homot vihille. nautin kun uskovia ottaa pönttöön kun homot pääsee vihille ja eutanasia sallitaan. ahdasmielisten pitää saada kokea nämä
homot vihille ja eutanasia käyttöön
6
101
Vastaukset
Niin. Homoliitot ovat ihan OK. Rakkaushan on se mikä parisuhteeseen ajaa. Olen miettinyt myös sen, että en halua olla minään vihanneksena loppuelämääni, jos sellainen epäkiitollinen tilanne joskus tulisi sekä minulle että osaaottaville.
Hei, Seksuaalivähemmistöjen vihkimiset eivät kuulu kirkolle vaan on eduskunnan asia päättää, sallitaanko heidän vihkiminen vai ei. Tätä pappia päätös vihkiä ei sätkähdyttäisi, ei häiritsisi vaan iloitsisin siitä. Ahdasmielisiä uskovia on kuitenkin vain pieni äänekäs joukko. Mutta tuskin Suomen eduskunta säätää lakeja sen vuoksi, että joku ryhmä saataisiin kokemaan kauheita tunnepuuskia. Eiköhän perustelut ole vähän syvällisempiä.
Eutanasian hyväksyminen vie meidät puolestaan herkälle alueelle. Omia mummojani saattohoitaessani, kun he haukkoivat jo kuin kalat kuivalla maalla, mietin, miten siinä tilanteessa, kun heihin ei saanut enää edes yhteyttä ja ennuste oli 2-7 vrk saattohoitoa siinä tilanteessa, olisin ollut valmis antamaan heille kuolettavan annoksen lääkettä suoneen. Mutta ymmärrän, että Suomen laki suojelee ihmistä ja kuka määrittelisi varmasti, milloin olisi oikea hetki armokuolemaan. Koirat ja muut kotieläimet lopetamme siinä vaiheessa, kun heidän elämänsä muuttuu kärsimykseksi, eikä ole elämänarvoista ihmisen näkökulmasta katsottuna. Väärinkäytösten ehkäisemiseksi ihmisten eutanasia on arka aihe.
t. Maarit-pappi- mee vaik ongelle
Ruokit taas trollin.
Täytyy vissiin alkaa kokopäiväiseksi trolliksi tänne, niin saa aina pappien takuuvarman huomion.
Eikö teillä ole parempaa tekemistä. - Et halua tietää.
t. Maarit-pappi
Että sun kommenttisi etosi mua. En edes perustele miksi. Elä vaan tule pitämään Jumalanpalvelusta missään osassa mun kylillä. - uytr
Maarit. Eutanasiassa on kyse ihmisen omasta toiveesta saada kuolinapua. Minusta on selvää kiduttamista ettei ihmistä auteta, kun hän kärsii tuskissaan. Kun toisaalta tiedetään, että sairaaloissa tapetaan ihmisiä siten, että heidät näännytetään (nesteletkut otetaan pois), niin en voi kuin ihmetellä miksi ihmisen ei itse anneta tehdä päätöstä, että halutessaan hän saisi kuolinapua.
- Lauri..
Kylläpä oli loukkaava kommentti sinulta maarit. Minä uskon niinkuin Raamattu opettaa enkä koe olevani yhtään ahdasmielinen. Eduskunta voi päättää mitä huvittaa mutta Jumalan sana ei muutu. Miten pappi voi iloita synnin siunaamisesta? Tunnistatko itsesi Wilkerssonin kirjasta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111