Kiuruvedelle oma keskustelupalsta

Hei käyttäjät,

Kuntavaalien kunniaksi avasimme kiuruveteläisille nyt oman keskustelupalstan, jossa voitte keskustella kotikaupunkinne asioista.

Muistakaa myös kuntavaalisivusto! http://www.suomi24.fi/promo/kunnallisvaalit

Terkuin,
Elina
Suomi24

34

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuorit sisäpuolella

      Hyvä juttu.Päästään kepulaisten kanssa puhumaan asiaa.Jytkyä odotellessa.Soinin takkia eivät etelä-Euroopan liituraitaliipparit saa kääntymään.Kepu käänsi takkinsa heti viime vaalien jälkeen.

      • kepulla ei linjaa

        Niin,kyllä hehkutti Mari Kiviniemi ministerinä ollesssaan,että Kreikkaa on PAKKO tukea.Perustelemaan ei pystynyt,miksi?Tässä yksi syy kepun uppoamiseen suohonsa.Mutta onneksi on Perus-Suomalaiset.Ja linja pitää,Soinin Timo tunnetaan hyvin pankkiliipparipiireissä.


      • Jytky tuleepi.
        kepulla ei linjaa kirjoitti:

        Niin,kyllä hehkutti Mari Kiviniemi ministerinä ollesssaan,että Kreikkaa on PAKKO tukea.Perustelemaan ei pystynyt,miksi?Tässä yksi syy kepun uppoamiseen suohonsa.Mutta onneksi on Perus-Suomalaiset.Ja linja pitää,Soinin Timo tunnetaan hyvin pankkiliipparipiireissä.

        Sitä, vaan, että Iisalmen seudulla on Perus-Suomalaiset valtavassa nousukiidossa! Niin se taetaa olla siellä teilläkin päin.


      • paras valinta
        kepulla ei linjaa kirjoitti:

        Niin,kyllä hehkutti Mari Kiviniemi ministerinä ollesssaan,että Kreikkaa on PAKKO tukea.Perustelemaan ei pystynyt,miksi?Tässä yksi syy kepun uppoamiseen suohonsa.Mutta onneksi on Perus-Suomalaiset.Ja linja pitää,Soinin Timo tunnetaan hyvin pankkiliipparipiireissä.

        Tästä syystä moni kepulainen kyllästyi koko kepuun ja vaihtoi Perus-Suomalaisiin.Se oli järkivalinta.Tulevaisuus ei ole huijarivaltioiden tukemisessa,vaan Suomen kansan hyvinvoinnissa.


      • kelot kaatuu
        paras valinta kirjoitti:

        Tästä syystä moni kepulainen kyllästyi koko kepuun ja vaihtoi Perus-Suomalaisiin.Se oli järkivalinta.Tulevaisuus ei ole huijarivaltioiden tukemisessa,vaan Suomen kansan hyvinvoinnissa.

        Ja eikös osa Kiuruveden kepuvaltuutetuista ole loikannut kokoomukseen.Soini sanoi hyvin eilen illalla televisiossa."kepu on jo kelottunut puolue,joka on hävinnyt monet vaalit peräkkäin".Ei sitä tämän tarkemmin voi sanoa.


    • sateella joutaa

      Nyt Kiuruveden kepulaiset joukolla täällä kehumaan sitä kepua.

      • kysyvä eitieltäeksy

        Eräs joka seuraa kaikkia puolueita suurennuslasilla olen minä, ei perussuomalaiset ole mitään keskustan rinnalla vaikka voittivat se oli vahinko, nyt on niin paljon ilkeitä tapauksia perussuomalaisille sattunut Hakkaraiset ynnä muut en muista kaikkien nimeä.Ei perussuomalaiset ole maailmalla muuta kuin heille nauretaan näillä jytkyillä, käyttäytyä pitää osata siellä .En tiedä onko pitänyt keskustan puheenjohtajan monta kertaa pistää porukkaa ruotiinsa,Jos nyt Matti siellä oli hieman sinisilmäinen niin minä kyllä katson että tämä naishenkilö haki itselleen kuuluisuutta , Matin silmä aukesi ja sekös naista keljutti.Kyllä maaseudulla täytyy olla keskusta ja miksei kokoomus myös siellä on paljon yrittäjiä ja he tarvitsevat yhteistyötä keskustalaisten kanssa.Ei se keskustalaisuus ole niin kuin oli 50 luvulla, ettei saannut riijata nuoret jos eivät olleet molemmat keskustalaisia.Kyllä sateet haittaa perussuomalaisiakin ei siihen ruoka pöytään jytky tule jos ei viljelijöitä ole.Minä en oikein ota tosissaan Soinin puheita eihän se mitään järkevää puhu.


      • Jytky tulee äänistä
        kysyvä eitieltäeksy kirjoitti:

        Eräs joka seuraa kaikkia puolueita suurennuslasilla olen minä, ei perussuomalaiset ole mitään keskustan rinnalla vaikka voittivat se oli vahinko, nyt on niin paljon ilkeitä tapauksia perussuomalaisille sattunut Hakkaraiset ynnä muut en muista kaikkien nimeä.Ei perussuomalaiset ole maailmalla muuta kuin heille nauretaan näillä jytkyillä, käyttäytyä pitää osata siellä .En tiedä onko pitänyt keskustan puheenjohtajan monta kertaa pistää porukkaa ruotiinsa,Jos nyt Matti siellä oli hieman sinisilmäinen niin minä kyllä katson että tämä naishenkilö haki itselleen kuuluisuutta , Matin silmä aukesi ja sekös naista keljutti.Kyllä maaseudulla täytyy olla keskusta ja miksei kokoomus myös siellä on paljon yrittäjiä ja he tarvitsevat yhteistyötä keskustalaisten kanssa.Ei se keskustalaisuus ole niin kuin oli 50 luvulla, ettei saannut riijata nuoret jos eivät olleet molemmat keskustalaisia.Kyllä sateet haittaa perussuomalaisiakin ei siihen ruoka pöytään jytky tule jos ei viljelijöitä ole.Minä en oikein ota tosissaan Soinin puheita eihän se mitään järkevää puhu.

        Sanoppa joku muu poliitikko,kuin Soini,joka tiesi ja uskalsi sanoa suoraan Etelä-Euroopan huijarivaltioiden tukemisen suomalaistenkin piikkiin.Meillä on täällä jo tarpeeksi tuettavia,mm.kepulaiset.Lukeutuvat muka olevinaan yrittäjiin,mutta veronmaksajien rahoilla ilman yrittäjäriskiä.Kaikki tuet pois kepulaisilta ja tuodaan lihaa ja viljaa ulkomailta.Tulee halvemmaksi.Maallakaan ei tarvita kepua,Perus-Suomalaisuus on maalaisten asialla.


      • Muisti pelaa.
        kysyvä eitieltäeksy kirjoitti:

        Eräs joka seuraa kaikkia puolueita suurennuslasilla olen minä, ei perussuomalaiset ole mitään keskustan rinnalla vaikka voittivat se oli vahinko, nyt on niin paljon ilkeitä tapauksia perussuomalaisille sattunut Hakkaraiset ynnä muut en muista kaikkien nimeä.Ei perussuomalaiset ole maailmalla muuta kuin heille nauretaan näillä jytkyillä, käyttäytyä pitää osata siellä .En tiedä onko pitänyt keskustan puheenjohtajan monta kertaa pistää porukkaa ruotiinsa,Jos nyt Matti siellä oli hieman sinisilmäinen niin minä kyllä katson että tämä naishenkilö haki itselleen kuuluisuutta , Matin silmä aukesi ja sekös naista keljutti.Kyllä maaseudulla täytyy olla keskusta ja miksei kokoomus myös siellä on paljon yrittäjiä ja he tarvitsevat yhteistyötä keskustalaisten kanssa.Ei se keskustalaisuus ole niin kuin oli 50 luvulla, ettei saannut riijata nuoret jos eivät olleet molemmat keskustalaisia.Kyllä sateet haittaa perussuomalaisiakin ei siihen ruoka pöytään jytky tule jos ei viljelijöitä ole.Minä en oikein ota tosissaan Soinin puheita eihän se mitään järkevää puhu.

        Viljelijöistä ja maidontuottajista on jo yli puolet PERUS-SUOMALAISIA. Montako kertaa viime eduskuntavaalikampanjan yhteydessä KEPULAISET käytti sanaa MAANVILJELIJÄ? Ei yhtään kertaa. Häpeevät, jos siitä pitää ko.ammattinimikkeenä mainita. Sitä ollaan niin kaapunkilaesia, niin kaapunkilaesia, että. Kyllä ne tietää miten markka aikoinaan devalvoitiin, henkeen ja verreen valeheltiin, että niin ei käy. Kävipäs! PK-yrityksiä vasaran alle kymmeniä tuhansia, avioeroja, hirveitä velkaantumisia, maksavat vieläkin, ne jotka saivat apua ajoissa ja ovat hengissä.


      • totuus esiin

        Ei sitä tarvitse kehua kun me olemme hyviä.Olen ollut monessa kokouksessa ja huomannut että siellä on ihan hyvä henki.Soinikin nyt valittaa että on yskä mitäs huutaa että tulee kurkkutulehdus puhuisi hieman hiljempaa , niin otettas vähän hänen juttujaan tosissaan.Siis kaikki vaan keskustaa äänestämään.Minun mottoni on että anna toisen yrittää ja sitten jos ei pysty itse niin sitten autetaan.Tämä meidän pitäisi muistaa joka päivä


      • Laatamies.
        kysyvä eitieltäeksy kirjoitti:

        Eräs joka seuraa kaikkia puolueita suurennuslasilla olen minä, ei perussuomalaiset ole mitään keskustan rinnalla vaikka voittivat se oli vahinko, nyt on niin paljon ilkeitä tapauksia perussuomalaisille sattunut Hakkaraiset ynnä muut en muista kaikkien nimeä.Ei perussuomalaiset ole maailmalla muuta kuin heille nauretaan näillä jytkyillä, käyttäytyä pitää osata siellä .En tiedä onko pitänyt keskustan puheenjohtajan monta kertaa pistää porukkaa ruotiinsa,Jos nyt Matti siellä oli hieman sinisilmäinen niin minä kyllä katson että tämä naishenkilö haki itselleen kuuluisuutta , Matin silmä aukesi ja sekös naista keljutti.Kyllä maaseudulla täytyy olla keskusta ja miksei kokoomus myös siellä on paljon yrittäjiä ja he tarvitsevat yhteistyötä keskustalaisten kanssa.Ei se keskustalaisuus ole niin kuin oli 50 luvulla, ettei saannut riijata nuoret jos eivät olleet molemmat keskustalaisia.Kyllä sateet haittaa perussuomalaisiakin ei siihen ruoka pöytään jytky tule jos ei viljelijöitä ole.Minä en oikein ota tosissaan Soinin puheita eihän se mitään järkevää puhu.

        Niin, nyt on 10 (kymmenen kepulaista) syytteessä, yhtäaikaa, Halla-aho oli vain yksinään. Hän sai sakot, nämä kepulit pääsevät varmaan viikon yhdyskuntapalvelulla, kunnantalolla.


      • Varma valinta.
        totuus esiin kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse kehua kun me olemme hyviä.Olen ollut monessa kokouksessa ja huomannut että siellä on ihan hyvä henki.Soinikin nyt valittaa että on yskä mitäs huutaa että tulee kurkkutulehdus puhuisi hieman hiljempaa , niin otettas vähän hänen juttujaan tosissaan.Siis kaikki vaan keskustaa äänestämään.Minun mottoni on että anna toisen yrittää ja sitten jos ei pysty itse niin sitten autetaan.Tämä meidän pitäisi muistaa joka päivä

        Kyllä Soinikin yritti ja onnistu. Kansa antoi tukensa ja lisää tulee kunnallisvaaleissa jytkyä. Viime kunnallisvaaleissa oli yli 100 kuntaa jossa ei voinut äänestää Persuja, nyt niitä on alle 10, on Timo tehnyt kovan työn ja kyllä kansa on aina yrittäjän palkinnut, niin käy nytkin. Kankaanniemikin , lähti kokeneena poliitikkona kaveriksi.


    • uskojo keskustamaall

      Etköhän sinä itsekkii kuulu niihin avunsaajiin jotakin kautta, ollaan siitä varmaan samaa mieltä.Kyllä olis hävettänyt jos Soini olis päässyt presidentiksi sitähän te hehkutitta samoin homomiestä kannatitta.Kyllä meillä on viksu pari aina maailmalla vaikka on kokomuslainen,häntä äänestin.Nyt kyllä käy niin että keskusta saa minun äänen.Ei kaikki tule ulkomailta sehän riippuu meistä kuluttajista mitä ostamme.Mitä tulee tuohon suoraan puheeseen huijarivaltioista niin ei perus-suomalaisetkaa kovin rehellisiä ole , Soini vaan huutaa ja puhu käsillään että hän muka on miesten mies.Jos perussuomalaiset olis vallassa niin kyllä toinen ääni olisi kellossa , usko minun sanoneen, ei meikäläiset sais kunnolla töitä tänne hän ottaisi pakolaisia kunnat täyteen ja sitten me pienet kunnat oltais kovilla.

      • jytky se tulloo

        Ja en perkele kuulu.Yli 40 vuotta olen ollut porvaria rikastuttamassa.Tukia ei ole tullut.Verotus on vaan kiristynyt.Ja äänestänyt olenSKDL:llää, SMP:tä ja Perus-Suomalaisia nyt.Ja takki on pysynyt samoin päin päällä.


      • Kokkoomuslaenen.

        Kepulaiset ovat täysin munattomia miehiä, nyt yrittäävät tänne afgaaniakkoja, jotka lankeais nälissään, ei ne ossoo rakastoo muuta kun ilmasta rahhoo ja tukijaesia.


      • tuen saannut
        jytky se tulloo kirjoitti:

        Ja en perkele kuulu.Yli 40 vuotta olen ollut porvaria rikastuttamassa.Tukia ei ole tullut.Verotus on vaan kiristynyt.Ja äänestänyt olenSKDL:llää, SMP:tä ja Perus-Suomalaisia nyt.Ja takki on pysynyt samoin päin päällä.

        Tais sittennii kopsahtaa omaan nilkkaan tuon äskeisen kirjoitus kun rupesit rumia puhumaan.Etkö käytä terveyspalveluita lomittajia jos oot lehmätilallinen ja tukiaiset tulee ihan varmasti sinulle myös älä kuule täällä hiilly.Kun käyt meijeriltä ruokasi ja eläinten rehut matka vähennykset menee verotuksessa. Ei ole yhtään ihmistä suomessa ettei saa jotain tukea lapsil. eläke. ja voisin luetella pitkänrivin .Osta uusi takki jos 40v. olet pitänyt eihän siitä enää saa selvää, lie vaikka vihreä.


      • jytky se tulloo
        tuen saannut kirjoitti:

        Tais sittennii kopsahtaa omaan nilkkaan tuon äskeisen kirjoitus kun rupesit rumia puhumaan.Etkö käytä terveyspalveluita lomittajia jos oot lehmätilallinen ja tukiaiset tulee ihan varmasti sinulle myös älä kuule täällä hiilly.Kun käyt meijeriltä ruokasi ja eläinten rehut matka vähennykset menee verotuksessa. Ei ole yhtään ihmistä suomessa ettei saa jotain tukea lapsil. eläke. ja voisin luetella pitkänrivin .Osta uusi takki jos 40v. olet pitänyt eihän siitä enää saa selvää, lie vaikka vihreä.

        Ei ole tullut tukia.Hammaslääkärissä olen joskus käynyt yksityisellä ja riistohinnalla.Ei ole lehmää,eikä maata,kuin kynsien alla.En saa mitään työmatkavähennystä.Omavastuu on isompi.Lapsia ei ole,joten lapsilisätkin jää kuittaamatta.Ja ruokani ostan porvarin kaupasta,enkä meijeriltä.Velkaa on riittävästi ja porvarit kiristää vaan työläisen verotusta.Joko riittää?


      • jytkypotkuraivari
        jytky se tulloo kirjoitti:

        Ei ole tullut tukia.Hammaslääkärissä olen joskus käynyt yksityisellä ja riistohinnalla.Ei ole lehmää,eikä maata,kuin kynsien alla.En saa mitään työmatkavähennystä.Omavastuu on isompi.Lapsia ei ole,joten lapsilisätkin jää kuittaamatta.Ja ruokani ostan porvarin kaupasta,enkä meijeriltä.Velkaa on riittävästi ja porvarit kiristää vaan työläisen verotusta.Joko riittää?

        Niin eikös tuo jytkypuoluekin ole luokitellut itsensä porvaripuolueeksi?


      • minävainkysyn
        jytky se tulloo kirjoitti:

        Ei ole tullut tukia.Hammaslääkärissä olen joskus käynyt yksityisellä ja riistohinnalla.Ei ole lehmää,eikä maata,kuin kynsien alla.En saa mitään työmatkavähennystä.Omavastuu on isompi.Lapsia ei ole,joten lapsilisätkin jää kuittaamatta.Ja ruokani ostan porvarin kaupasta,enkä meijeriltä.Velkaa on riittävästi ja porvarit kiristää vaan työläisen verotusta.Joko riittää?

        Niin hammasl. saa myös alen kelan.Kyllä sinunlaiset ne vasta apua saa Ja kun ruuan haet kaupasta .Niin ja kehut velkaa olevan korot saat ilmoittaa verotuksessa.Kyllä sinä saat avustuksia Työmatkoissa saa kengätkin ilmoittaa vaan onko sinulla yritys kotona.porvareita perus-suomalaisissa niinkuin seuraava sinulle sanoo.Kyllä olet vanha piika tai takakammarinpoika hyvä ettei sinunlaisilla ole lapsia vaimoa/miestä.hyvää kirjoitusintoa vaan kirjoitatko työaikaan työantajan koneella.Tarjouksia et käytä tietenkään.


      • jytky se tulloo
        minävainkysyn kirjoitti:

        Niin hammasl. saa myös alen kelan.Kyllä sinunlaiset ne vasta apua saa Ja kun ruuan haet kaupasta .Niin ja kehut velkaa olevan korot saat ilmoittaa verotuksessa.Kyllä sinä saat avustuksia Työmatkoissa saa kengätkin ilmoittaa vaan onko sinulla yritys kotona.porvareita perus-suomalaisissa niinkuin seuraava sinulle sanoo.Kyllä olet vanha piika tai takakammarinpoika hyvä ettei sinunlaisilla ole lapsia vaimoa/miestä.hyvää kirjoitusintoa vaan kirjoitatko työaikaan työantajan koneella.Tarjouksia et käytä tietenkään.

        Joopa joo.Hammaslääkärit nosti palkkioitaan sen kelan etuuden verran.Ja jossain se on asuttava.Työmatkat kuljen reilut parikymmentä vuotta vanhalla auton rottelolla.Eli olen porvarin riistettävänä porvarin työpajassa.Työttömänä en ole vielä ollut.Eli en ole saanut työttömyyskorvaustakaan.Mutta kapitalisti se vaan rikastuu.Vähennyksistä puheenollen,veroilmoitukseeni ei tule muuta vähennystä,kuin liiton jäsenmaksu,jota sitäkin porvarit ovat poistamassa.Kepulaiset saa vähentää kaikki sanomistasi kengistä kortonkeihin.


      • yksinoonmökissäin
        jytkypotkuraivari kirjoitti:

        Niin eikös tuo jytkypuoluekin ole luokitellut itsensä porvaripuolueeksi?

        ei sitä jytkyä tullut.Olin aivan oikeassa ja voitin kaljat, kun olin sitä mieltä että Keskusta nousee ja niin kävi.Kiuruvedellä oli todella uskovia että nyt Keskusta räjäyttää "pankin".Ja niin kävi .Eläköön maaseutu näin se täytyy olla kaikille jotka pääsi läpi ja myös paljon onnea jotka jäi varalle.Kokoomus yritti kovasti pistää kampoihin mutta ei se verenpaine mittari auta kovin pitkälle tulevaisuudessa.Maaseutu täytyy pitää elävänä ja kaupungin omaa työtä täytyy arvostaa, eikä kaikkia yksityistää niinkuin Kokoomus ajaa.Kun opitte tekemään kunnon jälkeä yksityiset yrittäjät niin hyvä on kaupunki on purkanut monta sopimusta.ONNEA ONNEA KESKUSTALAISET


    • käyttäjä

      Hei Elina24,

      Voisitteko siirtää loputkin Kiuruvettä käsittelevät keskustelut tuolta Yleistä P-Savosta- palstalta tänne? Siellä olisi useita herkullisia ketjuja jotka saattavat vaipua nyt unholaan.

      • kysyn vaan

        Niin siirrä pois sieltä porvareitten puolelle.Kepulaiset osaa kirjoittaa oikeeta asiaa.


      • siirräppäs

        Samaa mieltä.Siellä on tosiaan vanhoja hyviä kepujuttuja,siirteleppä tänne,niin näin ennen vaaleja otetaan uudestaan esille.Esim.Kiuruvesi-lehti.


    • tätämieltäminä

      Mitäs vikaa Kiuruvesi-lehdessä on kotipitäjän asioita ja vähän muualtakin ennen minä sitä luen kuin Iisalmen sanomia.Siinä ei ole kuin sivu tolkulla urheilua jotka on parhaat palat kuultu ja nähty tv ja radiosta.Kyllä siellä rupee kauniita kuvia olemaan kaikilla puolueilla mikäs siinä täytyyhän sitä yrittää asioita hoitamaan.Jonkunhan niitäkin on hoidettava hyvin tai huonosti kuka mitennii jokaisen mielen mukaisesti ei voi olla.Hyvät jatkot ja jaksamiset jokaiselle naiselle ja miehelle varsinnii uusille yrittäjille, muista äänestäjä heillä vois olla uuttakin sanottavaa meille tallaajille.Luin tuossa muutamia kommentija niin perus-suomalaiset on kovasti tapetilla mutta kyllä Kiuruvesi on viellä keskustalais ja kokoomuslais pitäjä.Keskusta täytyy saada nousemaan, siellä on nyt monta uutta nimeä äänestetään heidät seuraavaksi 4 vuotta asioitamme hoitamaan erilautakuntiin.Muistetaan käydä uurnilla, jos et äänestä niin älä mölyä sitten torilla.

      • jytky se tulee

        Mitä vikaa? On umpikepulainen lehti ja pelkästään kepujuttuja.Eipäs ole jytkystä kirjoiteltu.


      • Jytky lähestyy...

        Kepu on parhaat päivänsä elänyt, valtava määrä viimeaikoina epäonnistumisia. Yläsavostakin menivät Marin taakse, se oli lyhyt lento se. Nyt kuuluu kovia kuiskeita siitä, että suurin osa yläsavon väestä on menossa persuihin sen vuoksi moni kepulainen epäröi lähteä seuraavaksi kaudeksi vaaleihin, häpeää etukäteen jo tulevaa tappiota. Kokoomuksen kannatus on lähtenyt hiipumaan, sossut ovat ajaneet ne jo kiinni. Toisinsanoen Persut voittaa kuntavaalit suvereenisesti! Joo, kyllä jytky voimistuu hurrikaanimaisesti, hirmumyrskyksi, johon muut joutuu antamaan myrkyvaroituksen. Kansantahto toteutuu, ennen kuin suurvahingot tapahtuvat.


      • näin on näreet
        jytky se tulee kirjoitti:

        Mitä vikaa? On umpikepulainen lehti ja pelkästään kepujuttuja.Eipäs ole jytkystä kirjoiteltu.

        JYTKYSTÄ ei tarvii kirjoittaa sen näkee kun avaa jonkun uutislähetyksen tv:stä.Siellä on nyt taas uutta jytkyä pois on laitettu Väätäinen ja Soini ei ota kantaa, näin vaalien alla että jytky tulisi.Kyllähän minä uskon keskustaa enempi kuin jytkyjä ei siellä nyt joka viikko jotain olla pellolle laittamassa,ja näin maalaiskaupungina olisi häpeetä jos jytkyt yksinään täällä mellastaisi, ole joskus Maurin kanssa jutellu ja selvää en ole saannut mitä se tahtoo ajaa täällä maalla.Katsotaan kun ehdokkaat on asetettu.


      • Luoja ohjaa.....
        näin on näreet kirjoitti:

        JYTKYSTÄ ei tarvii kirjoittaa sen näkee kun avaa jonkun uutislähetyksen tv:stä.Siellä on nyt taas uutta jytkyä pois on laitettu Väätäinen ja Soini ei ota kantaa, näin vaalien alla että jytky tulisi.Kyllähän minä uskon keskustaa enempi kuin jytkyjä ei siellä nyt joka viikko jotain olla pellolle laittamassa,ja näin maalaiskaupungina olisi häpeetä jos jytkyt yksinään täällä mellastaisi, ole joskus Maurin kanssa jutellu ja selvää en ole saannut mitä se tahtoo ajaa täällä maalla.Katsotaan kun ehdokkaat on asetettu.

        Kepulaiset ovat oikein porukalla työllistämässä, oikeuslaitosta ja asianajajia, ja kaikki käsi raamatulla vannoovat syyttömyyttään. Mitenkähän käy?


    • Itsenäinen-krv

      Nyt tarkkana vaaleissa, että sossut ja kokkareet eivät pääse myymään Kiuruveden itsenäisyyttä niinkuin ovat valtakunnan tasolla myymässä koko Suomen itsenäisyyden.
      Varmin tapa säilyttää palvelut paikkakunnalla on äänestää jotain niistä puolueista, jotka eivät kannata tuota sinipunan maaseudun tappolinjaa.

      Valtakunnan politiikassa kokoomukselle on tärkeää pelastaa euroopan pankit. Noihin roskapankkien pelastustalkoisiin oli pakko saada sossut mukaan hallituksessa. Vastapalveluna kokoomus ajaa Virkkusen johdolla tätä kuntien tappolinjaa, joka on ollut sossujen päämääränä jo pitkään.

      Aina kun sinipunakone on vallassa saadaan elää seuraavat vuodet kurjuudessa. Sama tulos tulee tälläkin hallituksella. Älkää antako samalle porukalle mahdollisuutta pilata myös näitä ihmisläheisiä asuinpaikkoja.

      • Silimät aaki.

        Vaalitoimitsijat, olkaahan tarkkana, että eivät pääse kepuloimaan vaalituloksia.


    • Vailla arvostusta!

      Eilisestä lehdestä ehdokkaat nähtiin kyllä siellä on muistakin puolueista siirtynyt
      kokoomukseen ehdokkaiksi itseäni pidän täysin puoleettomana kukaan ei aja niitä asiota mitkä minulle ovat tärkeitä
      Kyllä kierrän vaalitilaisuuksissa vähän kiusaamassa..

      • Mummeli

        Kenen vaalitilaisuutta ajattelit käydä kiusaamassa? Eikö ehdokkaan kannattaisi yrittää vain kehua omia hyviä puoliaan eikä kiusata muita? Menisi ehkä paremmin perille, jos yrittää ääniä saada.


    • tapiotulimäki

      SAATANA!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      27
      2742
    2. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      130
      2285
    3. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      84
      1625
    4. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      121
      1471
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1470
    6. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      98
      1392
    7. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      80
      1162
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      70
      1138
    9. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1128
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      61
      1091
    Aihe