En tiedä ovatko nämä homeoireita vai henkisiä...

Homemies5000

Kun olen pois työpaikalta oloni paranee ja tunnen oloni terveeksi.
Työpaikalla oloni tulee välillä todella väsyneeksi, kipeäksi, kuin flunssa iskisi. Voimattomuutta, nokka tukossa, välillä jopa lihas ja nivelsärkyjä.

Miettisin että täällä voisi olla hometta, työhuoneeseeni tuli vedet lattialle viime keväänä kun salaoja oli tukossa.

Mutta, miettisin myös että voisiko tämä olla liiallista stressiä / burnouttia?

Minulla teetetään joka homma täällä. Varsinkin nyt näin kesäloma-aikaan saan tehdä 2 ihmisen työt. Muutenkin työni on TODELLA yksitoikkoista ja tylsää.
Minut palkattiin tukkumyyjäksi, mutta todellisuudessa olen varastomies. SEkin harmittaa koska koulutukseltani olen myyjä ja haluasin todella tehdä myyjän hommia, en varastohommia. Toki tässä on laskutusta ym. touhuamista mutta myyntiä saisi olal enemmän.

Nyt menee hommat täällä niin että tuo eräs nainen vastaa puheluihin ja sähköposteihin ja nakittaa kaikki tilaukset minulle ja minä sitten laitan ne matkaan. TYLSÄÄ. Yksitoikkoista ja henkisesti raastavaa olla nakkikoneena.

Pitäisi varmaan uskaltaa pomolle puhua kun tämä tulee kesälomilta.

Olen henkisesti loppu näihin fyysisiin oireisiin ja sitten vielä tämä työ ketuttaa välillä pahastikin.

Mutta home kuulemma voi aiheuttaa myös kaikenlaisia oireita. Meinaan viikonloppuisin mulla on parempi olo niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Voisiko tämä olla jotain alkavaa burn outtia? Vaikka työni onkin tasoa "apina osaa".Tunne olevani liian viisas tähän hommaan. Kuka tahansa osaa lyödä tavaraa laatikkoon ja rahtitarran kylkeen. Tämä työ ei stimuloi minua henkisesti millään tavalla.

Automyyjän hommista haaveilen...

Olen jo 28v, kaipa tässä olisi aikaa vielä lähteä vaikka opiskelemaankin. EI vaan oikein osaa kun viimeiset 10v ollu töissä...

1

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaallaolija

      Itselläni oli töissä ihan samanlaista! Jokaviikkoinen flunssan tunne, väsymys, silmiä kirveli ja lihassärkyjä. Mutta toisaalta paljon ja tylsää työtä, ei sellaisia työkavereita, joiden kanssa olisi ollut mukava työskennellä jne. Työviikot olivat helvetillisiä ja eläminen alkoi vasta viikonloppuina ja lomilla. Työtiloista ei kuitenkaan löydetty mitään vikaa.

      Eihän sellaista kukaan jaksa! Sain burn outin oireet, mutta siedin niitä tunnollisena puurtajana lähes vuoden, kunnes alkoivat sydänoireet. Se pysähdytti, sillä työn takia en terveyttäni menetä. Jäin vuorotteluvapaalle ja opiskelen nyt alalle, jossa on haasteita ja varmaan tarvetta tulevaisuudessa. Eli psykologiaa opiskelen. Toivon mukaan saan nyt vapaalla kursseja sen verran avoimessa yliopistossa suoritettua, että voin hakea opiskelijaksi joko ennen töihin paluuta tai pian sen jälkeen.

      Vakityössä olevana saa aikuiskoulutustukea, kun jää opintovapaalle. Joten tavallisella opintotuella ei tarvitsisi kituuttaa. Sinulla on työvuosia sen verran takana, että vuorotteluvapaallekin pääsisit, tosin korvaus on pieni. Ei kannata jäädä ojan pohjalle, vaan katso rohkeasti eteenpäin ja hankkiudu töihin, joista pidät. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi tylsässä työssä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe