Mistä löytyy muurari, joka haluaa noin neljän päivän keikan lounais-suomen saaristosta? Keikka edellyttää yöpymistä saarella.
Vastaukset 7
- Urmas 01
soittele 358 417003926
- Muurari
Ammattimies soittele 041-7517417
- muuruu huuruu
Onko Keikka mennyt jo?
- raksa12321
Joo tavallaan. Muurari kävi muuraamassa hormin.
Se vaan valitettavasti kellahti kumoon viime viikolla.
Jahka saadaan raivaustyöt tehtyä, niin kai sitä täytyy todeta että keikka on uudelleen haettavissa.- muurari joka muuraa
Eihän tuo voi olla totta? Miten vinon hormin tulee olla, että se kellahtaa kumoon? No, suoria hormeja on tullut muurattua eräskin kappale. Mutta pukkas uusi keikka päälle, ja tuskin ehdin ennen kuun loppua, jos tämä käy, niin voin laittaa numeron.
- Rakennustarkastaja
Otin schiedelin metallisen valmishormin, ettei tarvii ikinä katsoa kun muurarit muuraa killiin.
ÄHÄHÄHÄ HÄÄ
Lankaan menitte
Rakennustarkastaja se tässä vaan huvittelee muurareiden kustannuksella.- dfsasfasdfsdf
Jopas oletkin kova trolli. Ihan vaan kuumottaa, kun metallipiippu sitten polttaa välikatossa talon nurin. Sama tuo mulle on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1081362Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137814Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois198742Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47707Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!32695- 69692
- 47630
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59555Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530