klooni-porsche

merkit ratkaisee

Aion laittaa vanhaan volkkariin porsche merkit ja tunnukset.
Mistä saan halvalla porsche nimikyltit ja tunnukset ???
Tartteis takaluukkuun ja sitten vanteiden keskiöön.

Porsche on pop !

11

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee de itse

      Porsche kaupat on suomessa melko harvassa.
      Ehkä siksi kannattaa tehdä itse vara-osat ?
      Voi vaikka kaivertaa metallia ja maalata ja tehdä aidot logot.

      Laita taakse kultainen porche- teksi ja sitten ne vaakunakuviot vanteisiin ja keulaan.
      Siitä se tunnelma tulee. eikä ole kallista. kun itse tekee

    • kansan porsche

      Mulla on volkkarissa porsche texti takana keskellä. Antaa hienon säväyksen se nimi. Ja on halvempi tällainen porsche ostaa, ylläpitää ja huoltaa.
      Ostovoima on menny niin alas näissä kokoomus-toivotalkoissa, että ei ole varaa muunlaiseen porscheen.

    • Lahtari-Kansatalous

      Vinkki. Ota kopiokoneella se porsche texti oikeaan kokoon. leikkaa texti irti.
      Liimaa auton takapeltiin. Ruiskuta kirkaslakkaa päälle. Se kestää vuosia. Ja on halpa.
      Mukava sitten ajella kokoomus-Leipäjonoon aidolla porschella. Se on kokoomus-elintasoa massa-työömyys- suomessa 2012.

    • 900 cc porscheeee

      Mä laitoin just tollai kopiokoneella sen textin ja liimasin sen muovilevyn päälle ja sahasin ne kirjaimet muovilevyyn. Jonka maalasin kultavärillä !
      Nyt on fiat 600 persiissä aito porsche logo !
      Lisäksi tein itse melko kovaäänisen takavaimentimen, niin on soundit myös kuin porschesta. On myös ralliratti ja matala kova josutus. Kyllä näin saa halvan porschen. Ajo-ominaisuudet tässä on myös porschea vastaavat.

    • porsche halvalla

      Nykyään toi dacia lienee se halvin uusi auto ?
      Mites sen halvimman dacian voi duunata urheilulliseksi porscheksi joka hivelee omistajan imagoa ?

      • Porsche-dacia

        Toi on hyvä idea !
        Muistaakseni se halvin dacia maksoi 9000 e.
        Jos tolla hintaa saa uuden dacia-porschen, niin se on super ostos !

        Kun nääs se porscheksi muuto on melko edullinen suorittaa kun itse tekee. Lyhennät vain jousia noin 7 cm. Ja sitten irrotat kaikki dacia merkit ja vaihdat ne porsche merkkeihin. niin siinä alkaa olla jo aika timmi porsche !
        Mutta jos haluat että se on aito , niin ääneen pitää myös vaikuttaa. Dacia -porscheen saa hyvät äänet kun laitat pakoputkeen peltikolkuttimen, se antaa sulle sen metallisen raakan porsche soundin, ,,, siinä alkaa kateus napureissa heräämään ja sulle tulee hyvä porsche- fiilarit ihan oikeesti.
        Halpaa ja hyvää saa kun itse tekee !


      • daciana halvempi
        Porsche-dacia kirjoitti:

        Toi on hyvä idea !
        Muistaakseni se halvin dacia maksoi 9000 e.
        Jos tolla hintaa saa uuden dacia-porschen, niin se on super ostos !

        Kun nääs se porscheksi muuto on melko edullinen suorittaa kun itse tekee. Lyhennät vain jousia noin 7 cm. Ja sitten irrotat kaikki dacia merkit ja vaihdat ne porsche merkkeihin. niin siinä alkaa olla jo aika timmi porsche !
        Mutta jos haluat että se on aito , niin ääneen pitää myös vaikuttaa. Dacia -porscheen saa hyvät äänet kun laitat pakoputkeen peltikolkuttimen, se antaa sulle sen metallisen raakan porsche soundin, ,,, siinä alkaa kateus napureissa heräämään ja sulle tulee hyvä porsche- fiilarit ihan oikeesti.
        Halpaa ja hyvää saa kun itse tekee !

        halpa toi dacia -porsche. Kun 911 uusi vaihdelaatikko jo maksaa saman verran. ja niitä menee.....


    • possu911

      haluaisin tiedustella ruotsista 911 possun nettiosotteita, kun en ole itse löytänyt.

      kiitos etukäteen

    • possu911

      lisäys possun tiedusteluun kyse on käytetyn 911 hinta tietoja ruottin maalta.

      vm 89-93

    • jk

      niinkö

    • fast porsche

      mistä saa valmiita porsche merkkejä ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe