Tukiaisten ympärillä pyörii jos jonkinlaista sirkusväkeä.
Heillä ei tunnu olevan mitään järkevää tekemistä elämässään.
Esimerkiksi, kuka ja mikä on tämä Marko Luhtala -niminen, ilmeisesti Kuopiosta kotoisin oleva henkilö? Ehkä 35-vuotias?
* Koulutus ja ammatti?
* Mikä työ, yritys?
* Omistaako hän sen asunnon Kalliossa, missä JohannaTukiainen kävi Arto Länsmania kovistelemassa? Omistetut kiinteistöt muuten?
* Verotiedot, työtulot viimeisen kolmen vuoden ajalta?
* Toimeentulotuet, asumistuki?
* Maksuhäiriöt, luottotiedot?
* Seurakunta, äänestysalue?
* Rikosrekisteri?
* Ajokortti? Sakkorekisterin tiedot?
* Käräjäoikeuksien päätökset?
* Perhetiedot? Kenen kanssa asuu? Vanhemmat, sisarukset, suku?
* Rakastajat?
* Varusmiespalvelus, sotilasarvo, joukko-osasto?
* Osakkaana, hallituksen jäsenenä jossakin firmassa?
Nettietsivät huomio! Kuka on Marko Luhtala? Selvitetään yhdessä.
62
6861
Vastaukset
- kaksinaismoraali
Ja tähän kyselyysi varmaan antaisit syyksi, että kyseleehän Tuksukin tulevilta miehiltä kaikennäköistä, luottotiedot ja muut. Voi elämän kevät tätä järjen riemuvoittoa mikä tälläkin palstalla näkyy..
- Marko & Tuksu <3
Jos joku kuopiolainen häiskä palvelee uunona tätä Tuksua, ja tulee julkisuuden henkilöksi Tuksun Seiska-blogin myötä, on selvää, että hän pääsee näille tuulisille palstoille... hm.. käsittelyyn.
- Nettietsivä
Nämä tiedot irtoaa blogista:
* Marko on 35-vuotias
* syntynyt Kuopiossa kuten isäni
* vanhempani kutsuivat hänet meidän kesähuvilallamme Varkauteen
* Marko pesi kauttaaltaan isäni rakkaan punaisen rättisitikan
* leikkasi nurmikon jo useaan otteeseen joka päivä
* kokkasi ruuat joka ilta
* leipoi Tuksulle myös hienon ja herkullisen synttärikakun
* osti Tuksulle synttärilahjoja, kuten lasisen enkelin, suuren sydänkaulakorun, kynttilätuikkuja, jotka loistavat pinkkinä teksteillä “Hope, Faith and Love”
* Marko tuurasi Artoa viimeisellä Lieksan keikalla 3.8.2012
* han on äärimmäisen kiltti, hellä, ymmärtäväinen, hyväsydäminen ja rakastava. * hän haluaa monta lasta ja aikoo pitää heistä hyvää huolta loppuelämänsä
* Markon oma koira kuoli jonkin aikaa sitten, hänellä oli rottweiler.- Anna lovee
Tuksulla ja Markolla on yhteistä taustaa sieltä Varkauden mökiltä.
Epätoivoinen nainen ja epätoivoinen mies voivat toki joissain erikoistapauksissa (2-3:n promillen humalassa) löytää toisensa ja yhtyä, mutta tämänkin pariskunnan kohdalla pitkän tähtäimen ennuste on erittäin heikko. Lisäksi massaerot (erot BMI:ssä) ovat liian suuret. - Varkauden mökki
Anna lovee kirjoitti:
Tuksulla ja Markolla on yhteistä taustaa sieltä Varkauden mökiltä.
Epätoivoinen nainen ja epätoivoinen mies voivat toki joissain erikoistapauksissa (2-3:n promillen humalassa) löytää toisensa ja yhtyä, mutta tämänkin pariskunnan kohdalla pitkän tähtäimen ennuste on erittäin heikko. Lisäksi massaerot (erot BMI:ssä) ovat liian suuret.Samaan aikaan Varkauden mökillä oli myös Petri The Princess Penna. Mikä mahtoi olla hänen osuus tässä hyvin erikoislaatuisessa episodissa. Oliko kenties kyseessä jonkintason" threesome" kuvio?
- Anonyymi
Minä luulen että se on jääkiekkomies, nyt on Tuksu saanut oikean kalan taskuunsa.
- Musta Aukko Glamour
Koska Tuksu ei saa ammattilaisia show-tiimiinsä, kelpaa lavalle kuka tahansa "kadultareväisty hahmo", kuten nyt nämä Petri Pencil ja Luhtala. Sinne vaan lavalle, palkkioksi sitten alkoholia ja "jännittävää back stage -elämää", jes.
Mustan Aukon vaikutuspiiriin tuleet hahmot valjastetaan Mustan Aukon glamour-businekseen, siihen samaan, mihin Juliakin upposi ja melkein jo kuoli...- Pepputohtori Tolonen
Mustan aukon glamour-bisnes tunnetaan myös Johannan peräaukon nimellä
- lisäys
* seurusteli Turha Tukevaisen kanssa lähes vuorokauden
- Lurko Mahtala
Ei tietoo, luultavasti joku työtön luuseri. Peräkammarinpoika tasoa, kelpaa Tunkille.
- Jättipotti
Marko Luhtala on lääkäri, joten nyt on Johanna saanut kaipaamaansa älykästä seuraa.
- tri sykkyrä
No ei tod ole sama tyyppi!1! kukaan lekuri ei tunkeroa kattelis...:)))
Kai toi olikin vitsi:) - Apuvava
Ihmettelin mistä tämä marko luhtala on niin tuttu nimi mutta sehän selvisi, miehen entisiä koulukavereita. Voi luoja....
- Hyi saakeli
Ihan sairaan kauhean näköinen ja tooooodella yksinkertainen otus, työtön.
Ja naamasta näkee, ryyppy maistunut koko elämän.
Juuri sopivaa tasoa glamuurtuksulle. - Tarkamake hoitaa hom
Taikamake Luhtalaa korvaa tänä iltana Katjan, joka on "keuhkokuumeessa" kotonaan Vantaalla.
- nomoreloosers
Tyyppi on perseaukinen, tuomioita mm. kavallus. entinen rappusiivooja, nykyinen työtön. hänellä ei ole omaa kämppää, asuu koiransa kanssa koirankopinkokoisessa luukussa jossain sturenkadulla.
Tämä kääpiönkokoinen luukasa on täydellinen idiootti, pyhä yksinkertaisuus ja sopii hyvin Tuksun ja sisaren "talliin" yhtä yksinkertaisia kaikki, uskon, että sillä Tuksun ex miähellä on korkeampi äo.
Pari kertaa on tullut tanssittua herran kanssa, täytyy myöntää, että tanssia se kyllä osaa.- Sturenkatu siis
Jotain tällaista on epäiltykin... Kiitos tiedoista!
Näädät muistavat sen kesäisen kuvan, jossa Marko Luhtala oli keskisormi pystyssä Näätänmaa-tiekyltin edessä. Hänen seuranaan poseerasivat samalla tavalla Johanna Tukiainen, Petri Penna ja Anna-Sofia Erä-Esko.
Näätien kollektiivinen muisti on tarkka ja pitkä.
- Taikamake häärii
Marko Luhtala on avustanut Johanna Tukiaista kopioimalla internetistä 1000 sivua materiaalia.
- Kaunis pari oli...
http://aijaa.com/0007510670112
Tämä on siis vanha kuva, ei Vantaan keikalta.
Kovasti Marko-poju haukkoo henkeään :)- Lieksa, elokuu 2012
Kuva lienee Lieksan keikalta elokuun alusta 2012.
Kaveri on jäykkänä kauhusta... pelkää selvästi Viljon traagisen kohtalon toistuvan kohdallaan ihan kohta... Hän on muutaman sekunnin päässä tukehtumiskuolemasta. - Lieksalainen ex
Lieksa, elokuu 2012 kirjoitti:
Kuva lienee Lieksan keikalta elokuun alusta 2012.
Kaveri on jäykkänä kauhusta... pelkää selvästi Viljon traagisen kohtalon toistuvan kohdallaan ihan kohta... Hän on muutaman sekunnin päässä tukehtumiskuolemasta.Lieksan keikka oli perjantaina 3.8.2012. Keikalle lähdettiin vrkauden kesämökiltä ja mukana olivat Johanna, Marko, Petri Penna ja Anna-Sofia Erä-Esko.
Esiintymispaikkana oli Pub Simo (Hurtta). - Lieksalainen ex
Lieksalainen ex kirjoitti:
Lieksan keikka oli perjantaina 3.8.2012. Keikalle lähdettiin vrkauden kesämökiltä ja mukana olivat Johanna, Marko, Petri Penna ja Anna-Sofia Erä-Esko.
Esiintymispaikkana oli Pub Simo (Hurtta)... korjaus: Varkauden kesämökiltä
- Jollaksen hirviö
Pesemättömän glamour-tanssijattaren haju on tyrmätä kaverin.
- Taikamake
Johannan blogista 8.8.2012 kommentteja Marko Luhtalasta:
"Marko muistuttaa jonkun verran Artoa ja on 35 vuotias, eli huomattavasti nuorempi kuin Arto joka täyttää kohta 50 vuotta. Marko on syntynyt Kuopiossa kuten isäni ja vanhempani pitävät hänestä kovasti ja he kutsuivat hänet meidän kesähuvilallamme Varkauteen järvenrannalle joka on kertakaikkiaan upea paikka!!!
Marko on käynyt ihan ylikierroksilla, varmaan innostuksen vuoksi myös.
Hän pesi kauttaaltaan isäni rakkaan punaisen rättisitikan, on ajanut suurelta alalta nurmikon jo useaan otteeseen joka päivä, kokkaa ruuat joka ilta ja leipoi minulle myos hienon ja herkullisen synttärikakun.
Lisäksi hän osti minulle useita erilaisia synttärilahjoja kuten lasisen enkelin, suuren sydänkaulakorun, kynttilätuikkuja jotka loistavat pinkkinä teksteillä “Hope, Faith and Love” teksteillä, Marko tuurasi Artoa viimeisellä Lieksan keikallani jolloin annoin hänelle Raybanin lasit päähän ja makean Christian Audigierin paidan.
Pidän ihan älyttömän paljon Markon luonteesta, hän on äärimmäisen kiltti, hellä, ymmärtäväinen, hyväsydäminen ja rakastava. Marko ilmoittaituikin nyt mukaan “Tuksulle sulhanen” -kilpailuun, hän haluaa monta lasta ja aikoo pitää heistä hyvää huolta loppuelämänsä. Marko on usein hoitanut minun pikkukoiriani ja pitänyt heistä äärettömän hyvää huolta. Markon oma koira kuoli jonkin aikaa sitten, hänellä oli rottweiler.
Minulle on erittäin tärkeää miehen luonne, mutta se ei riitä, valitettavasti." - Marko Viskari
Hän on Mr Lothar!
- Marko facts
Marko Luhtala on Johanna Tukiaisen personal trainer ...
- Mikä sali?
Millä kuntosalilla Marko Luhtala käy?
- Missä on Luhtala?
Olen treenannut pari-kolme vuotta salilla. Haluaisin käydä jututtamassa Luhtalan Markoa ja kysyä häneltä muun muass vinkkejä salitreeneihini. Miltä salilta löytäisin hänet? Hän on tässä oikeanpuolimmaisessa kuvassa äärimmäisenä oikealla, valkoinen paita päällänsä:
http://1.bp.blogspot.com/-Dez34fiy5us/UFedp3tlzdI/AAAAAAAAAZ4/UyVFEWbYzJ8/s1600/dollsh today.jpg- Vallilassa
Tiettävästi käy Bodybuilding Club ry:n kuntosalilla Vallilan Pälkäneenkadulla.
- BBC ry
Siivoamassa öisin
- Pumppausta
Saako palkan ilmaisena treeniaikana?
- 5dr6fty7guihyoj
"Heillä ei tunnu olevan mitään järkevää tekemistä elämässään."
Huomaatkohan ironiaa viestissäsi?
Maatamme täytetään vierailla, pohjavetemme kaupataan globaaleille sijoittajille, maahamme perustetaan salaisia ja vuotavia uraanikaivoksia, huorapolitiikkomme ottavat miljardettain lainaa mitä sitten jaetaan Kreikasta Afrikkaan jne. jne. ja te vain seuraatte ketä kukakin julkkis nussi.
Kaikki kansaamme kohtaava on juuri teidänlaisten viihdemaailmoissa massojen ansiota. - huihaihoi
Luhtala ei ole mikään älyn jättiläinen. Toimii lähinnä kotiorjana Jollaksen residenssissä.
- Blogi 6.4., osa 1
Tukiais-ilmiötä hahmotteleva Somebody toteutti ekan postauksen lauantaina 6.4.2013. Huh, huh mitä ihmissuhdekiemuroita kulisseissa onkaan meneillään... Tässä kertomuksessa:
Jossu = Johanna Tukiainen
Maku = Marko Luhtala
Pierre = ?
Arto = Arto Länsman
”Näin aluksi...
Syy, miksi aloin kirjoittamaan nyt tätä blogia, on hyvin yksinkertainen. Jouduin melkoisen pitkään miettimään, haluanko jakaa tämän "glamourelämäni" muiden kesken, mutta ehkä kirjoitan tämän itselleni en muille.
Kaikki alkoi jotenkin kummallisesti heinäkuussa 2011, kun koko Suomen ykkösglamourtähti Johanna Tukiainen esiintyi silloisen miehensä Arton kanssa eräässä nimeltä mainitsemattomassa ravintolassa.
Ravintola sattui olemaan meidän kantapaikka, joten Tuksu-jengistä huolimatta jäimme sinne bailaamaan ja muutaman alkuryypyn jälkeenhän olimme jo sitä mieltä, että "kyllähän Tuksu show on kerran elämässä nähtävä." Noniin tuli nähtyä. Shown päätteeksi jäi "kohupari" juhlimaan kyseiseen baariin, ja riidoilta ei toki silläkään kerroilla vältytty.
Itse käväsin terassilla ystäväni kanssa tupakoimassa, ja yhtäkkiä pöytäämme ilmestyi Arto hänen kahden ystävänsä kanssa. Kutsuttakoon heitä nyt Makuksi ja Pierreksi. Hetken juttelimme niitä näitä, kunnes kohukaunotar sai raivoisan mustasukkaisuuskohtauksen ja yritti käydä sekä minun että Arton kimppuun. Artohan tapansa mukaan lähti tilannetta pakoon, jolloin minä, Pierre, Maku ja nimeltä mainitsematon ystäväni jäimme terassille vaihtamaan mielipiteitä kohuparista.
Kosteahkon illan päätteeksi vaihdoin Pierren kanssa puhelinnumeroita ja tapasin hänet muutamaan otteeseen ennen kuin hän paljastui huumeiden sekakäyttäjäksi (josta hän on tälläkin hetkellä pidätettynä, lisäksi häntä syytetään avovaimonsa taposta). Julkaisisin mielelläni kuvan tästä mielipuolesta, mikäli en itse voisi joutua siitä ongelmiin.
Tästä tilanteesta toivuttuani aloin pitämään yhteyttä Artoon facebookin kautta aina silloin tällöin. Nyt muutamia viikkoja sitten (itse asiassa naisten päivänä) pidin pienimuotoiset illanistujaiset, joihin myös Arto osallistui hetken ajaksi. Toisin kuin väitetään, Arto todellakin oli herrasmies toi minulle kymmenen vaaleanpunaisen ruusun kimpun ja käyttäytyi vierailunsa aikana erittäin asiallisesti.
Parin viikon tekstiviesti/puhelurumban jälkeen päätettiin serkkuni kanssa lähteä Seiska-lehden järjestämälle sekä kustantamalle risteilylle, jossa myös Arto oli. Jälleen sain huomata kuinka herranmiesmäisesti Arto koko illan sekä seuraavan päivän käyttäytyi. Hän piti meistä huolta."
-- jatkuu -- - Blogi 6.4., osa 2
... jatkoa:
"On totta, että tuon risteilyn jälkeen Arto pidätettiin ja lähetettiin Rovaniemen poliisivankilaan ja niin kuin kaikki glamour elämän seuraajat ovat varmasti seiskasta lukeneet, sai Arto soittaa kiinniottonsa aikana vain yhden puhelun; voin paljastaa, että minä olin se, joka sen puhelun Artolta sai.
Rovaniemen miliisi soitteli minulle virkapuhelimestaan, ja Arton pyynnöstä hän laittoi hetkeksi kaiuttimen päälle, jolloin kuulin myös Arton ääntä. Säännöt olivat tiukat sanaakaan ei tapauksesta saanut puhua. Nyt toisin kuin väitetään kyse ei ollut kuitenkaan yritysryöstöistä. Arton vapauduttua menin häntä serkkuni sekä naapurini kanssa vastaan Helsingin rautatieasemalle, jonne hän saapui 22:53, vietimme jälleen kostean illan, josta minulle ei juuri muistikuvia jäänyt.
Nyt viikko takaperin tutustuin Arton ystävään Makuun (kyllä kyseessä sama tyyppi kuin aikaisemmin) lähemmin, ja hän kutsui minut ystäväni kanssa viettämään iltaa hänen 17 neliön yksiöön, no pakkohan tämä kortti oli kääntää ja katsoa, mitä tapahtuu ja niin vaan tapahtuikin: nimittäin kiukkuinen Arto saapui paikalle ja alkoi haukkumaan minua sekä pyysi minua useaan otteeseen poistumaan (meillä oli aikaisemmin Arton kanssa tekstiviestitse riitaa).
En kuitenkaan Artoa sen kummemmin jaksanut kuunnella, joten ilta jatkui Arton lukuisilla anteeksipyynnöillä ja oluen juomisella. Aamuyöstä päädyin kotiin, yksin.
Tämän jälkeen aivan kuin yllättäen tämä Maku ihastui minuun palavasti, mutta vannotti, ettei asiasta saa ilmoittaa Artolle. Noh, nyt sitten eilen yöllä puhelimeni alkoi pirisemään ja kukas muukaan siellä soitteli kuin koko kansan Jossu, jonka luokse Maku oli päättänyt mennä viettämään iltaa. Jossu koki elämän tehtäväkseen haukkua Makua ja Artoa minulle kilpaa, minä lähinnä kuuntelin.
En kuitenkaan täysin lähtisi ottamaan Jossun tilityksiä, sillä välittömästi puhelun jälkeen lähetti Jossu Artolle viestin, jossa hän kertoi minun käyttävän häntä hyväkseen, ja että Arton kautta haluan ainoastaan julkisuuteen.
Tässä välissä voisin kertoa, että jos en haluaisi pysyä kasvottomana, olisi naamani jo koristanut sekä Hymy- että Seiska-lehden sivuja. Makulla meni sinä iltana välit Jossuun sekä minulla yltiömustasukkaiseen naapuriini, joka yhden puhelun takia päätti viskasta minua pullolla. Nyt tänään olen jakanut Arton kanssa kuulumisia sekä sovittu tapaamisesta, joten kohti uusia skandaaleja vain.
Mikäli tämän viikonlopun aikana kuulen tai näen jotain skandaalin käryistä, lupaan jakaa sen kaikkien kesken. ;) xoxo”
Linkki: http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/04/nain-aluksi.html - Blogi 7.4.2013
Somebodyn blogi sunnuntaina 7.4.2013:
”Tästä GLAMOURISSA on kyse......
Maku, tuo Arton paras ystävä, joka joka tasolla on riippuvainen kauhusiskosten touhuista, miettii minulle internetin, välityksellä mitähän mahtaisi näin perjantai-iltana puuhailla, ei kuulemma millään keksi. Päätä särkee ja kiukuttaa.
Yhtäkkiä kuitenkin ollaankin siinä pisteessä, että ohjelmaa on löytynyt, ystävä on hädässä ja murheissaan, ja Maku tulee ystävän isän kanssa niin hyvin juttuun, että ah tämän supersankarin on riennettävä apuun. Tässä vaiheessahan yritetään peitellä vielä määränpäätä, mutta kun lasket 1 1 = Jollas.
Arto pyytää ystävällisesti Makua poistamaan minun numeron puhelimestaan, kun onhan Glamour kuningatar kuitenkin niin ovela ja vastustamaton, että numeroni voisi vahingossa joutua vääriin käsiin.
No viettelin siinä rauhaisaa perjantai-iltaa jutellen Ammin (ystävistä parhain) kanssa niitä näitä ja noita samalla, kun hullu naapurini Kusila istui oman koneensa kanssa sohvallani. Senhän teille kirjottelinkin jo aikasemmin, mutta anyway.
Viestiääni pimpahtaa (älkää ihmetelkö sanavalintaani), ja kukas muukaan alkaa tiedustelemaan minulta Arton sekä Makun liikkeistä ja eleistä kuin Jossu ja taustalla huutaa Nassun lisäksi meikkaajamaskeeraajakampaaja Immosen Juha.
No siinä sitten sen enempää ajattelematta kerroin Arton ja Makun olevan hyviä ystäviä keskenään, samassa työpaikassa ja asuvan saman katon alla; tästähän glamourkuningatar pillastui: Maku oli valehdellut Tunkille, ettei tiedä Artosta mitään, ja että Arto on Lapissa nyt paossa.
Totuushan oli kuitenkin se, että Arto oli Makun kämpillä odottelemassa Makua. Seuraavaksi Tunkki ilmoittaa, ettei puheaikaa löydy prepaid-liittymän johdosta, mutta asiaa senkin edestä. No minä sitten ehdottelin, että voisin soittaa takaisin silkasta mielenkiinnosta; no sehän Tuksulle passasi, joten soitin.
Tuksu kehoitti minua pysymään kaukana Artosta, kertoi, että testeihin ois hyvä mennä, jos jonkin näköinen sukupuoliyhteys välillämme on ollut. Arto on hänen mukaansa: talousrikollinen, raukka, parittaja, naistenhakkaaja, ********* ja ennen kaikkea äärettömän vaarallinen. Samassa hetkessä mietin, että miksi en ole ikinä tuntenut oloani turvattomaksi Arton seurassa.
Puhelun loppupuolisko menikin sitten sen järjettömän sekoilun kuunteluun. Tässä vaiheessa Maku ei vielä tiennyt Jossun puhelusta minulle. Puhelun loputtua ainoa asia, mikä jäi pyörimään päähäni, oli se, että mikä tekee ihmisestä noin säälittävän sekä mustasukkaisen? Kertokaa te.
Maku lensi pihalle Jollaksesta ensin riideltyään Jossun kanssa ja lisäksi menetti välit ystäväänsä Artoon. No mitä ihmettä, mitä Maku nyt tekee, kun välit Helsingissä asuviin ystäviin on katkolla, ja loput on Savossa, josta tämä treenihullu kesäkuntoon 2013 pakko päästä -mies on kotoisin.
Tänään tilanne on se, että väitetään Johannan ottaneen yhteyttä taas poropoikaan, ja että he ovat nyt sopineet asiat ja poropoika on taas lähtenyt riskaapelillä Jollakseen. Artohan tästä kuultuaan hermostui (ehkä puolustautui?) ja väitti kivenkovaa, ettei todellakaan halua olla Tunkin kanssa tekemisissä. Ammi jutteli Makun kanssa voinneista, ja Maku sanoi voivansa pahoin, mutta ei ole valmis keskustelemaan asiasta.
Tästä sopasta ei jää nyt käteen muuta kuin kysymys KUKA VALEHTELEE JA MISTÄ?
… siitä on GLAMOURISSA kyse, ja nyt myös te olette sen ytimessä. xoxo”
Linkki tekstiin: http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/04/tasta-glamourissa-on-kyse.html- Heps ja kukkuu!
Ei kyllä yllä ihan Finlandia-ehdokas tasolle, mutta ehkä kun henkilöitä hieman selventää ja juonenkäänteet selkevöittää, mahdollisuuksia voi olla :)
- Potentiaalia on...
Heps ja kukkuu! kirjoitti:
Ei kyllä yllä ihan Finlandia-ehdokas tasolle, mutta ehkä kun henkilöitä hieman selventää ja juonenkäänteet selkevöittää, mahdollisuuksia voi olla :)
Joo, ja mielestäni hänellä on kuitenkin sujuva kynä! Siitä täydet pisteet. Pienet kirjoitusvirheet eivät haittaa, punaista lankaa on helppo seurata, ja hän osaa varsin taitavasti ja tarkasti kuvata ilmiöitä, ajattelua ja tunteita.
- Tarantino 666
Heps ja kukkuu! kirjoitti:
Lisää tällaisia tarinoita kokonaiskuvaa monipuolistamaan!
- santtutuiskutuksu
Pierre = Pyry, mies joka kyseli r2:n uhkailuvideossa "missä mun xantut on?" ...?
- Somebody 9.4.13
Somebodyn bloggaus 9.4.2013:
Tässä on tuorein kirjoitus:
”miten se karmanlaki nyt menikään?
Eilen oli Seiskan lanseeraustilaisuus, johon Arto pyysi minuakin osallistumaan kanssaan. No enpä mennyt. Kuvankaunis Johanna oli sanonut ja kommentoinut Arto tekemisiä edellisenä yönä näin:
”Moniakin ihmisiä voi rakastaa ihan älyttömästi, mutta ihmisen teot tappavat koko rakkauden. Voin täydestä sydämestäni ja onneksi sanoa, etten rakasta enää Artoa, minua ei kiinnosta mitä hän tekee, olen vain äärettömän onnellinen että pääsin rikollisesta ja umpinarsistista eroon. Olen mieluummin rakkaiden ystävieni ja koirieni kanssa niin kauan, kunnes löydän todellisen MIEHEN joka oikeasti rakastaa minua, eikä pyri käyttämään hyväkseen.”
Samoin Arto tekstiviesteissään minulle:
"Mä en ********* haluu tuksun kans olla missään tekemisissä."
-xccc-
Nyt mä voin suoraan sydämestä ja puhtaalta omatunnoltani kertoa, että eihän noi eroon toisistaan pääse.
Arto saa ennemmin tai myöhemmin turpaan, kun kuulee muutamia asioita, mitä Arto on Jossusta kameroiden kuvatessa kertonut. Kaikista huvittavinta tässä on se, että Arto oli koittanut viime yönä soittaa mulle neljään otteeseen viimeisimmäksi 02:47 jolloin oli varmaan Tunkin kanssa bileet ylimmillään ;)
Ehkä Arto olisi koittanut selitellä, että tekee tän vaan rahan takia ja plaa plaa plaa. Nyt sitten odotellaan, että kohupari heräilee koomastaan ja antaa lehdille 3500e haastattelun, kuinka kesällä mennään naimisiin (siis jos Arto muuttuu).”
Linkki blogiin: http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/04/miten-se-karmanlaki-nyt-menikaan.html
-ddd- - Marko Maku Luhtala
Pari lainausta Somebodyn Selvittelyjä-tekstistä 10.4.13 (Maku = Marko Luhtala):
"Hieman eilisestä illasta: Arto kertoi olevansa yksin kotona, tässä tuli ensimmäinen valhe. Arto on asunnoton ja rahaton, joka on majoittunut "työnantajansa" toimistoon ja kutsuu tätä nyt kodikseen.
Maku soittaa Artolle, ja niin sulkeutuu toimiston ovi, ja Arto majoittuu nyt Makun 17 neliön yksiöön. Maku ei jaksa Arton juomista, joten Arton oli kitkuteltava selvinpäin.
Arto kertoi innoissaan, kuinka aikoo nyt mennä töihin, koska pomo on ollut huolissaan hänestä, kun hän on taas viikon ryypiskellyt milloin missäkin.
Arto juo viikon, ei mene töihin, ja pomo on vain huolissaan ja toivoo, että Arto palaa sorvin ääreen. Mitä hittoa?..."
Somebody jatkaa Makusta.
"... Palatakseni vielä näihin sekoiluihin naisten kanssa, Maku sanoi minulle toissa yönä näin;
"juuh e nmä ole vihanen enkä hiilly... juuh kyllä silti haluisin isomman kämpän..
enkä oikeestaan haluis edes yksin asua..jostain pitää löytää rakkaus ja nainen..."
" juuh toivottavasti...enkä minä pitkään jaksa odottaa....enkä ainaskaan baaresita lähe etiskelemään yhtään..enkä mitään yhenillan juttuja hae..."
No, Maku ei tosiaan kauaa odotellut, ja eilen oltiin jo parisuhteessa erään Tuksun entisen ystävän serkun kanssa; tämä jo itsessään on aika huvittavaa, koska toissapäivänä ei ollut naisesta tietoakaan ja eilen jo linkitellään ihania rakkauslauluja toistensa fb-seinille ja vannotaan rakkautta.
Parasta tässä, että Maku ei ole nähnyt kyseistä naista ikinä face to face. Tietävätkö nämä ihmiset mitä rakkaus on? Voisin ottaa asiasta selvää.
Tilannetta hauskuutti se, että Arto lisäili tätä Makun muijaa "glitteriä" facebook-ystäväkseen samalla, kun Maku istui huoneistonsa vessassa lepyttelemässä Ammia puhelimitse. Tästä voimme päätellä sen, kuinka näissä piireissä kaikki jaetaan. xoxo"- Musta Aukko 666
Kaikki Mustan Aukon vaikutuspiiriin tulevat hahmot valjastetaan Mustan Aukon glamour-businekseen ja muuhun yleiseen sekoiluun. Toivottavasti vältymme ihmisuhreilta tämän kehityskulun jatkuessa. Musta Aukko itse Kampissa 9.4.13:
http://i.imgur.com/zFJEecK.jpgVastaa - Club Simo, elok.- 12
Kuva Lieksan Club Simo keikalta elokuun alussa 2012. Luhtala haukkoo henkeä:
http://aijaa.com/0007510670112 - Lieksan Apteekki
Tuksu niin mielellään käy keikoilla Lieksassa, kun saa osan keikkapalkkistaan huumaavina reseptilääkkeinä. Win-win. Lisäksi hän on Lieksan Apteekille suurasiakas Helsingin katukauppaa ajatellen ja saa täten arvokkaan kohtelun, jopa niin, että hänet noudetaan taksilla satojen kilometrien päästä Lieksan Apteekin logistiikkakeskukseen.
- Jossun turinaa
"han on äärimmäisen kiltti, hellä, ymmärtäväinen, hyväsydäminen ja rakastava"
Eli toisin sanoen tarpeeksi tyhmä ja yksinkertainen hönö ihraprätsin kusetettavaksi.- Kultahaalarimiäs
Juuri niin, muttei enää Luhtalakaan viitsi ottaa niskaansa sitä loanheittoa, mitä Tuksu harjoittaa. Yhteistyö kaikessa on loppunut.
- Isä ja Vävyehdokas
Isä, Markku Tukiainen ja suosiossa jo hiipunut vävyehdokas Marko Luhtala:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=383784518376716&set=a.142250572530113.37398.100002355133574&type=3&theater - Viestiliikenne 21.4.
Johanna Tukiaisen Facebook-liikennettä 21.4.2013 aamulla:
JT: ”Marko majoittaa luuseri ja rikollista Arto Länsmania!!!!!”
JT: ”Marko Luuseri Luhtala.”
JT: ”Rikollisten kannattaja.”
S**i R*****n ihan oikeesti vai,ja sittenkö sinulle esittäytyy ystävänä VOI VIT-TU.
JT: ”Joo, siis kuvassa oleva komea poika EI OLE Marko Luhtala. Hän yrittää esittää esittää jotain "kovista" Kalliossa ja majoittaa Artoa ja kaikenmaailman naisia n.15 neliön "sviitissä" Sturenkadulla, ja Arto ei uskalla mennä enää.”- laki sanoo....
Tukiainen on pian Hämiksessä. Siellähän aukoo päätään sitten.
- Törkyturpainen
laki sanoo.... kirjoitti:
Tukiainen on pian Hämiksessä. Siellähän aukoo päätään sitten.
Hämeenlinnan naisvankilassa. Kyllä, tuo törkymöykky kuuluu sinne.
- Lapin murrot selvät
Artolla ei taida olla tulevaisuutta Lapin alueella, enää. Ehkä siksi hän majailee toisen luuserin - Maro Luhtalan - luona. Sielujen sympatia ja yhteenkuuluvuuden tunne. Yle Uutiset raportoi tänään 22.4.2013 murroista, joissa Arto Länsman on ollut osallisena:
”Ylä-Lapin murtosarja selvisi
Poliisi on saanut selvitettyä Ylä-Lapin laajan kauppamurtosarjan.
Epäillyt tekijät ovat lappilaisia.
Jutun päätekijäksi epäilty on edelleen vangittuna. Esitutkinnan aikana on vangittuna tekoihin liittyen ollut lähes kymmenen henkilöä, jotka ovat vapautuneet esitutkinnan edetessä. Tekijät ovat Ylä-Lapin ja Meri-Lapin alueelta.
Vangittuina on ollut varsinaisen anastusteon tekijöitä, rikoksen valmisteluun keskeisesti osallistuneita sekä anastetun omaisuuden kätkennästä epäilty. Teot on toteutettu samalla ydinryhmällä.
Tutkitut teot ovat valtakunnallisestikin poikkeuksellisia. Murroissa anastettiin huomattava summa rahaa ja muuta omaisuutta. Tekojen vakavuuden ja tekoon osallisten suuresta määrän takia Lapin poliisilaitos on satsannut tekojen selvittämiseen paljon henkilöstöresursseja. Tekojen tutkintaan on osallistunut myös Peräpohjolan poliisilaitoksen ja KRP:n poliisivoimia.
Varasjoukkio murtautui joulukuun ja helmikuun välisenä aikana kauppaliikkeisiin Inarin Saariselällä ja kirkonkylällä sekä Utsjoen Karigasniemellä.
Poliisi on saanut tekoihin liittyen yleisöltä vihjetietoja ja haluaa kiittää kaikkia tietojaan poliisille kertoneita.”
Linkki uutiseen: http://yle.fi/uutiset/yla-lapin_murtosarja_selvisi/6589662 - Henkevä Hetki
Törkyturpainen kirjoitti:
Hämeenlinnan naisvankilassa. Kyllä, tuo törkymöykky kuuluu sinne.
Saiskos Arton ja Johanna samaan vankilaan jonkin luihun vankilanjohtajan murheeksi, harmaita hiuksia tuottamaan hälle?
- upis
up
- Oumaigaad
Onko toi se MAPE, mitä jossu itkee fasessa?
Oh, no.... - Mapekokoko
Oumaigaad kirjoitti:
Oh, no....Eikös seiskan toimittaja ole mape??
- Petäjäjärvi
Oumaigaad kirjoitti:
Oh, no....Mape = Marko Petäjäjärvi, Seiskan ent. päätoimittaja (potkut helmikuussa 2014).
- markoalla tuksupääll
Toiselta nimeltään Spermis...
- Heteropelastaja
Spermis pelasti Tuksun ja sai tippaleipää Vappuna. Tuksu Facessa 4.5 ip:
”Kiitos miespuolinen ystäväni (hetero) joka tulit pelastamaan henkeni!!!!
Mun hengen saan nykyisin nähtävästi pelastaa milloin mistäkin.
Siis ei olemassa suurempaa menetystä kuin oman lapsensa menetys ja rakastan sua äiti!!!! Mutta oman äitinikin mukaan Julia rakasti jopa mua enemmän kuin omia vanhempiaan, ihan kuin multa olisi revitty osa sielusta ja sydämestä irti!!!!!!!
Nyt Itäkeskuksen psykiatriselle, toivottavasti voivat edes jotenkin auttaa.
Kannan käsilaukussani kokoajan mukana junassa varusmiehiltä saamaani Uutta Testamenttia ja psalmeja, ne lohduttaa. Ja tiedän, että tää kuulostaa ehkä vähän oudolta tässä yhteydessä, mutta hyvä seksi auttaa ahdistukseen, plus toisen ihmisen läheisyys.” - Anonyymi
Onko tämä nykyisin nelikymppinen gubbe, entinen rappusiivoja, Tuksun instassa esiintynyt nakkesiivooja?
- Anonyymi
Hyvä havainto! Voi hyvinkin olla, vanha suola janottaapi! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä havainto! Voi hyvinkin olla, vanha suola janottaapi! :)
Sopisi ainakin Tuksun omiin kuvailuihin hemmosta, että ovat tunteneet n. 7 vuotta ja mies on hetero. Muistetaan myös siitä, että tykkäsi puutarhoida kieteisillään Jollaksen tiluksilla.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859