http://tinyurl.com/co5o394 Joni Sormunen potkupalloa pelannut myyrällä!.
Myyrä potkittu hengiltä!
7
410
Vastaukset
- idioottejataas
Kyllä täytyy olla idiootti. Toivottavasti äiti ja isä ovat iloisia jälkikasvusta.
- Humuveikko
Videopeleistä ne tommoset mallit oppii.
- sylettää käytös
Voisko vanhemmat ystävällisesti opettaa lapsensa kunnioittamaan elämää/eläimiä? Vai osaavatko itsekkään??
- voijeesuksenvideot
Jaa videopeleistä, just niin.... entisajan suomalaiset lapset kiduttivat ja tappoivat paljon enemmän pieneläimiä kuin nyt.
Ja jos on matkustanut maissa (ei tartte edes lähteä Euroopasta), missä lapsilla ei ole hajuakaan siitä, mitä videopeli on, niin kyllä ne osaa tappaa ja kiduttaa eläimiä – vaikka osana omia leikkejään. Kulkukoirilta leikatan korvat ja muuta hauskaa (hyötyeläimet tietty jätetään rauhaan) - Jormaxxxx
Naamakin on sen näkönen et nyrkki siihen sopii. Jos joskus nään ton jossain niin toi naama saa uuden muodon.
- sorkka94
ja mä oon ollu ton kanssa samassa perhe-kodissa mouhulla... Mäntyharjun voikoskella... (perhe-koti tuulia)
Ja oon itse henkilökohtaisesti opettanut sitä pelleä... sillä ei ole kaikki kotona... se syö mielialalääkkeitä ja stratteraa. se on ollu moisiossakin.
- ssbird
Elänrääkkäys on aina tuomittavaa, mutta jokin tuossa otsikossa vain meinasi tiputtaa meikäläisen tuolilta - naurusta. Siinä on jotain samaa kuin kaikissa kissa mikroon/kuivausrumpuun tai sinappia mirrin anukseen -vitseissä: naurattaa vaikka asia on vastenmielinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231938Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1701697Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980- 64964
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917