Asevastustajat tänne!!!!

Aseistuska

Hei kaikki asevastustajat!
Ajattelin aloittaa tässä keskustelua siltä pohjalta että pistäkää nyt ne kaikki parhaat argumenttinne ja mahtavat ajatuksenne tähän samaan ketjuun ja ihan niin kovalla kädellä kuin vain suinkin ikinä osaatte niin ei tarvitse hyppiä etsiskelemästä niitä ympäri eri keskusteluja!
Täältä ne sitten löytyy kaikki kivasti peräkkäin ja minä voin toimia siinä maalitauluna teille kun kerran olen aseharrastaja, asehörhö, asehullu, asehiplari ja mitä ikinä niitä ylistys liikanimiä nyt olikaan jolla erottuu tämä meidän ylempi kasti teistä aseistakieltätyjistä! :D

14

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seppä.

      Aseet pitää takoa auroiksi.

    • hirvi

      Autot pitää varustella hirvenkestäviksi.

    • Gun lover 4ever

      10 päivä koittaa ja tappajat lähtee aseineen sankoin joukoin kyyhkyjä murhaamaan. Ammutaan viattomia linturaukkoja ja perustellaan sitä lintukolareiden vähenemisellä tai riistakantojen hoitamisella. Ite aattelin muuten olla kokopäivän pellonreunassa ammuskelemassa. Tarviskohan ottaa kiväärikin mukaan...?

      • Voi poloisia

        ... mutta kyyhkynen on tosi helppo nylkeä sorsaan verrattuna.


    • jokuvaap

      huomen tippuu kyyhkyne

    • Intressi vapaa.

      Nykytekniikalla ase voidaan tehdä täysin käyttökelvottomaksi asiattomalle tai siihen voidaan kehittää lisälaite joka poistamalla ase on toiminta kunnoton joka lisälaite voidaan säilyttää vaikka lompakossa.Lisäksi aseesta voidaan poistaa jokin lukon osa jolloin asetta ei voi käyttää ei tarvita isoja asekaappeja lisäksi aseeseen voidaan asentaa siru jolloin voidaan todeta missä ase kulloinkin on.

    • vanhat konstit

      Ei tarvita nykytekniikkaa, hitsillä vaan piippu ja koneisto umpeen, siinä se.
      Nykytekniikan heikkous on siinä, kun se saadaan halutessa toimintakuntoon.
      aseen omistaja kun näkyy olevan se vaarallisin osanen tuossa kuviossa.

    • Carlos Munjos

      No niin kaikki aseahdistuneet, antakaas nyt tulla itkuraivaria kun ahdistaa uusimmat lehtijutut! :DDDDDDDDDDD

    • Asehörhöjä kaikki

      No kun ne ampui keuruulla nuo aseharrastajat luvallisilla aseilllaan ja ovat ihan pimeää sakkia en uskalla mennä enää uloskaan asehörhöt vaanivat joka paikassa ne tappavat sisällä ja puutarhassa niiden ampumarata on kaupungin kadulla minun lapsiani uhkaavat koulutiellä nuo ampumisen harrastajat eivät piittaa mistään ja ovat vastuuttomia ihmisiä onneksi poliisi vie pian kaikki aseet pois ja piiput hitsataan viedään kiinaan aseharrastajat viedään siperiaan eivätkä sieltä palaa suomen valtio valvoo tästä lähtien jokaista aseihmistä ja ihmisten elämä paranee eikä kukaan enää saa asetta itse asiassa se on ase joka tappaa ei ihminen tai oikeastaan asehörhö tappaa niillä ei ole mitään järkeä päässä ne ovat homojakin eivätkä pääse kaapista ulos eivät piittaa laista ja niiden kirjoituksetkin osoittavat että aseet pitää ottaa pois kohta paukkuu taas pyssyt kun on viikonloppu tulossa minä otan viinaa ja odotan uutisia siitä että ammunnan harrastaja tappoi perheensä ja parhaan kaverinsa sekä pormestarin koiran nyt on taas kanalinnun metsästys alkanut ja ne ampuvat metsässä viattomia marjanpoimijoita jotka saavat hauleja takapuoleen ja minä saan patukkaa takalistoon.

    • amroy

      Aseet tappaa, ei ihmiset.Eihan leipaveitsiakaan oteta pois ihmisilta vain sen takia etta joku saattaa kayttaa sita vaariin tarkoituksiin

    • turhaa touhua

      Oletteko te ihan täyspäisiä?
      Aloittaja laittaa asevastustajille aloituksen, ettäkö keskustelisitte heidän kanssaan?
      Yksikään asevastustaja ei ole vastannut, ei niitä kiinnosta teidän kanssa vääntää.

      Aivan turha aloitus, johon sitten itse lisäätte kommenteja toisillenne, mitä jjärjkeä?
      Pitääkä aseiden omistajien vakuutelle toisilleen, vai kenelle viestinne osotatte?

      Nämä aseiden vastustajat käyvät täällä heittämässä, jonkun provokommentin ja te näppis savuten puolustaudutte, ei ne edes lue teidän juttuja, kunhan nauravat, kun saavat teidät aina hyppäämään.

      • Asehörhöjä kaikki

        No olen aseiden vastustaja ja haluan että kaikki aseet takavarikoidaan se ei lisää luvattomien aseiden määrää toisin kuin asehörhö väittää ne ovat älykkyysosamäärästään ali-ihmisiä nämä aseharrastajat ja ampuvat toisiaan metsässä sekä kylillä joskus sivullinenkin kuolee minä mielelläni kommentoin asehörhöjen hörhojä kommentteja ja nauran niille koska olen parempaa väkeä.


    • Liideri

      Kyllä vastustajat lukee kaiken mikä liittyy aseisiin mutta kun todellain heidän perimmäinen tarkoitus on provoilla ja hölöttää jotakin harrastajien mielenvikaisuudesta, niin eihän suoraan avautumiseen sellaiset kykene kun siihen oikein kehoitetaan ryhtymään!

      Tässähän sen näkee mitä porukkaa se vastustaminen kerää taakseen...

    • Vähän faktoja

      Aseiden vastustajien ÄO on pienempi kuin sormiensa lukumäärä. Aseiden vastustaja on heikosti koulutettu ja yleensä työtön. Aseiden vastustaja asuu ahdistavassa lähiössä, jossa on paljon rikollisuutta ja pahoinvointia. Aseiden vastustaminen tekee ihmisestä mielenvikaisen alkoholistin ja baarikärpäsen, jonka maailmankuva on lähtöisin 7 päivää -lehdestä. Aseiden vastustaja ei saa koskaan seksiä ainakaan vastakkaiselta sukupuolelta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe