Karviaispoimuri

Karviainen

Käsivarret aina naarmuilla ja sormet piikitettyinä olen joka kesä kerännyt ämpärillisen karviaisia. Sisareni kehui eilen poimineensa marjanpoimurilla oman karviaissatonsa talteen.Oksaa pitelevään käteen vielä rukkanen, niin hipiä tykkää. Täytyy varmaan kokeilla.

7

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terv.tuloa maailmaan

      Vanha vitsi. Noin on aina tehty.

    • lAÄGDH

      Mut ei sitä kaikki tiedä. On paljon hyviä vinkkejä joita voi välillä kertoa eteenpäin, varsinkin jos ei monellakaan ole karviaisia. Sama juttu yhden hyvän vinkin kanssa että miten tehdä kääretorttu tuhlaamatta joka kerta voipaperia. Ei tartte edes sokeria kun kumoaa kääretorttulevyn leivinliinalle ja siitä käärii. Eikä varmasti tartu.

    • 11+8

      Just tappelin karviaispuskani kanssa ja kädet verillä ja 10 metrin päässä olis ollu kaksi poimuria. Mä en vaan tienny, vaikka olen yli 60 v. Tai pitäiskö sanoa niin kuin moneen muuhunkin puolustukseksi käy, että MÄ EN AATELLU.

    • Anonyymi

      Mielestäni tavallisen poimurin raot ovat liian kapeat.

    • Anonyymi

      Kaivoin karviasen piikit pois käsistäni Victorinoxin linkkuveitsellä. Piikit eivät olleet syvällä.

      • Anonyymi

        Olen aina poiminut karviaiset ilman poimuria ja hanskoja. Tietysti piikit vähän pistelevät, mutta koskaan ei ole ollut kädet verillä. Puskalla on ikää jotain 10-15 vuotta


    • Anonyymi

      Lajike "Captivator" on piikitön ja jos itseäni kehun monet Suomessa tuntemattomat lajikkeet maistaneeksi voin sanoa että parhaimman makuinen karviainen kaikista. Saatavilla Suomestakin, harvoin tosin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe