snapback tytöillä

moiiiiiiiii444

niin että mitä mielt ootte siit et tytöt pitää niitä. ainakaa kauheest ei oo näkyny jotka pitäis, ni sopiiks ne teijä mielest tytöillekki ? mul on snapback lippis ja rakastan sitä

25

809

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sovi kenellekään.

      • lifemocker

        tämä


    • muijja

      Ihan kiva ja sopis varmaan kaikille ("jopa" tytöille) jos itse pitäisin niitä mitenkään järkevän näköisinä. :) Mulle tulee automaattisesti niistä mieleen yks ankka yhest lastenohjelmasta jota pienen kattelin. :D

    • juuuuniiinsemenee

      Ömm ite en tykkää koska täällä päin, kaikilla on tollaset ja sut luokitellaan massaksi jos omistat snapbackin...

    • mäwaaa

      Musta nooiii on ihan törkeen kivoja! (:
      JA ei todelllakaan oo mitää massaa, ku täälkää oo yhtäkään tyttöö jol tollane olis! Et silleee, määki käyttäisin heti jos en olis tälläi ihme pelkuri :/

    • rain.eve.r

      Suoraan sanottuna. Vois sopii. Ite en tykkää. En haluu olla massa. :)

    • Eiks se kuitenki oo just aika massaa jos ei uskalla olla massaa, jos uskaltas olla massaa se just kumoiais sen massauden ja sitten et oliskaan niin massa vaan olisit vaa ihminen jolla on snapback.

      ei sovi kamalasti kellekkään, rumia ja mauttomia, mutta älä välitä muiden mielipiteistä.

    • windows

      Öö ei

    • mun mielestä sillä ei oo mitää väli kuka sitä snäbäriä käyttää ku vaa se sopii sen tyylii tai pää-muotoo


      ps. oon itekki tyttö ja käytän sitä snäbäriä kaverit ainaki sanoo että se sopii mulle (ja kaikki muuutki pipot ja lippikset yms.. mun tyyli kyllä onki enemmä semmone hop/rap)

    • joku:)

      Ite haluisin kanssa snäbärin. Ja toi on ihana! Älä välitä muiden mielipiteist. Jos tykkäät siit ja haluut pitää sitä ni pidä vaa! :)Entiiä sopiiks mun tyyliin? Tai sopiiks mulle ylipäätään mitää pipot/lippikset:D.

    • Jsvvjjs

      Ei sovi. Tai voi sopia mutta hyi. Tytön kuuluu olla tyttö eikä mikään lippispää. Hyvin hoidetut pitkät ihqut hiukset! Lippikset on koville äijille kuten cheek ja kaikki tiedämme mielipiteen tästä koviksesta.

      • SNAPBACKGIRL

        Öö.. mun mielestä on ällöä, jos kaikki tytöt on jotain vaaleanpunaisia keijukaisia.. o.o oot naurettava, koska pilkkaat jotenki meijöän snäbärien tyylii ..

        .oon kova mimmi.


      • Metallinainen
        SNAPBACKGIRL kirjoitti:

        Öö.. mun mielestä on ällöä, jos kaikki tytöt on jotain vaaleanpunaisia keijukaisia.. o.o oot naurettava, koska pilkkaat jotenki meijöän snäbärien tyylii ..

        .oon kova mimmi.

        Vai kova mimmi? :D Yrittää beattaa mut, hevari olen ja harrastin nyrkkeiyä ja nyt kung fu. Mikään "hoppari" tyttö ei ole kova :D


    • tyttö...

      Ittelläni ei oo, mut piponryöstös koulun pihal saan päähäni aina sellasen ihastukseltani O_o

    • SNAPBACKGIRL

      Ne on tosi hienoja, ja miten se luokitellaan massaksi? Mitä väliä vaikka sitten onkin massa? Jos sit luokitellaan massaksi, niin massahan on tyyli.. ei kukaan täysjärkinen voi mennä pilkkaa toista -.-

      Oon just ettimäs itelleni, mut löysin yhen, mut se on loppuun myyty :( :D

      • tyhmätttttttttt

        Lähinnä naurattaa nää tyypit, jotka ei pidä jotai vaatteita koska ne luulee että se on massaa... Jos ite tykkää jostai vaatteist nii eikö se oo sama vaan pittää sitä vai pittääkö alkaa heti vittu miettimään että muistuttaakohan kyseinen vaatekappale liikaa jostain tyylistä?? :D:D


    • jonneee

      Hyi vittu. Tytöillä, mikäli mahdollista, vieläkin jonnemman näköinen kuin uros-jonneilla.

    • EmoBadass

      Sopiii!!

    • tujtuj

      Mun mielikuvassa sopii. :D Mut sillä tytöllä on pitkät, suorat ja ruskeet hiukset.

    • moivaa

      näyttää kyl joillaki tytöil tosi söpöltä(: mut pitääs olla pitkät ja suorat hiukset

    • Iitu Piitu

      (tyttö oon) Mun mielestä ne on tosi ihania ainaki mun makuun (: myydäänkö missään sellasta mis ois Lukko logoo???

    • Yjik

      Itekki tyttönä miettimäs snäpbackin ostoo :D Muutamil tytöil koulus oon nähny ja niille sopi tosi hyvin! Melkeen joka pojal onki pääs sellane. Must näyttää kivoilt tytöil sekä pojil, vaik harvemmi tytöil näkeekään. Kahel luokkalaisel pojal tyylii 24/7 snäbäri pääs, enkä melkee osaa kuvitella niit ilman sitä, ku ne sopii nii hyvi niille😂

    • munmielestä

      sopii paremmi tytöille ku pojil

    • WestOofkings

      Sopii se mun mielestä mä haluisin sellaisen muijan mil oo snaback pääs pitkät hiukset pitää olla kyl sit nabiseee

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2654
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    Aihe