eroon mustasukkaisuudesta?!

tiplu

Olen seurustellut avopuolisoni kanssa pian kolme vuotta. Luotan häneen täysin ja tiedän ettei hän koskaan pettäisi minua. Silti kuitenkin aina hänen ilmoittaessaan, että heillä on esimerkiksi kavereidensa kanssa poikien saunailta, minä alan tiuskimaan hänelle ja oikein keksimällä keksimään asioita, joista saan hänelle valittaa! No, eikai tuollaista kukaan jaksa kuunnella, joten nämä "keskustelut" yleensä päättyvät riitaan. Olen omasta mielestänikin ärsyttävä!!! Olen menneisyydessä ollut melkoinen "Sinkkuelämän Samantha" ja tehnyt hairahduksen jos toisenkin. Nykyisessä suhteessani olen kuitenkin onnellinen, enkä koskaan ole edes kuvitellut pettäväni avopuolisoani. Jotain minun on nyt kuitenkin tälle mustasukkaisuudelleni tehtävä... saan muuten kohta kiukutella ihan yksinäni.
Onko muilla tällaisia viirauksia?

5

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kundi69

      Ikävä miehenä todeta, että saunaillassa miehet lähtee baareihin ja misut jotka tulee tanssilattialle hakemaan,niin vaikea on pitämättä katsetta irti. Joukossa tyhmyys tiivistyy ja silloin otetaan tietoisia riskejä,että ketä on kovin kundin iskemään mimmejä :( Sitten saatetaan vaihtaa numeroita,eikä vaimolle,ei avokille kerrota mitään, Miehet kaipaa vaan sitä jännitystä,se on ikävää mutta totta! facebookissa on yhtäkkiä lisääntynyt se mimmi kaveriksi ja sitten se flirttailu alkaa :( Näin meidän kusipää miesten näkökulmista.

      • Perhana että itseäni raivostuttaa äijät, jotka liukenee baarista muijien perään kun itse on lähtenyt nauttimaan hyvää olutta ja parantamaan maailmaa toisten miesten kanssa.

        Jumanketale.


      • Viltsumimmi

        Joo, mutta me naisetkin ollaan just samanlaisia, kun lähdetään tyttöjen kanssa tai yksin ulos. Mennään rennosti baaritiskille tilaamaan ja sitten luodaan katse yli pöytien ja saalis on rysässä alta aikayksikön. Sitten haalaamaan lähistölle ja juttusille...ilta jatkuu tanssien ja loppuilta hämyisessä yökerhossa...ehkä sieltä kotiin sitten häntä koipien välissä ja mieli virkistyneenä, että kelpasinpa noinkin komealle ilmestykselle. Sitten tulee niitä sähköposteja tai viestejä, joissa voi vielä kerrata illan kulkua tai suunnitella seuraavaa keikkaa, joskus jää kyllä ainoiksi kohtaamisiksi, joskus satutaan:) näkemään uudestaan. Semmoisia heikkoja me naisetkin ollaan ja kaivataan miehen ihailua! Jos kotona tasaisen tylsää ja huomiota ei heru, on hyvin helppoa käydä päivittämässä viehätysvoima;-)


    • Pikku liinu

      Minäkään en usko, että kumppanini pettäisi minua. Olemme seurustelleet vuoden päivät. Silti aina, kun hänellä joku meno, missä ollaan ravintolassa tai ylipäänsä liikkeellä kartsalla, on minulla vaikeuksia joitakin aikoja ennen hänen menoaan. Keksin myös tuolloin kaikenlaista settiä saadakseni häneltä ylimääräistä huomiota ja kumppanini on ihmeissään, että mikä minulla on. Mustasukkaisuutta se on, lähteepi vain puhumalla aina ja uudestaan, kun paha mieli valtaa ja hätä menettämisestä. Onhan se aika hävettävää kertoa, että on mustis, mutta ei auta, meitä on monta näillä mestoilla tämän ongelman kanssa enemmän tai vähemmän painiskelevaa.

    • voihan...

      HOH HOIJAA! Ooteko te vielä ihan kersoja vai mitä sielä nupissa liikkuu???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe