Hevoset tulee kieltää! kuka tarvitsee sellaista oikeasti? Nykypäivä on ajanut ohi hevostelusta!!!
Nytkin sai lukea kun 4-vuotias kuoli hevosen potkuun kun isäntä ei osaa pitää hallussa tuollaista eläintä edes talutuksessa!!!!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012081015938761_uu.shtml
Hevosen omistajat tappajia!
5
122
Vastaukset
- Nani
no huh huh! sama muksu olis voinu jäädä vaikka auton alle tai tippua puusta päälleen. Nuo on asioita joita voi tapahtua kun ollaan isojen eläinten kanssa tekemisissä ja ihmiset jotka ovat, tietävät riskit. Surullista tämä tapahtunut kylläkin, mutta onnettomuus.
- Bazoooka
"no huh huh! sama muksu olis voinu jäädä vaikka auton alle tai tippua puusta päälleen. Nuo on asioita joita voi tapahtua kun ollaan isojen eläinten kanssa tekemisissä ja ihmiset jotka ovat, tietävät riskit."
No aivan samoin perustelin vaimolle singon säilyttämistä eteisen nurkassa. Kyllähän meidän lapset voivat joutua auton yliajamiksi tai vaikka hevosen potkaisemiksi. Kyllä minä tiedän sinkoon liittyvät riskit.
Naisilla kun tuo logiikka ei oikein toimi, niin ei uskonut ja nyt asuu lapsineen anoppilassa. - Hevoseton
Aivan oikein... Makkaratehtaalle vaan. Joissakin maissa ihmiset kuolee nälkään ja täällä sitä vaan elätetään mokomia otuksia ihan turhaan...
Hevosmakkara voitaisiin sitten viedä humanitaarisena apuna nälkää näkeville. - supikoera
Joopa joo, se on helppo vaatia sitä mitä ei itse tarvitse toteuttaa, tuo on sitä erittäin tyhmien ihmisten päästä lähtenyttä sontaa.
Moniko ihminen esim vaatii aseiden pois keräystä jos itse on aseharrastaja?
Auta armias miten tyhmiä jotkut ihmiset voi olla.- Dumaren
Nimenomaan helppo se on vaatia muille sääntöjä ja lakeja kun ne ei koske itseään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783