Tämä ilmoitus on pelkkää huijausta, osien knto jotka hän toimitti on luokatonta.
http://www.nettivaraosa.com/mopojen-varaosat-ja-tarvikkeet/1377393
Eli tällainen henkilö kuin Joni Salomäki Kauhava myy Suzuki PVn osia nettivaraosassa.
Itselleni tuli paketissa täysin paska takaratas vaikka sähköpostiin toimitetuissa kuvissa kyseinen oli aivan ehyt.
Myös eräällä tuttavalle pohjois savoon on postitettu kaasari ja sylinteri johon oli hitsattu pulti, alkuperäiset kierteet korkattu ja laipat halki.
Kaasarissa ei ollut sisuksia vaikka niin väitettiin, kierteet ja runko halki.
Ennen toimitusta myyjä oli esitellyt sähköpostilla täysin ehjää sylinteriä ja vielä kummassakin tapauksessa yritti kiistää osien kunnon.
Myyjä paljastui loppupelissä 15vuotiiaksi pojankolliksi.
Nettivaraosan ylläpito ei kommentoi eikä halua poistaa ilmoitusta.
Eli varokaahan kysesitä ja pistäkää tieto kiertämään.
PVN OSIA MYYVÄ HUIJARI NETTIVARAOSASSA
3
384
Vastaukset
- Jeppejappe
Kyseisen henkilön toiminnasta on tehty jo tietettävästi kaksi rikosilmoitusta!
- Isä on viisas
Ottakaapa yhteyttä, sain tämän 13vuotiaan pojan isän kiinni.
Tavarat lähtee takaisin ja rahat tulevat kanssa.
Rikosilmoituksen maininta pisti hiljaiseksi - ei käytettyjä
ikävää tietenkin tuommoinen kusetus mut pitäskö myös katsoa peiliin? kannattaa vasta sitten hankkia autoja ja mopoja kun on varaa ostaa uusia osia kaupasta. käytettyyn ei pidä sekaantua. tietty rahasta monella kii mut sitä varten vois mennä töihin.itse vaihdan auto vuoden välein että ei tuu remppaa eteen ja on mukavaa kun on tuliterä 700 bemari alla aiai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815