Suomalaiset,kateellinen kansa!

BMW 320dA LCI

Ei voi kuin todeta että Suomalaiset ovat todella kateellista porukkaa!
Joku kun omistaa jotain parempaa massaan nähden niin samantien ollaan lähettämässä kuvia toimitukseen ja nämä vielä julkaisevat ne.Ei nosta mielestäni
kauheasti lehdentoimitukseen arvoa.
Ja lähettäkääs joku nyt sitten kuva jostain ihan "kansan autosta" niin veikkaan että sitä ei julkaista lainkaan.Suomalaiset ovat kateellista kansaa ja se kyllä näkyy!

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288487865569.html

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012080515921908_uu.shtml

21

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "lehdentoimitukseen"

      Siis mitä tällä kirjoituksella oikein yritetään kertoa? Kuvathan on autoista, joita voi ostaa kansalainen, joilla fyrkat niihin riittää.

      Se, että omistaa jotain parempaa, ei toki ole kadehtimisen arvoista. Olkoon nyt esimekkinä siirtyminen ajasta ikuisuuteen kera 700000000E omaisuudella.

      Aamen

      • BMW320dA LCI

        "Se, että omistaa jotain parempaa, ei toki ole kadehtimisen arvoista."

        Jaaaa,no käytäntö näyttää ihan jotain muuta.Jotku sitä kun jaksaa puhkua ja puhista niin paljon parkeerauksista että ovat nuo kuvat oikein lähettäneet toimitukseen.
        Ihme idiootteja ja elämä täytyy olla vähä tyhjää..


    • Hermostunut kansa

      Täytyy käydä itekkin parkkeeraamassa Audi poikittain niin saa taas jutun aikaseksi. Olisikohan esim. hyvä jos vetäisin poikittain Etelä-Esplanadille tai jonkun muun näyttävän parkkeerausjärjestelyn niin voisi taas kateelliset pellet kuvailla ja raapustaa juttua, kun elämässä ei sisältö muuhun riitä... Ennustan ja toivonkin että tästä tulee premium-kuskien keskuudessa muoti-ilmiö koska ihmiset niin järkyttävän kateellisia ja hermostuneita pikkujutuista. Luulen, että tuo Mersukuskikin on ihan tietoinen valinnastaan ja sen muodostamista yhteyksistä tuohon aikaisempaan parkkeerausjuttuun.. Hienoa toimintaa, köyhille junteille luu kurkkuun! Katsokaa kun mun Audi on hyvinkin pian tuollaisessa parkkeerausjutussa

      • BMW 320dA LCI

        Itse mietin ihan että pitäisi ottaa päivä milloin preumium autot parkeeraisivat jotenkin poikitain taikka muuten paheksuttavalla tavalla.Siinähän sitten muut kattelisi kuinka "kusipäät" parkeeraa väärin.Ajaiii sitä paheksunnan määrää.
        Itse ajattelin myös että oma auto poikittain parkkihalliin,ihan vain veettuilun vuoksi.


      • Heh heh,

        Audithan on jo muutenkin poikittain pitkin pientareita hajonneina, ei yksi espalle hyytynyt enää mitään uutisarvoa omaa.


      • Sepi_
        BMW 320dA LCI kirjoitti:

        Itse mietin ihan että pitäisi ottaa päivä milloin preumium autot parkeeraisivat jotenkin poikitain taikka muuten paheksuttavalla tavalla.Siinähän sitten muut kattelisi kuinka "kusipäät" parkeeraa väärin.Ajaiii sitä paheksunnan määrää.
        Itse ajattelin myös että oma auto poikittain parkkihalliin,ihan vain veettuilun vuoksi.

        Veikkaanpa, että ko. autot ovat taas levinneet siihen paikkaan ja hinausta odotellaan.
        Näin tänäänkin liikenteessä kaksi pemaria, joiden vilkut eivät toimineet kumpaankaan suuntaan; vilkkurele hajalla. Myös mersuja tuli vastaan ihan pimeänä; valot hajalla. Nykyäänhän on autoissa; valoautomatiikka, että ei siitä muuta voi syyttää kuin epävarmaa tekniikkaa, tuskin ne molemmat lamput sammuu yhtä aikaa.


    • perus Bemari

      Eipä tuo mikään uutinen ole, kaikkihan sen jo tietävät. Kateus on suomalaisen käytövoima.

    • Jalkapuuhun

      Kun lukee noita typeriä juttujanne kateudesta,ihmettelen miten noin vähillä älynlahjoilla olevat ovat saaneet ajokortin. Siis noissa kuvissahan autot ovat pysäköity todella törkeästi. Kortti tommosilta i::ooteilta pois.Eliniäksi.
      Myykää romunne Kuusankoskelle.

    • BMW 320dA LCI

      Ihan autokoulusta olen saanut,puhtaasti läpi.
      Ja enemmän se sun Hyundai,Toyota,Renault tai Toyota,millä surkeella kipolla ikinä ajatkaa,kuuluu enemmän sinne Kuusankoskelle.

      • onk vahat pinnassa?

        Jo on pikkupoika ylpeä pikkuBemustaan. Muista kuitenkin, että elämässä tulee muitakin arvoja vastaan kuin kiiltävä pikkuBemu.
        Sitäpaitsi suurin osa teillä liikuvista "peremmista" autoista on firmojen liisareita.


      • lapsen mieli ja jutu

        Ja jutuistasi päätellen ihan äskettäin ole korttisi saanut. Eipä siinä mitään, kyllä jututkin järkevöityvät jos vielä vartut tuollaiset kymmenen vuotta ilman iso kolaria.


      • xssx,,

        Hyundai on hyvä automerkki.Kokemusta on.


      • BMW 320dA LCI
        lapsen mieli ja jutu kirjoitti:

        Ja jutuistasi päätellen ihan äskettäin ole korttisi saanut. Eipä siinä mitään, kyllä jututkin järkevöityvät jos vielä vartut tuollaiset kymmenen vuotta ilman iso kolaria.

        "Ja jutuistasi päätellen ihan äskettäin ole korttisi saanut. Eipä siinä mitään, kyllä jututkin järkevöityvät jos vielä vartut tuollaiset kymmenen vuotta ilman iso kolaria"

        En kesänä tulee 10 vuotta täyteen,et se siitä lapsellisista jutuista ;)


      • BMW 320dA LCI
        onk vahat pinnassa? kirjoitti:

        Jo on pikkupoika ylpeä pikkuBemustaan. Muista kuitenkin, että elämässä tulee muitakin arvoja vastaan kuin kiiltävä pikkuBemu.
        Sitäpaitsi suurin osa teillä liikuvista "peremmista" autoista on firmojen liisareita.

        No niitähän minulla juuri on,muita arvoja.Toisilla se tuntuu olevan niin paljon tuossa materiaalisissa asioissa kiinni että pistää ihan veetuttaamaan niin kovasti että pitää kuvia lähetellä lehtiin.


      • seat system porche
        BMW 320dA LCI kirjoitti:

        "Ja jutuistasi päätellen ihan äskettäin ole korttisi saanut. Eipä siinä mitään, kyllä jututkin järkevöityvät jos vielä vartut tuollaiset kymmenen vuotta ilman iso kolaria"

        En kesänä tulee 10 vuotta täyteen,et se siitä lapsellisista jutuista ;)

        No kymmenvuotiaan kirjoitukselta tuo jokatoiselle postaamasi aloitus vaikuttaakin. Huhhuijjaa.

        Ps: et sattumoisin ole ollut liikkeellä Vanhalla Porvoontiellä torstaina 26. heinäkuuta?


    • kateus on synti

      Suomalaiset ovat todella kateellista porukkaa! minäkin ostin Toyota Avensis Premiumin ja heti oli kateelliset länkyttämässä

    • perium Lada

      Olen huomannut saman asian. Kateellisia piisaa.Jokainen haluaa nähdä hienon Ladani takaa, sivulta,ja myös edestä. Moni ohittaa tosi täpärässä paikassa,nähdäkseen Luxus vaununi.
      Suomalaiset kadehtivat sellaisia kun joku omistaa Paremman Auton kuin millä massa ajaa.

    • palkkakuopan kaivaja

      osta parempi (uudempi) auto kun pomollas,ja olet huono,osaamaton,yhteistyö kyvytön jne..saat tehdä kaikki"paskahommat"

    • Heh heh,

      viimeksi tänään bongasin kadun varrelta uudehkon 3-sarjan BMW:n vasen umpio puolillaan vettä. Nooh, ehkä akvaario umpiossa onkin sellaista preemiumia. Saattaa olla että siellä uiskenteli kultakala...

    • Hitlerin jalkahiki

      Sama peelo, joka häiriköi Skoda-palstalla, aloitti tämänkin lätinän. Että joku viitsiikin jauhaa tällaista skeidaa. Taitaa kaverilla olla auto maailman tärkein asia. Eikö se ole jokaisen oma asia, minkä merkkisellä ja mallisella autolla ajelee? Siihen ei tarvitse keneenkään ulkopuolisen tulla sanomaan yhtään mitään.

      Se nyt vaan on niin, että jos Suomessa hankkii BMW:n, saa takuuvarmasti kuulla asiasta kuittailua. Tämä vain osoittaa sen, että suomalaiset ovat kateellista kansaa, kuten itse totesitkin. Mutta onko aivan pakko vatvoa asian kanssa täällä nettipalstalla ja heittää lisää vettä myllyn? - No, eipä ainakaan asiaan tule muutosta parempaan päin.

    • Anonyymi

      Joskus joo. Tapauskohtaisesti. Kaikilla on hyvät ja huonot hetket. Myötätunto on voimaa. Menneet tapahtumat menneitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe