niin eli siis olemme saamassa pian kaksi naaras hiirtä ottaisin mieluusti hyviä neuvvoja vastaan :) mutta siis mitä hiiri tarvitsee? muuta kuin ruaka kuppi juomapullo pesämökki pahvirullia juksupyörä ja tietysti itse häkki voitte kirjoittaa vastauksenne tänne toivon pikaisia vastauksia :)
mitä hiiri tarvitsee?
6
132
Vastaukset
- Sedä
http://www.hiiret.fi/fin/lajit/?pg=1
Suosittelen tutustumaan tähän, tarvikkeista osiossa tarvikkeet. Itse lisäisin vielä erilaisita kankaista tehdyt riippumatot, tai esim vanha sukka tai säärystin ripustettuna kattoon niin että se toimii putkena. - ruburo
En suosittele juoksupyörää enkä liioin ruokakuppia. Hiiri käyttää aikansa ennemmin kiipeilyyn ja etsii ruokansa purujen seasta.
Kaikki noi asiat pitäisi kyllä olla jo tiedossa ennen eläimen hankkimista, eikä ruveta kyselemään netistä mitä tarvikkeita ne tarttee...- Ruokakuppi
Minä taas suosittelen ruokakupin käyttöä jotta näen onko hiirillä riittävästi ruokaa ja hygieniasyistä.
- Sedä
Myös juoksupyörä on ihan jees jos se on oikeasti tarpeeksi suuri ja umpinainen. Hiiret ovat kuitenkin fiksuja otuksia joille pitää tarjota pyörän (tai esim juoksulautasen) lisäksi muutakin puuhaa :)
- ruburo
No minä taas en todellakaan suosittele sitä kuppia. Ja siinä ei ole mitään hygieniasyitä, miksi pitäisi olla kuppi. Puruihin heitetty ruoka tuo kivaa virikettä.
- 3+6
Meillä käytettiin joskus hiirillä ruokakuppia, mutta loppui siihen kun alkoivat pissiä kuppiin oikein urakalla. Joten siksi ruoka puruihin, tuo enemmän tekemistäkin kun levittää ruuan ympäri terraa. Ruokamäärän oppii kyllä arvioimaan (yleensä hiiri syö n. ruokalusikallisen per vuorokausi), kuppeja käyttävillä näkee monesti yksinäisellä uroksellakin ison kipon täynnä ruokaa, mikä ei ole hyvä asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605707- 1034849
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3912876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s931368Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65951
- 29938
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839