Joku aika sitten olin tutkimuksissa. Tänään tuli tulos. Ei syöpää ainakaan vielä, mutta on seurattava. Oli hyvä uutinen.
Olin tutkimuksissa
5
183
Vastaukset
- Muijaaaaaaaa
No eikun Kakkukahveett pöytään sinulle,on siinä syytä riemuun,tuonlaisista uutisista riemuitsee muutkin syövän kokeneet,elikkä toivoa on olipahan tilanne mikä kelläkin lienee.
Onnittelut sinulle toivoopi MöKin MuiJa,en nyt viitsi kirjautua kun keitto oottaa syöjäänsä .Kivaa jatkoa sinulle ;)- palstan pelastaja
hei älä kuule viitti vastataa tuolle hmmm no olkoon sanomatta, mutta oikeesti älä
- ;)
palstan pelastaja kirjoitti:
hei älä kuule viitti vastataa tuolle hmmm no olkoon sanomatta, mutta oikeesti älä
;)
Onnea, hyvä että on tulos puhdas.
Minä tapaan viikon päästä täällä lääkärin, menen vastaanotolle. Saivat ylipuhutua minutkin sille sukelluskurssille ja ennen sen aloitusta pitää käydä tohtorin juttusilla, ja tekevät teveystarkastuksen. Ihan perustarkastus, muutamia verikokeita ja sydänfilmiä, saas nähdä mitä tuumaa kun näytän epikriisini?
Kun olimme paikallisella uimarannalla, minä näin rintaleikkauksessa olleita naisia paikalliset naiset eivät olleet moksiskaan rinnattomuudestaan.
Minun arpiviivani menee keisarileikkauksena.
En liiku ulkona kuten suomessa, täällä on jopa vaarallista jos ei tunne alueita.
Olo on ajoittain jopa orpo, lapset ovat sopeutuneet yllättävän hyvin. Tuli kysely 5 vuotiaan laittamisesta paikalliseen tarhaan muutamaksi tunniksi, vastauksen annan tällä viikolla. Suomalaisperhe sitä minulle suositteli ja annoin luvan ottaa yhteyttä. Pari kertaa viikossa ja parisen tuntia, ehkä, ehkä ei. Tarha olisi tuossa ihan lähellä, ajattelen vaan sitä ettei ole oikein virikettä muuta kotona, ja siellä olisi samanikäisiä lapsia.
Täällä lapset eivät voi olla pihalla vapaasti, ainoastaan tiukasti valvottuna.
Yksi asia josta on pakko mainita, täällä ei ole syövän tuoksua. Se sairaus asui
meidän kotona, hyvin vaikea kertoa sanoin. Makuuhuoneessa kautta vuoteen ei ole sitä sairautta ylimääräisenä enään.- c37
Mukavaa että olet saanut hyviä uutisia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23945198Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325976SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16410791Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369481Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!309383Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858468Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476