Tietääkö kukaan, millainen myyntitalo on Treella Connection house? Näyttäisi olevan haku menossa...
Onko joku ollut tai hakenut töihin??? Kokemusksia? Tuotteet?Palkkaus? Pomot?
Palkanmaksut yms luulisi olevan ok lukujen perusteella: http://www.finder.fi/Markkinointia ja myynninedistämistä/Connection House Oy/TAMPERE/taloustiedot/939819
Tampereella Connection House?
4
976
Vastaukset
- iopo09
Homma ei ole perinteistä puhelinmyyntiä, minkä vuoksi myyntitalosta toiseen kiertäneet hyvin harvoin pärjäävät. Johtoryhmä on hyvä ja joustava. Tunnollinen ja elinkeinoelämää ja yrittämistä ymmärtävä pärjää. Tienestit voivat nousta todellakin korkeiksi.
- milju2
gay olet sinä
- mummi69
sovinisti, lopeta tuommoinen öykkäröinti heti!
ja mene nielemään äitisi tisua..
olen todella pettynyt ja vihainen nytten ja vielä huomennakin. - lapsenlapsi69
mummi69 kirjoitti:
sovinisti, lopeta tuommoinen öykkäröinti heti!
ja mene nielemään äitisi tisua..
olen todella pettynyt ja vihainen nytten ja vielä huomennakin.hyvä mummi69, mene kotiisi ja syö lääkkeesi kiltisti!
täällä pojanpoikasi lapista, porojen pyllystä ipohellani chattailen.
papalle(69) terkkui (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243