Nyt MJ tietäjälle kysymys

qrety

Muistaako joku minkä vuoden suosikki lehdessä oli iso juttu Michael Jacksonista ja Lisa Marie Presleystä? Pitää hankkia jostain, kunhan vain tietää mitä tarkalleen koittaa ostatella :D

10

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tourboy

Olen lukenut kyseisen suosikin. En usko että sitä enään myydään.
      Osa koko jutusta oli täyttä roskaa. Siinä esim michaelia haukutaan hirviöksi.... Mutta muuten iha ok.

• qrety

Niin, huutonetistä tms meinasin etsiä. Ei sulla tietoa mikä numero/vuosi?

• Tourboy

No siis vuosi numero on muistaakseni -94.

• Tourboy

No siis vuosi numero on muistaakseni -94.

• Löysinpäs
    • Löytyi

Hei juuri luin tuon,

Vuoden 1995 Suosikki Turbosta löytyy kyseinen juttu! Hyvin mielenkiintoista, MJ:n ja Lisa Marien haastattelu jne, monen sivun juttu. Kannattaa hankkia! Netisähän noita välillä näkyy myytävän..

Tosiaan monenlaista roskaa käitellään tuossakin lehdessä, mutta ne kumotaan kaikki. Hyvä lukupaketti kerta kaikkiaan.

• Tourboy

Puhut nyt kyllä väärästä suosikista....? Koska kyseinessä suosikissa ei ole haastattelua.

• tsekkaappa
    • Löytyi

Tourboy katso linkin lehteä! Huono kuva mutta siinä lukee punaisella pohjalla "Harvinaiset valokuvat ja Michaelin ja lisa Marien haastattelut". Mulla on tuo lehti tässä kädessä, ihan oikeassa olen, taidamme keskustella eri lehdestä :D

• Tourboy

No niin, mutta näitä mj ja Lisa lehtia on ollut aika monia. Sen jonka luin niin se oli vuodelta -94 ja siinä ei ollut haastista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      58
      4118
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      126
      2944
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      43
      2643
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2197
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      437
      1797
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1277
    7. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      72
      1266
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      57
      1170
    9. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259