HEI! (en löytänyt parempaakaan keskustelu aluetta)
Minulla on samsungin televisio (tuommoinen http://www.samsung.com/fi/consumer/tv-home-theatre/tv/plasma-tv/PS43D455A2WXXE )
Ja minulla on siinä ongelma. Kun katson televisio lähetyksiä digiboksin, tai suoraan television kautta, on valittavina kaikki kuvasuhteet, mutta kun käytän XBOX-360 konsolia HDMI kaapelin kanssa on valittavissa vain 4:3 ja 16:9 kuvasuhteet. Tämä tuottaa suuria vaikeuksia pelaamiseen sillä kumpikaan kuvasuhde ei hyödynnä koko näyttöä, vaan reunille jää mustaa tilaa, jonka takia pelistä ei saa kunnolla selvää. Haluaisin käyttää koko näyttö tai laaja kuvasuhdetta mutta se ei onnistu. Ystävilläni joilla on saman tyyppisiä samsungin televisioita se kuitenkin onnistuu. tietääkö kukaan mitä voin tehdä, tai kehen voin ottaa yhteyttä?
Toimiihan tuo konsoli DVD-laittenakin
pelaajaolen
3
101
Vastaukset
- Kokeillaanpas näin
Katsopas nyt sen XBOX:isi asetuksista, että siellä on oikea HD-tasoinen laajakuvakuvaformaatti valittuna. Pitäisi olla 1080p, 1080i tai 720p. Kyllä sitten pitäisi näkyä kuvan oikein.
- op
Kiitos, kokeilmpas heti.
- Op
Kiitos kiitos. Tuohan oli syy, oli väärä kuvaformaatti valittuna. Nyt toimii normaalisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694