Käsivarret aina naarmuilla ja sormet piikitettyinä olen joka kesä kerännyt ämpärillisen karviaisia. Sisareni kehui eilen poimineensa marjanpoimurilla oman karviaissatonsa talteen.Oksaa pitelevään käteen vielä rukkanen, niin hipiä tykkää. Täytyy varmaan kokeilla.
Karviaispoimuri
7
618
Vastaukset
- terv.tuloa maailmaan
Vanha vitsi. Noin on aina tehty.
- lAÄGDH
Mut ei sitä kaikki tiedä. On paljon hyviä vinkkejä joita voi välillä kertoa eteenpäin, varsinkin jos ei monellakaan ole karviaisia. Sama juttu yhden hyvän vinkin kanssa että miten tehdä kääretorttu tuhlaamatta joka kerta voipaperia. Ei tartte edes sokeria kun kumoaa kääretorttulevyn leivinliinalle ja siitä käärii. Eikä varmasti tartu.
- 11+8
Just tappelin karviaispuskani kanssa ja kädet verillä ja 10 metrin päässä olis ollu kaksi poimuria. Mä en vaan tienny, vaikka olen yli 60 v. Tai pitäiskö sanoa niin kuin moneen muuhunkin puolustukseksi käy, että MÄ EN AATELLU.
- Anonyymi
Mielestäni tavallisen poimurin raot ovat liian kapeat.
- Anonyymi
Kaivoin karviasen piikit pois käsistäni Victorinoxin linkkuveitsellä. Piikit eivät olleet syvällä.
- Anonyymi
Olen aina poiminut karviaiset ilman poimuria ja hanskoja. Tietysti piikit vähän pistelevät, mutta koskaan ei ole ollut kädet verillä. Puskalla on ikää jotain 10-15 vuotta
- Anonyymi
Lajike "Captivator" on piikitön ja jos itseäni kehun monet Suomessa tuntemattomat lajikkeet maistaneeksi voin sanoa että parhaimman makuinen karviainen kaikista. Saatavilla Suomestakin, harvoin tosin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1303510
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1282556- 242106
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.141984Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s241580Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291570Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151545Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?301001- 87952
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai64906