Joku aika sitten olin tutkimuksissa. Tänään tuli tulos. Ei syöpää ainakaan vielä, mutta on seurattava. Oli hyvä uutinen.
Olin tutkimuksissa
5
160
Vastaukset
- Muijaaaaaaaa
No eikun Kakkukahveett pöytään sinulle,on siinä syytä riemuun,tuonlaisista uutisista riemuitsee muutkin syövän kokeneet,elikkä toivoa on olipahan tilanne mikä kelläkin lienee.
Onnittelut sinulle toivoopi MöKin MuiJa,en nyt viitsi kirjautua kun keitto oottaa syöjäänsä .Kivaa jatkoa sinulle ;)- palstan pelastaja
hei älä kuule viitti vastataa tuolle hmmm no olkoon sanomatta, mutta oikeesti älä
- ;)
palstan pelastaja kirjoitti:
hei älä kuule viitti vastataa tuolle hmmm no olkoon sanomatta, mutta oikeesti älä
;)
Onnea, hyvä että on tulos puhdas.
Minä tapaan viikon päästä täällä lääkärin, menen vastaanotolle. Saivat ylipuhutua minutkin sille sukelluskurssille ja ennen sen aloitusta pitää käydä tohtorin juttusilla, ja tekevät teveystarkastuksen. Ihan perustarkastus, muutamia verikokeita ja sydänfilmiä, saas nähdä mitä tuumaa kun näytän epikriisini?
Kun olimme paikallisella uimarannalla, minä näin rintaleikkauksessa olleita naisia paikalliset naiset eivät olleet moksiskaan rinnattomuudestaan.
Minun arpiviivani menee keisarileikkauksena.
En liiku ulkona kuten suomessa, täällä on jopa vaarallista jos ei tunne alueita.
Olo on ajoittain jopa orpo, lapset ovat sopeutuneet yllättävän hyvin. Tuli kysely 5 vuotiaan laittamisesta paikalliseen tarhaan muutamaksi tunniksi, vastauksen annan tällä viikolla. Suomalaisperhe sitä minulle suositteli ja annoin luvan ottaa yhteyttä. Pari kertaa viikossa ja parisen tuntia, ehkä, ehkä ei. Tarha olisi tuossa ihan lähellä, ajattelen vaan sitä ettei ole oikein virikettä muuta kotona, ja siellä olisi samanikäisiä lapsia.
Täällä lapset eivät voi olla pihalla vapaasti, ainoastaan tiukasti valvottuna.
Yksi asia josta on pakko mainita, täällä ei ole syövän tuoksua. Se sairaus asui
meidän kotona, hyvin vaikea kertoa sanoin. Makuuhuoneessa kautta vuoteen ei ole sitä sairautta ylimääräisenä enään.- c37
Mukavaa että olet saanut hyviä uutisia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802005
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591717Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461686- 1231463
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561238Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501112Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581000- 70899
- 15889
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26887