klooni-porsche

merkit ratkaisee

Aion laittaa vanhaan volkkariin porsche merkit ja tunnukset.
Mistä saan halvalla porsche nimikyltit ja tunnukset ???
Tartteis takaluukkuun ja sitten vanteiden keskiöön.

Porsche on pop !

11

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee de itse

Porsche kaupat on suomessa melko harvassa.
      Ehkä siksi kannattaa tehdä itse vara-osat ?
      Voi vaikka kaivertaa metallia ja maalata ja tehdä aidot logot.

Laita taakse kultainen porche- teksi ja sitten ne vaakunakuviot vanteisiin ja keulaan.
      Siitä se tunnelma tulee. eikä ole kallista. kun itse tekee

• kansan porsche

Mulla on volkkarissa porsche texti takana keskellä. Antaa hienon säväyksen se nimi. Ja on halvempi tällainen porsche ostaa, ylläpitää ja huoltaa.
      Ostovoima on menny niin alas näissä kokoomus-toivotalkoissa, että ei ole varaa muunlaiseen porscheen.

• Lahtari-Kansatalous

Vinkki. Ota kopiokoneella se porsche texti oikeaan kokoon. leikkaa texti irti.
      Liimaa auton takapeltiin. Ruiskuta kirkaslakkaa päälle. Se kestää vuosia. Ja on halpa.
      Mukava sitten ajella kokoomus-Leipäjonoon aidolla porschella. Se on kokoomus-elintasoa massa-työömyys- suomessa 2012.

• 900 cc porscheeee

Mä laitoin just tollai kopiokoneella sen textin ja liimasin sen muovilevyn päälle ja sahasin ne kirjaimet muovilevyyn. Jonka maalasin kultavärillä !
      Nyt on fiat 600 persiissä aito porsche logo !
      Lisäksi tein itse melko kovaäänisen takavaimentimen, niin on soundit myös kuin porschesta. On myös ralliratti ja matala kova josutus. Kyllä näin saa halvan porschen. Ajo-ominaisuudet tässä on myös porschea vastaavat.

• porsche halvalla

Nykyään toi dacia lienee se halvin uusi auto ?
      Mites sen halvimman dacian voi duunata urheilulliseksi porscheksi joka hivelee omistajan imagoa ?

• Porsche-dacia

Toi on hyvä idea !
        Muistaakseni se halvin dacia maksoi 9000 e.
        Jos tolla hintaa saa uuden dacia-porschen, niin se on super ostos !

Kun nääs se porscheksi muuto on melko edullinen suorittaa kun itse tekee. Lyhennät vain jousia noin 7 cm. Ja sitten irrotat kaikki dacia merkit ja vaihdat ne porsche merkkeihin. niin siinä alkaa olla jo aika timmi porsche !
        Mutta jos haluat että se on aito , niin ääneen pitää myös vaikuttaa. Dacia -porscheen saa hyvät äänet kun laitat pakoputkeen peltikolkuttimen, se antaa sulle sen metallisen raakan porsche soundin, ,,, siinä alkaa kateus napureissa heräämään ja sulle tulee hyvä porsche- fiilarit ihan oikeesti.
        Halpaa ja hyvää saa kun itse tekee !

• daciana halvempi
        Porsche-dacia kirjoitti:

Toi on hyvä idea !
        Muistaakseni se halvin dacia maksoi 9000 e.
        Jos tolla hintaa saa uuden dacia-porschen, niin se on super ostos !

Kun nääs se porscheksi muuto on melko edullinen suorittaa kun itse tekee. Lyhennät vain jousia noin 7 cm. Ja sitten irrotat kaikki dacia merkit ja vaihdat ne porsche merkkeihin. niin siinä alkaa olla jo aika timmi porsche !
        Mutta jos haluat että se on aito , niin ääneen pitää myös vaikuttaa. Dacia -porscheen saa hyvät äänet kun laitat pakoputkeen peltikolkuttimen, se antaa sulle sen metallisen raakan porsche soundin, ,,, siinä alkaa kateus napureissa heräämään ja sulle tulee hyvä porsche- fiilarit ihan oikeesti.
        Halpaa ja hyvää saa kun itse tekee !

halpa toi dacia -porsche. Kun 911 uusi vaihdelaatikko jo maksaa saman verran. ja niitä menee.....

• possu911

haluaisin tiedustella ruotsista 911 possun nettiosotteita, kun en ole itse löytänyt.

kiitos etukäteen

• possu911

lisäys possun tiedusteluun kyse on käytetyn 911 hinta tietoja ruottin maalta.

vm 89-93

• jk

niinkö

• fast porsche

mistä saa valmiita porsche merkkejä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      841
    Aihe