HEI!
Minulla on samsungin televisio (tuommoinen http://www.samsung.com/fi/consumer/tv-home-theatre/tv/plasma-tv/PS43D455A2WXXE )
Ja minulla on siinä ongelma. Kun katson televisio lähetyksiä digiboksin, tai suoraan television kautta, on valittavina kaikki kuvasuhteet, mutta kun käytän XBOX-360 konsolia HDMI kaapelin kanssa on valittavissa vain 4:3 ja 16:9 kuvasuhteet. Tämä tuottaa suuria vaikeuksia pelaamiseen sillä kumpikaan kuvasuhde ei hyödynnä koko näyttöä, vaan reunille jää mustaa tilaa, jonka takia pelistä ei saa kunnolla selvää. Haluaisin käyttää koko näyttö tai laaja kuvasuhdetta mutta se ei onnistu. Ystävilläni joilla on saman tyyppisiä samsungin televisioita se kuitenkin onnistuu. tietääkö kukaan mitä voin tehdä, tai kehen voin ottaa yhteyttä?
et oikein löytänyt muutakaan sopivaa keskusteluaihetta.
apuuvaa
3
487
Vastaukset
- Jorma rillaa
Hmm Samsungit on kaikki sukkia. Mallivika.
- OP
no voi vittu, sinne meni monta sataa turhaan.
- Ugalabugalaa
Suosittelen ostamaan tämän tv:n. Mulla on samanlainen ja se toimii hyvin. Ja on vitun hyvä. http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/televisiot/32GLX3101T2/grundig-32-lcd-tv-32-glx-3101-t2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1153515Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801301GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys511267- 831202
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351132- 601067
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn291010- 54911
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39892- 67888