Yläaste pelottaa! ):

HuolestunutTyttö14v

Mua pelottaa yläaste koska mä tuun semmoselt pikkukoulusta sit isolle yläasteelle! ja mul eioo ketään kamui mul oli vaan 6 luokalla 3 oppilasta ja mä olin ainut tyttö...
olen kylläkin ollu siel 2-4 vuotta siel isolla koululla sit siirryin pikkukouluun niin mua jännittää ja pelottaa että saanko uusia kamuja ja sithän mä oon jääny yhen kerran luokalllekki nii mul eioo ne samat oppilaat ku 2-4 luokilla :/ niin mitä mä teen että saisin kavereita.. tai mitä ylipäätänsä ekalla yläaste päivällä tehdään mun kouluun on vaan 3pv aikaaa!!

7

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blahblahyyh

      hmmh. jos sun luokalle tulee uusia oppilaita niin tutustu niihin heti ekana päivänä, koska niistäkin varmaan tuntuu oudolta tulla uuteen luokkaan.
      mulla ei itsellä ole tuosta mitään kokemuksia, koska kyllä mulla on paljon kavereita meidän luokalta. mut mäkin oon menossa ylä-asteelle muutaman päivän sisällä. :D

    • trollaaja44890

      Se on semmosta ku mulla tupakki suuhun ja bisse käteen siihen sitte sorrut ja saat kavereit sori en voi muuta

      """ tuu tuu tupakkarulla tännes tahdot tulla"""

    • 13+18

      aika tyhmää kyllä jos kavereita ei saa muulla ku vetämällä tupakkaa ja juomalla alkoholia :D

    • Et ole ainoa, jolla ei ole tuttuja uudessa koulussa. Opettajatkin tietävät sen, ja koulu yleensä yrittää auttaa kaikkia saamaan kavereita. Ensimmäisten kouluviikkojen aikana on monissa koulussa ryhmäytyspäivä tai muu sellainen, jossa pyritään siihen, että kaikki luokan oppilaat tutustuvat toisiinsa ja ovat kivasti yhdessä. Ole siis luottavainen. Kyllä kaikki hyvin menee!

      • 7lk

        Onneksi luokkani on lähes samanlainen, kuin alakoulussa, kun menen yläkouluun. :)


      • HuolestunutTyttö14v

        Ookei (:


    • tsemiii

      alotin just kasiluokan ja minulla ei ole yhtään kavereita luokastamme. kaikki luokkalaiseni kohtelevat minua kyllä hyvin (ei kiusaamista jne) mutta kaikilla oli valmiiksi paraskaveri ja tyttöjä epätasamäärä joten.. huoh. joudun aina istumaan yksin eikä minulla koskaan ole paritehtävissä paria. mutta olen jo tottunut tähän. kaverini ovat muilla luokilla joten olen heidän kanssaan välituntisin ja syömässä. muutenkin olen itsenäinen ja nautin yksinolosta. mutta lähinnä nuo paritehtävät sattuvat. opet katto mua aina sillee säälien. olis parempi jos ne ei tekis mitää ihmeellistä käskis jonku vaa ottaa mut kolmanneks ryhmää...
      mut kyl siihenki tottuu! yksinolo kehittää itsetuntoa! jos selviät yläasteesta selviät mistä vain! (;

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      788
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      518
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe