Mitä partioliike tekee muninnan lopettaneilla kanoilla?
Sain puhelun kanalanpitäjänä partioliikkeen edustajalta, joka halusi ostaa pari vanhaa kanaa metsään irtilaskettaviksi jotta partiolaiset ne sieltä voisivat noutaa. Kuulemma parempi jos ovat vanhoja niin tekevät viimeisen palveluksensa.
Rivien välistä selvisi että tällä prosessilla kanaparat kokevat ilmeisen tuskallisen lopun teinien yrittäessä niitä saada hengiltä.
Kuulostaa todella kornilta, ja lisäksi taitaa mennä eläinsuojelun rajamailla, koska ei kana ole tottunut metsään, ja lakikin sanoo ettei eläimelle lopetettaessa saa aiheuttaa kohtuutonta kärsimystä.
Luulin että partio on positiivinen liike, mutta tämä kyllä avasi silmät.
Kellään kokemuksia tai lisätietoa tästä toiminnasta?
partioliike kyselee kanoja
katieuk
1
187
Vastaukset
- LJ
Hui kauhea. Olen itse ollut partiossa mukana 20-vuotta enkä ole ikinä edes kuullut tuollaisesta? Etteivät vain valehdelleet olevansa muka partiolaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464071Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!334881Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790