**¤HUNAJAA¤**

14

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mariko Vaara

      Ah, sangen hunajaistapa sitä nyt on yhdistettynä ikään kuin vastapainoksi vastavalosta kopioituun tupasvillaan, teehen ja jopa rakastamisen mallintamiseen?

      Mutta oliko itse hunaajankerääjä kuvassa mukana? Tulee näet mieleen näkökulma, jossa myös pistävän pörriäisen työpanos on tarpeellinen, jotta syntyy tarjoiltavaksi hunajaa? Mutta se ei olisi hän, vaan se.

      Ihmisellä näyttäisi vaan olevan liian kanssa intoa yrittää olla toistaluontokappaletta enemmän. Onhan se niin ighua, vai miten sekin oikein pitäisi sanoa...

      No, pörriäisen pistoksen saaatuaan MURUKULTANA kirjoittava saattaa olla hieman pistoksissa?

      Hyvä ja kaunis teksti, sanoisi tämäkin neito, yhä uudelleen ja uudelleen. Tai jotain sinnepäin.:)

      • *MURUKULTA*

        Elokuuta M.V :)

        **¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**

        Olisiko pieni pörriäinen jotain sukua ravintolan hovimestarille tai jopa Jeeveselle :) sille, joka saa palvelun pelamaan, kaiken onnistumaan, hienotunteisesti kaikki toiveet toteuttaa, kuitenkin kohtelijaasti kumartaa ja taustaan katoaa.
        Ehkä aina ei tarvitse itseään tuoda tykö, vaan ilahduttaa kanssakulkijaa ilman että kaipaa rumpuja ja pasunaa minäminä, mua kiittäkää!
        Vaan muistaa tuosta hän pitää, tuosta ilahtuu, tuosta hymy kääntyy suu ja silmät säihkyy.

        Hän muistaa - - nousee aikaisin, hakee vaikka aamuuna hunajaa - Ilahduttaa!!! :)



        ps. henkoht. en välitä oikeitten pörriäisten pistoista, sattuu nimittäin tulemaan niin per..usteelisen kipeäksi ettei mitään määrää :(

        näin *niiaus* kommentistas M.V runoo! (runo, joka ylltti jopa kirjoittajan... ;D )


      • Remonttireiska
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Elokuuta M.V :)

        **¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤**

        Olisiko pieni pörriäinen jotain sukua ravintolan hovimestarille tai jopa Jeeveselle :) sille, joka saa palvelun pelamaan, kaiken onnistumaan, hienotunteisesti kaikki toiveet toteuttaa, kuitenkin kohtelijaasti kumartaa ja taustaan katoaa.
        Ehkä aina ei tarvitse itseään tuoda tykö, vaan ilahduttaa kanssakulkijaa ilman että kaipaa rumpuja ja pasunaa minäminä, mua kiittäkää!
        Vaan muistaa tuosta hän pitää, tuosta ilahtuu, tuosta hymy kääntyy suu ja silmät säihkyy.

        Hän muistaa - - nousee aikaisin, hakee vaikka aamuuna hunajaa - Ilahduttaa!!! :)



        ps. henkoht. en välitä oikeitten pörriäisten pistoista, sattuu nimittäin tulemaan niin per..usteelisen kipeäksi ettei mitään määrää :(

        näin *niiaus* kommentistas M.V runoo! (runo, joka ylltti jopa kirjoittajan... ;D )

        MURUKULTA!

        Asiahan ei tietysti minulle oikeasti kuulu, mutta kun ketjua on oikein urakalla alettu rakentaa, niin rakennetaanpa sitten rakentavasti.

        Olet oikeassa sen Mariko Vaaran suhteen. Ei siitä ole edes hunajankantelijaksi. Näkyi kirjoittavan oikein hunaajan, mutta se tuo mieleen lähinnä hinaajan. Huutaa ainakin kuin sumutorvi, vaikka sillä ei ymmärrettävästi mitään asiaa oliskaan.

        Sille pitäis perustaa oma palsta, missä sais lohkoa rauhassa.

        Mutta kai se tietää, mitä tekee, kun on tuollaisen tavan itselleen valinnut. Että huutelee minä, minä, minä. Mitä se sillä viestittää? Ja kenelle? On sillä tosiaan outo tapa kirjottaa. Mutta omapahan on asiansa.

        Toista ne on tämmöset ketjut. Kun rakentamalla rakentaa, syntyyhän sitä kommentaattoria, vaikka uudelleen ja uudelleen.

        Kun oikein asian perrään lähetään.


      • *MURUKULTA*
        Remonttireiska kirjoitti:

        MURUKULTA!

        Asiahan ei tietysti minulle oikeasti kuulu, mutta kun ketjua on oikein urakalla alettu rakentaa, niin rakennetaanpa sitten rakentavasti.

        Olet oikeassa sen Mariko Vaaran suhteen. Ei siitä ole edes hunajankantelijaksi. Näkyi kirjoittavan oikein hunaajan, mutta se tuo mieleen lähinnä hinaajan. Huutaa ainakin kuin sumutorvi, vaikka sillä ei ymmärrettävästi mitään asiaa oliskaan.

        Sille pitäis perustaa oma palsta, missä sais lohkoa rauhassa.

        Mutta kai se tietää, mitä tekee, kun on tuollaisen tavan itselleen valinnut. Että huutelee minä, minä, minä. Mitä se sillä viestittää? Ja kenelle? On sillä tosiaan outo tapa kirjottaa. Mutta omapahan on asiansa.

        Toista ne on tämmöset ketjut. Kun rakentamalla rakentaa, syntyyhän sitä kommentaattoria, vaikka uudelleen ja uudelleen.

        Kun oikein asian perrään lähetään.

        Hei Remonttireiska :)

        En missään nimessä arvostele Marioko Vaaraa ja hänen tapaa toimia. Jo pelkästään siksi etten ole, kuten osa jo tietääkin, henkilö joka juoksee ''runosta runoon''. En tunne nim.merk. Mariko Vaaraa enkä hänen tapaa toimia. Enkä ole tietoinen teidän välisistä konflikteista yms. jos niitä on.
        Sinäänsä mielestäni persoonat on ihan ok, mutta jokaisella on vapaus tykätä tai ei ja 'rajat ne on venäjälläkin' eli toisen kunnioittaminen on näissäkin tapauksissa must, minulle!

        Reagoin siihen kuinka minuun kommentoija suhtautuu ja runooni lähinnä. :) Josko kommentointi on asiallista/hauskaa/mukavaa/positiv. kriittistäkin, se on tervetullutta ja ansaitsee vastakaikua. Mukavat heipat ja huomenetkin on kivoja... :))
        Henkoht. olen sitä mieltä kun olemme täällä 'yleisellä' foorumilla, runojen äärellä, puhuisimme rakentavasti runoista ja positiiviseen sävyyn, kritikkiä unohtamatta, senkin voi kertoa toiselle positiiviseen sävyyn - siis mikäli sitä hyväätahtoa riittää. Jos ei, niin tuloksena on ''huonoo sappee'' ja se taas ei johda minnekään, siis miksi vaivautua!

        Me jokainen lähdemme liikkeelle omasta persoonastamme. Toivotaan, että sitä valoisuutta löytyy enemmän ja enemmän, niin kuin monista lähteekin, ja sitä kauttahan on jokaisella helpompi täällä 'hengittää'.

        Näin minä lähdin asian perrään :) Tämä on tätä ''minun filosofiaa'' :)) sen voi ottaa tai jättää - pääasia että tullaan toimeen etes joten kuten, vai mittee. :D

        http://gloubiweb.free.fr/clipartsA2/a538.gif

        Mugavaa tätä pvää - t. Murukulta :)


      • Remonttireiska.
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Hei Remonttireiska :)

        En missään nimessä arvostele Marioko Vaaraa ja hänen tapaa toimia. Jo pelkästään siksi etten ole, kuten osa jo tietääkin, henkilö joka juoksee ''runosta runoon''. En tunne nim.merk. Mariko Vaaraa enkä hänen tapaa toimia. Enkä ole tietoinen teidän välisistä konflikteista yms. jos niitä on.
        Sinäänsä mielestäni persoonat on ihan ok, mutta jokaisella on vapaus tykätä tai ei ja 'rajat ne on venäjälläkin' eli toisen kunnioittaminen on näissäkin tapauksissa must, minulle!

        Reagoin siihen kuinka minuun kommentoija suhtautuu ja runooni lähinnä. :) Josko kommentointi on asiallista/hauskaa/mukavaa/positiv. kriittistäkin, se on tervetullutta ja ansaitsee vastakaikua. Mukavat heipat ja huomenetkin on kivoja... :))
        Henkoht. olen sitä mieltä kun olemme täällä 'yleisellä' foorumilla, runojen äärellä, puhuisimme rakentavasti runoista ja positiiviseen sävyyn, kritikkiä unohtamatta, senkin voi kertoa toiselle positiiviseen sävyyn - siis mikäli sitä hyväätahtoa riittää. Jos ei, niin tuloksena on ''huonoo sappee'' ja se taas ei johda minnekään, siis miksi vaivautua!

        Me jokainen lähdemme liikkeelle omasta persoonastamme. Toivotaan, että sitä valoisuutta löytyy enemmän ja enemmän, niin kuin monista lähteekin, ja sitä kauttahan on jokaisella helpompi täällä 'hengittää'.

        Näin minä lähdin asian perrään :) Tämä on tätä ''minun filosofiaa'' :)) sen voi ottaa tai jättää - pääasia että tullaan toimeen etes joten kuten, vai mittee. :D

        http://gloubiweb.free.fr/clipartsA2/a538.gif

        Mugavaa tätä pvää - t. Murukulta :)

        Mugavatapa hyvinkin.
        Ja täydellistä sen olla pittää.

        Nyt ei kun sivut runoja pullolleen.
        (Mutta on se silti se Mariko Vaara, on se.)

        :)


      • *MURUKULTA*
        Remonttireiska. kirjoitti:

        Mugavatapa hyvinkin.
        Ja täydellistä sen olla pittää.

        Nyt ei kun sivut runoja pullolleen.
        (Mutta on se silti se Mariko Vaara, on se.)

        :)

        Heh... sinä olet kyllä mainio :)
        mutta mielipiteethän, ne omat, on meillä jokaisella ja hyvä niin. ;)

        Päivä näyttää aukeavan aurinkoisena - viimein!!!
        Niin että täydellistä pukkaa
        ei anneta sen mennä hukkaan. :D

        http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/5/55091/1246880279_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg


    • Niin sinun tapaistasi runoilun osaamista
      pidin tästäkin se on elämää parhaimmillaan
      hunajaa ja teetä.
      Hyvä MURUKULTA

      • *MURUKULTA*

    • Tämän kesäisistä ja varmaankin myös syksyisistä sateista voisi rakentaa kuvitteellisen : Hunajamökin,jossa kaikki voisimme viettää niitä lapsuuden että nuoruuden unohtumattomia luonto elämyksiä.

      Tämä tuli mieleeni raikkaasta runostasi että magiaa vatsankin kautta.

      Toivotan samalla Hyviä Elokuisia hetkiä " vaikka sitten ihan pikkuriikkisin tuota vettä sataisikin " mutta taitaa olla nyt Pohjanmaa tulvillaan ... riittääkö enään saappaiden varretkaan Ja Muista Villasukat !

      Sinulle terkut täältä !

      • *MURUKULTA*

        Heips, Dolan :)

        Hunajamökki.... :) Saan silmiini hohtavan kullankeltaisen, valoisan, ihanan mökin jossa ilo ja valo asustaa. Mikäs siellä ois toisinaan käydä tai jopa jossa voisi asustaa. :)

        Runoa kuljettaessa näin useita ajatuksenvirtoja/tarkoituksia - ja ajattelin että ehkä näin, jokaiselle jotakin, aina yhtä oikein tulkita, kun itsekin niin tein - -
        Näin saa enemmän - hunajata - :)


        Vettä ripsii ja on muuten harmaata täällä.. missä minäkin olen, mutta jospa meillä jo ke illaksi selkiäsi, toivotaan.. ;)
        Villasukat kait kohta pitänee ottaa esille mikäli kesä meni jo, mut enhän minä vielä periksi anna,,enen,,äläkä sinäkään! Syksy saa odottaa nautitaan nyt vielä ja juodaan.... hunajaa! :)

        http://www.cartinafinland.fi/fi/imagebank/image/84/84074/Kes%E4kukat 84074.jpg


    • On noilla pimppareilla suuri tehtävä,
      ajattelin marjassaki niitä,
      ne on oikein työmyyriä,
      osaavat tuonki hunajan tehdä.

      Olen kaks kertaa astunnu maa-ampiaisen pesään ja
      sieltä tullu kuin Kiinan armeija,
      onneks en ole allerginen,
      jos nyt kipua ja turvotusta sain.

      kiitos MURUKULTA, heräs ajatus pitääki ostaa hunajaa.

      • *MURUKULTA*

        Huomenta Liisa :)

        Kaikella on paikkansa, jopa noilla herhiläisillä.
        Vaikka niin monesti ajattelee, jotta mitähän tuollakin pikkuötökällä on virkaa, mutta sitä omaa virkaahan se siinä täyttelee ja jollei, niin maailma ei olisi kait tämä, mikä se nyt on.

        Onneksi sinä olet selvinnyt niistä ampiaisten hyökäyksestä, huh, hirvittää ajatellakin jos itse olisin ollut sinun tilanteesssa! :(
        Mieluusti elellään sovussa luonnon kassa ja vastalahjaksi saamme vaikka hyvää hunajaa - joka ilahduttaa! :)

        Kiitos Liisa kun poikkesit rupattelemassa ja aurinkoista ihanaa päivää vaikka marjastuksen merkeissä. ;)

        http://1.bp.blogspot.com/_s7D5gDcaiAo/TFMUhFMjmhI/AAAAAAAAA5k/VkhD8RzsZbU/s640/mustikka.jpg


    • Elli 95 vee

      No tätä runoa mie oon oottanut ninku hepo kesää....
      mutta sen mie sanon että levottomaks on meijjän
      elämä menny tuon naapurin kanssa....Eero kutsuu sitä
      hunajapupuksi kun se tuossa keikistelee kun ottaa vähissä
      vaattehissa aurinkoo....menis etes toiselle puolelle taloa mutta
      kun ei....haluvaa ärsyttää tahallaan.
      kyllä miekin tykkään hunajasta ja teestä...a vot

      • *MURUKULTA*

        Mukavoo nähä Elli 94vee! :)
        --------------------------------------

        Kuuleppa Elli, ko mie kävin tuos par iltoo sitten simmoses teatteressiityksessä. No sinne pit ajoo meleko huikonen, ol simmonen ulukoilimaessiitys ja siin samassa aatos tul sitten muitakii ja olpa kuule, et uso, yks Tatyaana, ja eppä uso vielkään, tunsi se sen Olokanki ja vieläpä hyvin. Alako kertoon jotta se se vasta jyvä näyttelijä olla se kotikylän Oloka, jotta pitäs antoo oikein simmone Oskar-patsas ja papukaija-merkki, juuh!

        En kehtoo tässä kaikkia kertoo, mitä se Tatyana kertosi, mutta ol kuulemma kovasti hyvillään kun se Olka ol yhtäkkiä hävinnä jonnekin, kuulemman lähtennä erräänä kesäiltana kahen hunsvotin Latan kyytiin ja hävinnä sen siliän tien.
        Siel Tatyanan kotikyläl kuulemma kertovat nyt, jotta Olokalla ois menestyvä liikeyritys jossain itäsuomes..mie olin hilijoo..

        Noh, noin seitsemän veljestä, tul siinä kahtottua ja mukavoo ol, vaan tiiäkkö, nyt myö mennään Elli, kahville ja sokurimunkille, vai mittee! :)

        Ja vietetään kaanis aarinkoinen päivä - niit ku viel onneksi riittee.

        http://www.sss.fi/uutiset/343337_515h.JPG


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1718
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1096
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1059
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe