ERIPARI NEUVOJA PYYDÄN

Tissinkasvuongelma

Niin siis tää on varmasti kovasti koluttu aihe, mutta ku googlailin jne niin en löytänyt suoraa vastausta oikeastaan.. ainoastaan en koe enää olevani ainoa eriparitissi :)

Mut siis auttakaa ihmiset, mitä mä teen että saan molemmat edes lähemmäs samankokoiseksi.. oon syöttäny vasta kaks viikkoo rintaa ja vasen tissi on ainaki 1/3 isompi ku oikea! Ja tämähän tästä varmasti vain pahenee jos en tee asialle jottain!??

Mitä siis??? Jätänkö syöttämättä enempi tuosta isommasta ja paneudun syöttään tuosta pikkusemmasta????? Vai nimenomaa jatkanko molemmista samanverran???? Pumppaanko isompaa... vai kiihdyttääkö se enempi maidon tuloo??? Vai Pumppaanko pienempää... MITÄ IHMETTÄ TEEN, AUTTAKAA?

Tää on vielä jännä juttu ko aluksi tosta vasurista ei ees meinannu mitää tulla, maidonnousu oli heikompi ja muutenkin se on se minun "huonompi" tissini, jos nyt näin voi sanoa. No nyt se on oikein muhkea ja se parempi.... Help

1

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eriparinänni

      Hei vaan!

      Kolmen lapsen kokemuksella (nuorin 8 kk.) rinnoistasi ei välttämättä tule samankokoisia vaan ne pysyvät eri kokoisina ja eri määrän tuottavina imetyksen loppuun asti. Näin kävi minulla. Ei auttanut pumppaukset eikä täsmälliset syöttöajat eikä sitä tarkempi tissijärjestyksen vahtiminen. Se ei välttämättä pahene sillä maito on nyt noussut ja nyt pitää vain huolehtia, että sitä tulee (juo väh. 2 litraa vettä päivässä ja syö hyvin.Juonti tärkeintä).

      Älä missään nimessä jätä syöttämättä isommasta sillä, silloin sinne jää maitoa sisään, joka pakkautuu ja voi aiheuttaa todella kivuliaan rintatulehduksen. Lisäksi on hyvin tuskallista olla tissi täynnä vapaaehtoisesti päivät pitkät. Syötä vuorotellen molemmista rinnoista, niin minä tein. Tällä tavalla syöttökerrat pysyivät määrällisesti vakiona. Jatkat siis molemmista saman verran. Voithan myös pumpata mutta se voi kiihdyttää maidon tuloa. Itseajattelin,että helpommalla pääsee, kun antaa vauvan pumppailla. Pienempää pumppaamalla en saanut mitään hyvää aikaiseksi, sieltä ei pumppaamisen avulla tullut yhtään enempää kuin sitä ennenkään. Voithan kokeilla jos aikaa ja intoa löytyy.

      Suosittelin, että jatkat molemmista rinnoista vuorotellen syöttöä ja viis veisaat eriparisuudesta. Toinen vaan on parempi ja isompi tissi kuin toinen ja sillä siisti. Itsellä, kun imetystä tuossa pari kuukautta sitten lopettelin huonommasta tissistä loppui maito noin kaksi viikkoa toista ennen. Sitten syötin vaan toista. Sitten lopetin senkin. Nyt pudottettuani painon miltei samalle tasolle, jossa se oli ennen raskautta ja pari kuukautta imetyksen lopetuksen jälkeen eriparisuus on hävinnyt. Molemmat ovat ajokoiran korvia ja toisessa on vain nänni ja sen piha-alue suurempi kuin toisessa. Ihan sama.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe