Heips!
Elikkä polttarit pitäis järjestää ja pää on aivan tyhjä ideoista :) Polttari porukka on aikas pieni johtuen erinäisitä syistä...tämän vuoksi kustannukset saisivat olla mahdollisiman pienet :D Yhden aktiviteetin olen jo keksinyt mutta sauna ja ruokapuoli on vielä hukassa :( Polttarit pidetään varsinais-suomen alueella :)
Apua ja ideoita tarvitseva !!
Kaaso pulassa :)
4
311
Vastaukset
- Jaska222
Moido. Aktiviteetteja itse löysin sivuilta www.parhaatpolttarit.fi. Toivottavasti saatte loistavat polttarit !
- hmmm.
Jos rahasta on pulaa niin ruoka voidaan valmistaa itse, esim. tortillat/salaatteja/juhlakalulle rivo kakku :)
Ja saunatiloja voi kyselä lähipiireistä tai varata mökin. - Sirkku T.
Varsinais-Suomi on aika laaja alue, mutta tiedän kaksi kaverusta, joiden järjestämissä polttareissa on kuulemma ollut kiva ohjelma ja tempaukset on olleet huokeita.
Voit ottaa toiseen yhteyttä osotteessa sotilas ät gmail.com - ritariteema
mites olis ritariteema ja siihen yhdistetty baarikierros?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473432
- 1053315
- 1992493
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342491Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️232067- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51679- 1821668