Ongelma alkoi satunnaisesti, kun ajoi niin yhtäkkiä booooo ja tehot putoni noin puoleen, sitten tulivat hetken päästä takaisin. Ongelma pahentunut ajan myötä ja nyt ei toimi täystehoisena oikeastaan ollenkaan. kone käy kyllä tasaisesti kaikilla kolmella pytyllä, puristukset tallella, tarkistettu puolat, vaihdettu tulpat, CDI boksi kaasarit puhdistettu. ja vika alkaa aina kuin salamana, kun ajaa. jaksaa juuri ja juuri nostaa 425 Särki pulpetin yksin plaanille. voisiko olla jokin ajoitus ongelma, käyttäytyy kuin sytytys myöhäisellä? keinot pian loppu.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 9
Vanhimmat
Puola siitä on mennyt. Koeta mitata puolien toisiopuolen vastus. Arvaan että yhdessä niistä on matalampi vastus. Vaihda se.
kiitos neuvosta, puolat mitattu, kaikissa suunnilleen 1048 sama toisiopuuoen vastusarvo, joten empä usko että syy siinä, ja käy tosiaan tasaisesti kaikilla pytyillä kaikilla kierrosalueilla.
Tuoreöljyvoitelusäiliössä on anturi, joka tekee tiputtaa kierrokset jos se luulee, että öljyä liian vähän. Tsekkaa sekin.
Olikohan tässä myös joku muukin anturi, joka aika usein antoi "väärän hälytyksen"?
Nyt vähän muisti palailee (kaverilla oli joskus sama kone ja sitä silloin ihmeteltiin). Tämän mallin ainakin jossakin vuosimallissa on pirun monta sensoria pitämässä huolta, että moottori on turvassa. Muitakseni öljysäiliössä, kannen lämpö, ylikierrokset ja jäähdytysvesi.
Ylikierroshälytys sai aikaan sen, että kierrokset tippui johonkin 3000 huippeille. Jos ajoi liian loivalla potkurilla, niin tämän sai aikaiksi.
Sitä pystyykö nämä sensorit ohittamaan, ei ole minulla tiedossa.
Tuorevoitelu anturi ok, pitää tuo kannen lämpöanturi tarkistaa, ja katsoa löytyykö koneesta vielä jostain jäähdytysveden anturi. Kaasarit tuossa juuri avasin ja puhdistin ja tuli mieleen, kun keskimmäisesä on tuo throttle position sensor, että olisiko siinä syyllinen, hieman kun googletin, niin voisi jopa tuollaisen ongelman aiheuttaa, kun ilmeisesti säätää ajoitusta toimiessaan, sitä vaan hieman hankala mitata, pitää kaivaa jostain toinen ja testata.
Jep, kaasun asentosensori viallinen, ei antanut käskyä boksille siirtää ajoitusta, nyt pelittää taas kuin uusi, kun viallinen osa vaihdettu.
Mistä hankit osan??
Vois kans kiinnostaa😁
Päijät-Hämeen perämoottoripurkaamosta löytyi keväällä itselle