Tervakosken paperitehtaalle töihin?

Tulevaisuus edessä

Minkälainen työpaikkana? Olen kuullut, että aika viinaan menevää ja sisäsiittoista porukkaa löytyy palkkalistoilta? Tervakoskelle jos muuttaisin, niin mikä olisi hyvää aluetta? Valkeakoskea minulle jo kehuttiinkin, mutta haluaisin kuulla tästä paikasta myös.

16

4206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erehdyin muuttamaan

      En sen tarkemmin tiedä kyseisestä tehtaasta, mutta väestöstä kylläkin, eli ei, EN todellakaan suosittele muuttamista lähellekkään tätä junttilaa! Jos tosin olet sisäänpäinlämpeävää sorttia, joka tykkää juoruta muiden asioista, tykkäät myös katkeroitua kun muilla menee paremmin ja innostut vaihtelemaan naista/miestä aina tietyin väliajoin, niin että seuraava seksikumppani saattaa olla läheistäkin sukua sinulle, niin anna palaa vaan, tämä on paikkasi!

      • S

        Aina voi muuttaa pois.


    • Ennustaja-soralapio

      Rikostutkintapyyntö tullaan tekemään johtuen perättömistä ja halveksuvista teksteistä. Mikäli tälle palstalle ilmestyy vielä kuukauden sisällä edellä mainitun kaltaisia tekstejä, esitetään pyyntöä Kanta-Hämeen poliisille.

    • tehtaan piippu

      PASKA PAIKKA, JUNTIT IHMISET. Käyppä tekemässä pubi kierros tervakoskella niin näjet kuinka rappioitunutta sakkia löytyy, samat vähä osaiset joka päivä notkumassa paareissa ja valittamassa kuinka elämä on niin kurjaa ku akka ei anna ja raha ei meinaa riittää

      • mikäs kiukuttelija

        Äläpä yleistä..ulkonäkö voi pettää minullakin..

        Lähinnä näitä dynaamisia ärsyttää, että täällä TE ette päde..van painukaa sinne mistä tulettekin.


      • Tohtori 17

        Onneksi eväsojan aluetta rakennetaan niin saadaan tännekkin takapajulaan uutta verta ja rikastuttamaan geenipankkia.


    • luuserit soramontun

      Eiköhän se sairas kirjottelija löydy vähikkälästä. Kovasti on katkera ihminen. Mitä pahaa lie tervakoski hälle tehnyt?
      ainiin, hän ei päässyt töihin vaikka useasti haki

      • Rengon miliisi

        mitäs vähikkälä liittyy tähän keskusteluun? oletko muuten muistanut ottaa lääkkeesi ja oletko jo siittänyt siskosi?


    • entinen tervalainen

      Älä muuta tervakoskelle,itse muutin pois sieltä kun en kestänyt että muut tietää paremmin sun asiat kun itse,"tai ainakin luulee tietävänsä"Päivääkään en ole katunut kun muutin pois.

    • nimimerkki on.

      Syntyneenä paikkakunnalla ja ensimmäiset n. 30 vuotta kylällä tiedän kylän puutteet mutta myös hauskat asiat kuten ennen niin tarkan luokka jaon ja jos olit "ruotsinkielinen" olit erikos luokkaa järjenmäärästä riippumatta tai sen puutteesta...Oli hienoa se.

      Muuten siellä elämä on ohjattu tehtaan ja sen ympäristön mukaa kulkevaksi kohdusta hautaan...ilman sen kummempaa.

      Muuten, kun Tervakoskelainen lähtee esim.. Ruotsin laivalle ottaa hän kuvan tehtaan piipusta voi sitten katsella sitä laivalla eikä ole niin kauhea koti-ikävä.

    • vhikkälä best sora

      muuta tänne vähikkälään ja tule töihin

    • Paprumies

      Mites Tervakoski oy:n työntekijöille asunnot löytyykö tehtaan kautta kämppää alkuun vai pitääkö ettiä vapailta markkinoilta?.

    • näin on..

      Suosittelen esim. Riihimäelle muuttoa, vaikka paperitehtaalle töihin menisikin. Kymmenisen minuuttia hurauttaa työpaikalle. Asuin vähän aikaa Tervassa, mutta en tosiaankaan tykännyt. Kaikki todellakin tietää paremmin asiasi kuin sinä itse :)

    • Afor446

      Ei Tervakoskelta leikit, ja juonet lopu, tänne vaan kaikki.

    • Labout

      Tervakoskelaiset on ihan mukavaa hämäläistä porukkaa, mutta yhtiö menee tulos edellä(ymmärtettävää), mutta millä hinnalla. Ajetaan duunarit ihan loppuun, eikä myönnetä, että Itävalta on kuin Englanti, siellä ollaan niin monessa teknisessä asiassa -70 luvulla. Meillä hallitus ihan finaalissa tän firman hommista.

      • Anonyymi

        Ajetaan duunarit loppuun! Asuin 2 vuotta persereiässä nimeltä Tervakoski ja "duunarit" tehtaalla oli kuin joku homoveljeskunta ja istuivat kämäsissä räkälöissä joka ilta. Kyllä ne alkoholistit on työmiehen irvikuvia. Tervakoski on varmaan Suomen paskimpia ja tylsimpiä paikkoja asua. Ja muutamat nyrkillätapettavat kovanaamat siellä uhoilee räkälöissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe