Missä Oulussa/läh. ostetaan marjoja? Ja ostetaanko missään (puna)herukkaa?
Oulun marjan ostajat?
11
9516
Vastaukset
- nunnuka77
Minä voin ostaa! Paljonko sulla on ja mitä & mihin hintaan? Minulla olisi tarvetta 5-20 ämpärilliselle, mehuksi menee, eli ei tarvitse olla siivottua.
- kolsi
Hei.
Minulla olisi n viisi ämnpärillistä punaherukkaa ei ole vielä poimittuja. kiinnostaako?
tv. Vote Kotkasta puh. 0503562641 - Anonyymi
Mulla olis sankollinen puolukoita halutko ostaa olen nyt oulussa
- nunnuka77
hei vote, olet turhan kaukana ;) Oulun alueelta pitäisi olla :)
- kirsi
Hei. Jokos olet saanut herukat? Minulla ois myytävänä...
0504377170
- Xdddddddd
Hei minä myisin puolukka noin 5 ämpärillistä
ja asun haukiputaalla- Anonyymi
Mustikoita myytävänä puh.0504661902
- 0415043904
Neljä sankoa puolukkaa myynnissä Oulussa. Haku Ylikiimigin Rekikylästä toimitus sovittuun paikkaan Kiiminki, Haukipudas ja Oulun keskusta/ympäristö.
Marjat puhdistettuja, poimittu Ylikiimingin erämaasta. 25€. Sanko tulee mukaan kauppaan. - Anonyymi
Siis eikö oulussa enää löyty marjojen noutopistetä??
- Anonyymi
Ei löydy mistään. Kuka ostaa tai missä ?
- Anonyymi
Mulla ois sankollinen puolukkaa kuka Oulussa ostaa puolukkaa eilen pomittua myyn kohtuu halvalla 10 euroa sais sankosta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882