niin eli siis olemme saamassa pian kaksi naaras hiirtä ottaisin mieluusti hyviä neuvvoja vastaan :) mutta siis mitä hiiri tarvitsee? muuta kuin ruaka kuppi juomapullo pesämökki pahvirullia juksupyörä ja tietysti itse häkki voitte kirjoittaa vastauksenne tänne toivon pikaisia vastauksia :)
mitä hiiri tarvitsee?
6
122
Vastaukset
- Sedä
http://www.hiiret.fi/fin/lajit/?pg=1
Suosittelen tutustumaan tähän, tarvikkeista osiossa tarvikkeet. Itse lisäisin vielä erilaisita kankaista tehdyt riippumatot, tai esim vanha sukka tai säärystin ripustettuna kattoon niin että se toimii putkena. - ruburo
En suosittele juoksupyörää enkä liioin ruokakuppia. Hiiri käyttää aikansa ennemmin kiipeilyyn ja etsii ruokansa purujen seasta.
Kaikki noi asiat pitäisi kyllä olla jo tiedossa ennen eläimen hankkimista, eikä ruveta kyselemään netistä mitä tarvikkeita ne tarttee...- Ruokakuppi
Minä taas suosittelen ruokakupin käyttöä jotta näen onko hiirillä riittävästi ruokaa ja hygieniasyistä.
- Sedä
Myös juoksupyörä on ihan jees jos se on oikeasti tarpeeksi suuri ja umpinainen. Hiiret ovat kuitenkin fiksuja otuksia joille pitää tarjota pyörän (tai esim juoksulautasen) lisäksi muutakin puuhaa :)
- ruburo
No minä taas en todellakaan suosittele sitä kuppia. Ja siinä ei ole mitään hygieniasyitä, miksi pitäisi olla kuppi. Puruihin heitetty ruoka tuo kivaa virikettä.
- 3+6
Meillä käytettiin joskus hiirillä ruokakuppia, mutta loppui siihen kun alkoivat pissiä kuppiin oikein urakalla. Joten siksi ruoka puruihin, tuo enemmän tekemistäkin kun levittää ruuan ympäri terraa. Ruokamäärän oppii kyllä arvioimaan (yleensä hiiri syö n. ruokalusikallisen per vuorokausi), kuppeja käyttävillä näkee monesti yksinäisellä uroksellakin ison kipon täynnä ruokaa, mikä ei ole hyvä asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768