on nii kik tttanjaa , voin antaa sit siel tarkempaa tietoo :)

• vicviper

En itse käytä Kikiä, joten voitko lisätä suoraan Skypen sähköpostiosoitteeni? :)

[email protected]

• HalloweenPartyMafia1

Samat! Mun luokas mä oon ainoo oppilas, joka on Otaku. Meillä on 2 oppilast, jotka kattovat animeeta, mutta ne eivät tiiä, mikä on Otaku :P Mä rakastan Shounenii!!! Inuyasha on 1st!! Mut mä oon 11 :/ Jos kiinnostuit musta, niin eti mut Skypes tällä:
      Nea Meijer1 ja mun prof. kuvani on chinchilla ;) ja sähkö:
      [email protected]
      Ok? :)

• white_dex

Jou! Turun anime fanit!
      Oisin halukas liittyy chattailuun ;)
      Teen AMVta ja autan kaveria tekemään Visual Novellia

• ernu92

Kaikki animen ystävät heti www.nyymichan.fi/a !

• Lisäile vaa kaverilistalle ^^
      Ite oon kans otaku vähä liikaakii luulisin XDDD
      Ja

• Otakukaveri

Mulla on vaan pari kaveria, jotka kattoo animea tai lukee mangaa, että olis kiva tutustua muihinkin otakuihin:) Oon -99 poika, katon Sword art onlinea (tai katoin jo ekan tuotantokauden kaks kertaa) ja luen Narutoa enimmäkseen. Oon myös lukenut Conania, ja luen edelleen harvemmin, mut vähän oon lukenut Death Notea yms. Dragon Ball Z:n oon lukenut kauan sitte. Cosplayta en oo harrastanut, mutta olis kiva kokeilla sitäki. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja voitte tulla kikkailemaan Tontsa999! Ihan sama ootko tyttö vai poika, että rohkeesti vaan kikkailemaan:) Toivon, että olisit 97-00:)

• zzzzzq

mullekkin saa kikkailla!! 9ure

• Golor

Mie oon Turustä päin, -02 syntynyt, saa lähettää viestiä ^-^

Kik: Triwnx

• Shodowolf

Mie oon 15 vuotta oleva tyttö, kaikki saa laittaa viestiä:)
      Kik: Eppaah

• Otakugirl

Moi olen 14tyttö turusta ja ois kiva saada uusii anime ystäviin ku mul on vaan kaks kamui ketkä fanittaa vähän animee. Oon OTAKU ja Oon kattonu pal animea Ja lukenu mangoi. Seuraavaa con ne mimicon. Tulkaa snäppii jos on!! Sc: martsuux

• Jtnjtn

Oon otaku myös. Kerron lisää animest tulkaa snäppää school:martsuux

• DluffyD

Ei löytyny tolla nimel.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      24
      4642
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3533
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3414
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      20
      3350
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      123
      2940
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      28
      2680
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      116
      2360
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      12
      2351
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2175
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      33
      1774
    Aihe