Vahinko :(

apuaa14wee

Tänne ei tarvitse tulla yhtään haukkumaan, tarvitsen oikeasti apua.

Elikkä, mulla alko edelliset kuukautiset 11. heinäkuuta 2012 ja kierto on se 28pv. ja tuossa 26pv heinäkuuta tuli harrastettua poikakaverin kanssa seksiä ilman kortsua, mutta e-pillerit on. Tosin kyllä unohdin ottaa juuri sinä päivänä pillerin. Ja sitä edellisenä...

Nyt on tullut pahoinvointia ja vatsakipuja. Voinko olla raskaana? Olen vasta 14-vuotias, ja en todellakaan tiedä mitä tehdä. Itse en ole koskaan halunnut kuin yhden lapsen, ja senkin joskus kolmikymppisenä. En kuitenkaan haluaisi "tappaa" lasta. Miten itse tekisitte tässä tilanteessa? Tarvitsen apua! Kiitos vastauksista.

14

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Never mistaken

      JOS olet raskaana tekisin abortin.
      Olet nuori, et ole käynyt kouluja loppuun saatika lukenut ammattia. Asut vielä kotona joten äitisi ja isäsi joutuisi elättämään sinut ja vieläpä sinun lapsesi - olisit loinen.
      Kannattaa opetella oikeesti syömään niitä e-pillereitä oikein, mä en ole ikinä unohtanut e-pilleriä ja olen käyttänyt niitä jo nelisen vuotta.

    • apuaa14wee

      Kyllä, olen raskaana.

    • You made me laugh

      Onnea!

    • Kiinnostunuut

      Mites tässä nyt kävi? pidärkö lapsen?

    • ...k...

      Moikka!
      Jos et halua tappaa lasta, mutta koet että olet liian nuori äidiksi, niin ADOPTIOON ANTAMINEN on yksi hyvä mahdollisuus, sekä sulle että sun lapselle että sille pariskunnalle joka saisi toivomansa lapsen!

    • I'm just asking

      Kukas lääkärisetä on kirjoittanut sinun ikäisellesi pillerireseptin?

      • asdasdasdasdasdasdas

        Mitä se ensinnäki sulle kuuluu, e-pillereillä ei oo ikärajaa. Ota asioista selvää ennenku tuut tänne nälvimään vitun ääliö


    • juuliikkaj

      Hmm. miten pitkää siulla on ollu nää pillerit? kuiteki siinä on se vaikutus iha jonku aikaa vaik unohteliski vähäse. esim mercilonet, niissä pietää iha 7pv tauko yhen liuskan jälkee, eli 7päivää syömättä pillereitä, ei tapahu mitää pahaa vaik sinä aikana harrastelis. :o mut onneks olkoon jos oot raskaana ! :)

      • th.

        Taukoviikko ja pillerin unohdus ovat kaksi eri asiaa! Pillerin unohdus heikentää ehkäistehoa, sen sijaan tyhjennysviikolla se teho on tallella! Menee nyt vellit ja puurot ihan sekaisin, ei noita kahta asiaa voi verrata keskenään.


    • ...

      Jälleen kerran näitä provoja!

    • apuaa14wee

      Pillerit on ollu puoli vuotta kun alettiin poikaystävän kanssa puhua seksistä :) Taisi olla joku Diane Nova - merkkiset...

    • missämoraali

      oikeesti, siis mitä ihmeen pikkuhoroja teinitytöt nykyään on!?
      siis aloitatteko nykyään seksin harrastamisen jo 10-vuotiaana!?

      ei helvetti.
      jännää jaella itseään ympäri kyliä ja saada huoran maine.
      ei voi muuta sanoa kuin että sääliksi käy..tuollaisilla pikku pissiksillä tuskin on mitään muuta kuin sahajauhoa päässään ja TODELLA huono itsetunto.

      YÖX!

    • efd

      SOSSUPUMMIHUORA.
      lapsesi saa "hyvän esimerkin kaltaisestasi jakorasiasta joka elelee tuilla.

    • munaa vain

      lisää ja spermalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe