http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288489568874.html
Siirryn taatusti ulkolaisiin Miehiin.
Kainuulaiset äijät on sikoja !
7
617
Vastaukset
- Kainuulainen äijä
Teepä todellakin se. Heidän kanssaan et pelkällä pahoinpitelyllä edes selviä, jos "miehen kunnia" muuta vaatii.
- Fakta
Joillekkin nyrkit on älyn korvike...siis valitettavan monelle ja nyt en puhu pelkästään miehistä. Mutta tyhmiä on naisetkin, kun antavat lyödä. Minä en antaisi. Tekisin ukolle selväksi sen, että lyöppä kerrankin, niin velaksi jää ja sen velan maksan takaisin vaikka sitten kun joskus nukut ja paistinpannulla.
Minua ei ole koskaan lyöty...eikä lyödä :)- faktat11
vielä
- ne metsäjuopot
ei osaa kuin juoda kotonaankin, aina ja lähes joka ilta kaljaa kitataan keuhkoihin, samoin viinaa kun alkosta sitä saa!
Voi voi kun oli niin raskas päivä töissä ja kun ei oo mikrossakaan ruoka valmiina kun tuun töistä, pitää itse lämmittää,,,,
oli niin kuuma päivä, hiki valuu, otanpa muutaman kaljan taas...ostinpa tullessa koskistakin, huikkuja otan, ei tarvii aamulla lähteä kuin seitsemältä töihin, kyllä mää selviän siihen mennessä ja jos en selviä, soitan pomolle että on selkä kippee eilisistä nostamisista työssä.....
helpolla pääsee nykyään töissään...
samahan se vaikka akka huutaa, että taas joit, etkä kehtaa töihin mennä, menköön ite...
juon milloin haluan.. laittakoon ruoat kun tulee töistä sitten, on tuolla jääkaapissa silliä ja leipää, syön niitä päivällä..
no tulihan ämmä se kassit täynnä ruokaa marmattaen kun en oo mittään tehnyt vaikka kotona oon maannut päivän, TAAS juoppouden takia???
Teki ihanaa ruokaa kuiteskin ja suukon yritin suikkaista sille, päänsä käänti ja jotain hymähti...
noin ne naiset, ei kiitosta tuu....minä kännikala nautin kuiteskin olotilastani, nyt ja aina,,,...
Onko tuttua joillekkin tuo kotiolo????
Käännikala/ukko/mies , antaako hän kovinkin kiitosta häntä palvelleelle naiselleen, milloin tai koskaan????vaimokkeelle????
Vastatkaapahan miespuoliset uroot, mikä on mielipiteenne???? - miesurhotus
En käytä viinaa.
- ötökkä56
mielenkiintoista.siitä huonosta ukosta pääsee eroon,se on oma valinta,mitä olette sellaisen ukon kanssa.
- tätä sattuu
Vakka kantensa valitsee, that´s it.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947876- 1733766
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492507- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281940- 481902
- 601778
- 191773