Aion laittaa vanhaan volkkariin porsche merkit ja tunnukset.
Mistä saan halvalla porsche nimikyltit ja tunnukset ???
Tartteis takaluukkuun ja sitten vanteiden keskiöön.
Porsche on pop !
klooni-porsche
11
174
Vastaukset
- tee de itse
Porsche kaupat on suomessa melko harvassa.
Ehkä siksi kannattaa tehdä itse vara-osat ?
Voi vaikka kaivertaa metallia ja maalata ja tehdä aidot logot.
Laita taakse kultainen porche- teksi ja sitten ne vaakunakuviot vanteisiin ja keulaan.
Siitä se tunnelma tulee. eikä ole kallista. kun itse tekee - kansan porsche
Mulla on volkkarissa porsche texti takana keskellä. Antaa hienon säväyksen se nimi. Ja on halvempi tällainen porsche ostaa, ylläpitää ja huoltaa.
Ostovoima on menny niin alas näissä kokoomus-toivotalkoissa, että ei ole varaa muunlaiseen porscheen. - Lahtari-Kansatalous
Vinkki. Ota kopiokoneella se porsche texti oikeaan kokoon. leikkaa texti irti.
Liimaa auton takapeltiin. Ruiskuta kirkaslakkaa päälle. Se kestää vuosia. Ja on halpa.
Mukava sitten ajella kokoomus-Leipäjonoon aidolla porschella. Se on kokoomus-elintasoa massa-työömyys- suomessa 2012. - 900 cc porscheeee
Mä laitoin just tollai kopiokoneella sen textin ja liimasin sen muovilevyn päälle ja sahasin ne kirjaimet muovilevyyn. Jonka maalasin kultavärillä !
Nyt on fiat 600 persiissä aito porsche logo !
Lisäksi tein itse melko kovaäänisen takavaimentimen, niin on soundit myös kuin porschesta. On myös ralliratti ja matala kova josutus. Kyllä näin saa halvan porschen. Ajo-ominaisuudet tässä on myös porschea vastaavat. - porsche halvalla
Nykyään toi dacia lienee se halvin uusi auto ?
Mites sen halvimman dacian voi duunata urheilulliseksi porscheksi joka hivelee omistajan imagoa ?- Porsche-dacia
Toi on hyvä idea !
Muistaakseni se halvin dacia maksoi 9000 e.
Jos tolla hintaa saa uuden dacia-porschen, niin se on super ostos !
Kun nääs se porscheksi muuto on melko edullinen suorittaa kun itse tekee. Lyhennät vain jousia noin 7 cm. Ja sitten irrotat kaikki dacia merkit ja vaihdat ne porsche merkkeihin. niin siinä alkaa olla jo aika timmi porsche !
Mutta jos haluat että se on aito , niin ääneen pitää myös vaikuttaa. Dacia -porscheen saa hyvät äänet kun laitat pakoputkeen peltikolkuttimen, se antaa sulle sen metallisen raakan porsche soundin, ,,, siinä alkaa kateus napureissa heräämään ja sulle tulee hyvä porsche- fiilarit ihan oikeesti.
Halpaa ja hyvää saa kun itse tekee ! - daciana halvempi
Porsche-dacia kirjoitti:
Toi on hyvä idea !
Muistaakseni se halvin dacia maksoi 9000 e.
Jos tolla hintaa saa uuden dacia-porschen, niin se on super ostos !
Kun nääs se porscheksi muuto on melko edullinen suorittaa kun itse tekee. Lyhennät vain jousia noin 7 cm. Ja sitten irrotat kaikki dacia merkit ja vaihdat ne porsche merkkeihin. niin siinä alkaa olla jo aika timmi porsche !
Mutta jos haluat että se on aito , niin ääneen pitää myös vaikuttaa. Dacia -porscheen saa hyvät äänet kun laitat pakoputkeen peltikolkuttimen, se antaa sulle sen metallisen raakan porsche soundin, ,,, siinä alkaa kateus napureissa heräämään ja sulle tulee hyvä porsche- fiilarit ihan oikeesti.
Halpaa ja hyvää saa kun itse tekee !halpa toi dacia -porsche. Kun 911 uusi vaihdelaatikko jo maksaa saman verran. ja niitä menee.....
- possu911
haluaisin tiedustella ruotsista 911 possun nettiosotteita, kun en ole itse löytänyt.
kiitos etukäteen - possu911
lisäys possun tiedusteluun kyse on käytetyn 911 hinta tietoja ruottin maalta.
vm 89-93 - jk
niinkö
- fast porsche
mistä saa valmiita porsche merkkejä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841