homojen laji, kiljuntaa ympäriinsä tatamia ja ei kunnollista kontaktia, ei voi sanoa hienoksi lajiksi!
käräte
16
272
Vastaukset
- contact karate
Nojaa, on karatea ja karatea.. Moni seura opettaa nykyään hippastelua rasvanpolttokuntoilijoille, mutta kyllähän sitä kovempaakin menoa ja kontaktia löytyy. En esim. menisi sanomaan näitä kavereita lakanahomoiksi:
http://www.youtube.com/watch?v=VhrlL7eevFQ
http://www.youtube.com/watch?v=4IEfhbz_xfg&feature=relmfu- pyryheiskanen
nössöjä silti, karate ei ole edes olympialaisissa bro! :( itsehän olen voittanut muutaman suomen mestaruuden ja pidän silti lajia ihan paskana
- ..........
pyryheiskanen kirjoitti:
nössöjä silti, karate ei ole edes olympialaisissa bro! :( itsehän olen voittanut muutaman suomen mestaruuden ja pidän silti lajia ihan paskana
Ei ole edes olympialaisissa... voi kyynel.
- Hinurit
Miksei noi homot lyö päähän ollenkaan?
- voi keijo
Hinurit kirjoitti:
Ne potkivat päähän. Eivätkä käytä suojia.
- Veikkaus
Hinurit kirjoitti:
Rystyset menee rikki kun hakkaa päähän.
- jijijiooijoijijo
Eikö sitten kannata unohtaa koko laji, eikä tänne kirjoitella. Tuskin sillä mitään saavutat.
- Näitä taas tulee
kun karateäijä Machida pisti just dunkkuun taas paininyrkkeilyvapaaottelijaa. :D
- pyryheiskanen
ja mä pistän sua dunkkuun bro! paska laji silti
- Et kuitenkaan
pyryheiskanen kirjoitti:
ja mä pistän sua dunkkuun bro! paska laji silti
Machidalle uhoisi. :)
- homopoika
Oliskohan sun pitänyt saada enemmän infoa homoista koulusssa ?
- pyryheiskanen
ooksä tyhmä vai tyhmä? kukaan ei puhunu homoista.,.
- gay karate?
pyryheiskanen kirjoitti:
ooksä tyhmä vai tyhmä? kukaan ei puhunu homoista.,.
Aloituksessa näköjään puhutaan:
"homojen laji" - Niinpäniin
gay karate? kirjoitti:
Aloituksessa näköjään puhutaan:
"homojen laji"Eiköhän tämä heiskanen olisi toivonut Tom of Finland -tyylistä toimintaa?
- pyryheiskanen
Niinpäniin kirjoitti:
Eiköhän tämä heiskanen olisi toivonut Tom of Finland -tyylistä toimintaa?
tuu kokeilee ;) oon Lahes et tänne vaa!
- ei ruotsituntumaa
Karatessa etäisyys vastustajaan on juuri se homoraja. toisin kuin painissa , jossa karjut pääsee puristeleen toisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525350- 854042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3422383Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671952Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171818Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain571410Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951300- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2971190