voiko 16-19v pojalla olla yli 20cm penis?
yli 20cm penis?
12
1624
Vastaukset
- gy
Kyllä voi
- the best
Ite oon 17 v ja mulla on 16 cm
- pläx
tunnen yhen pojan jolla on 22cm. se on 18v
- <xzcv m,
Ja minä tunnen yhden 12v. pojan jolla on 25cm erektiossa. Hei jotain rajaa noihin juttuihin, ei noita kukaan usko.
- hyglebyi
ööh, sen 22 cm:n pojan voi tuntee aika monikin tyttö, kato kun juttu kulkee...
- Anonyymi
Voi sinua ja pientä kikiäsi kun et usko että muilla voi olla isompi
- Kissanpissa
Joo et kyl mulki on (26) et juu iha normii ei tartte kiusaa
- keijo6669
oon 15v ja on 19,5cm
- Eloroflc
Oon 11v mun virtuaali penis on ainakin 30 metriä
- Djbb:n
Eloroflc kirjoitti:
Oon 11v mun virtuaali penis on ainakin 30 metriä
Nyt jotain rajaa näihin. Stondiksessa suomalaisten keskipituus on 13ja puol cm. Joissain aasian maissa alle 10cm. Yhellä tuhannesta suomalaisesta on yli 18cm ja yhellä kynmmenestä tuhannesta yli 20cm.
Nämä pituudet ovat tosin ihmisten itse ilmoittamia joten todellinen pituus on vielä pienempi.
- jihhu
Jos jollakulla semmonen (yli 20 cm) on (ilmeisesti jollain luonnonoikulla on), niin se on jo 19 vuotiaana, monella varmaan jo 16 vuotiaana. Ei kellään (yleensä) enää sen jälkeen kasva.
- Anonyymi
Tottakai voi. Itse 15v ja 19cm. Toivottavasti pääsisin kahteenkymppiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849