Olin tutkimuksissa

Mailta

Joku aika sitten olin tutkimuksissa. Tänään tuli tulos. Ei syöpää ainakaan vielä, mutta on seurattava. Oli hyvä uutinen.

5

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muijaaaaaaaa

No eikun Kakkukahveett pöytään sinulle,on siinä syytä riemuun,tuonlaisista uutisista riemuitsee muutkin syövän kokeneet,elikkä toivoa on olipahan tilanne mikä kelläkin lienee.
      Onnittelut sinulle toivoopi MöKin MuiJa,en nyt viitsi kirjautua kun keitto oottaa syöjäänsä .Kivaa jatkoa sinulle ;)

• palstan pelastaja

hei älä kuule viitti vastataa tuolle hmmm no olkoon sanomatta, mutta oikeesti älä

• ;)
        palstan pelastaja kirjoitti:

hei älä kuule viitti vastataa tuolle hmmm no olkoon sanomatta, mutta oikeesti älä

;)

• Onnea, hyvä että on tulos puhdas.
      Minä tapaan viikon päästä täällä lääkärin, menen vastaanotolle. Saivat ylipuhutua minutkin sille sukelluskurssille ja ennen sen aloitusta pitää käydä tohtorin juttusilla, ja tekevät teveystarkastuksen. Ihan perustarkastus, muutamia verikokeita ja sydänfilmiä, saas nähdä mitä tuumaa kun näytän epikriisini?
      Kun olimme paikallisella uimarannalla, minä näin rintaleikkauksessa olleita naisia paikalliset naiset eivät olleet moksiskaan rinnattomuudestaan.
      Minun arpiviivani menee keisarileikkauksena.
      En liiku ulkona kuten suomessa, täällä on jopa vaarallista jos ei tunne alueita.
      Olo on ajoittain jopa orpo, lapset ovat sopeutuneet yllättävän hyvin. Tuli kysely 5 vuotiaan laittamisesta paikalliseen tarhaan muutamaksi tunniksi, vastauksen annan tällä viikolla. Suomalaisperhe sitä minulle suositteli ja annoin luvan ottaa yhteyttä. Pari kertaa viikossa ja parisen tuntia, ehkä, ehkä ei. Tarha olisi tuossa ihan lähellä, ajattelen vaan sitä ettei ole oikein virikettä muuta kotona, ja siellä olisi samanikäisiä lapsia.
      Täällä lapset eivät voi olla pihalla vapaasti, ainoastaan tiukasti valvottuna.

Yksi asia josta on pakko mainita, täällä ei ole syövän tuoksua. Se sairaus asui

meidän kotona, hyvin vaikea kertoa sanoin. Makuuhuoneessa kautta vuoteen ei ole sitä sairautta ylimääräisenä enään.

• c37

Mukavaa että olet saanut hyviä uutisia :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73