Missä Oulussa/läh. ostetaan marjoja? Ja ostetaanko missään (puna)herukkaa?
Oulun marjan ostajat?
11
7305
Vastaukset
- nunnuka77
Minä voin ostaa! Paljonko sulla on ja mitä & mihin hintaan? Minulla olisi tarvetta 5-20 ämpärilliselle, mehuksi menee, eli ei tarvitse olla siivottua.
- kolsi
Hei.
Minulla olisi n viisi ämnpärillistä punaherukkaa ei ole vielä poimittuja. kiinnostaako?
tv. Vote Kotkasta puh. 0503562641 - Anonyymi
Mulla olis sankollinen puolukoita halutko ostaa olen nyt oulussa
- nunnuka77
hei vote, olet turhan kaukana ;) Oulun alueelta pitäisi olla :)
- kirsi
Hei. Jokos olet saanut herukat? Minulla ois myytävänä...
0504377170
- Xdddddddd
Hei minä myisin puolukka noin 5 ämpärillistä
ja asun haukiputaalla- Anonyymi
Mustikoita myytävänä puh.0504661902
- 0415043904
Neljä sankoa puolukkaa myynnissä Oulussa. Haku Ylikiimigin Rekikylästä toimitus sovittuun paikkaan Kiiminki, Haukipudas ja Oulun keskusta/ympäristö.
Marjat puhdistettuja, poimittu Ylikiimingin erämaasta. 25€. Sanko tulee mukaan kauppaan. - Anonyymi
Siis eikö oulussa enää löyty marjojen noutopistetä??
- Anonyymi
Ei löydy mistään. Kuka ostaa tai missä ?
- Anonyymi
Mulla ois sankollinen puolukkaa kuka Oulussa ostaa puolukkaa eilen pomittua myyn kohtuu halvalla 10 euroa sais sankosta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1761954Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1761253Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä621011- 66986
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06142869Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me49800- 45735
- 95726
Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi115711Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa8702