Kainuulaiset äijät on sikoja !

hävetkää !

7

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kainuulainen äijä

      Teepä todellakin se. Heidän kanssaan et pelkällä pahoinpitelyllä edes selviä, jos "miehen kunnia" muuta vaatii.

    • Fakta

      Joillekkin nyrkit on älyn korvike...siis valitettavan monelle ja nyt en puhu pelkästään miehistä. Mutta tyhmiä on naisetkin, kun antavat lyödä. Minä en antaisi. Tekisin ukolle selväksi sen, että lyöppä kerrankin, niin velaksi jää ja sen velan maksan takaisin vaikka sitten kun joskus nukut ja paistinpannulla.
      Minua ei ole koskaan lyöty...eikä lyödä :)

      • faktat11

        vielä


    • ne metsäjuopot

      ei osaa kuin juoda kotonaankin, aina ja lähes joka ilta kaljaa kitataan keuhkoihin, samoin viinaa kun alkosta sitä saa!

      Voi voi kun oli niin raskas päivä töissä ja kun ei oo mikrossakaan ruoka valmiina kun tuun töistä, pitää itse lämmittää,,,,
      oli niin kuuma päivä, hiki valuu, otanpa muutaman kaljan taas...ostinpa tullessa koskistakin, huikkuja otan, ei tarvii aamulla lähteä kuin seitsemältä töihin, kyllä mää selviän siihen mennessä ja jos en selviä, soitan pomolle että on selkä kippee eilisistä nostamisista työssä.....

      helpolla pääsee nykyään töissään...

      samahan se vaikka akka huutaa, että taas joit, etkä kehtaa töihin mennä, menköön ite...
      juon milloin haluan.. laittakoon ruoat kun tulee töistä sitten, on tuolla jääkaapissa silliä ja leipää, syön niitä päivällä..
      no tulihan ämmä se kassit täynnä ruokaa marmattaen kun en oo mittään tehnyt vaikka kotona oon maannut päivän, TAAS juoppouden takia???

      Teki ihanaa ruokaa kuiteskin ja suukon yritin suikkaista sille, päänsä käänti ja jotain hymähti...
      noin ne naiset, ei kiitosta tuu....minä kännikala nautin kuiteskin olotilastani, nyt ja aina,,,...

      Onko tuttua joillekkin tuo kotiolo????

      Käännikala/ukko/mies , antaako hän kovinkin kiitosta häntä palvelleelle naiselleen, milloin tai koskaan????vaimokkeelle????

      Vastatkaapahan miespuoliset uroot, mikä on mielipiteenne????

    • miesurhotus

      En käytä viinaa.

    • ötökkä56

      mielenkiintoista.siitä huonosta ukosta pääsee eroon,se on oma valinta,mitä olette sellaisen ukon kanssa.

    • tätä sattuu

      Vakka kantensa valitsee, that´s it.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe