Auttakaa! homo menee seiskalle.

Huolestunut poika

Menen seiskalle ja minua pelottaa koska en ole varma hyväksytäänkö minua koska olen homoseksuaali.Etenkin minua pelottaa koulunuinnit. kun olemme pukuhuoneessa vaihtamassa vaatteita tai saunassa nii minulla alkaa stondaa. muut pojat kiihottavat minua ja tekee mieli runkata. auttakaa! mitä teen???

58

3373

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikapohjanmaalt

      Mulki on sama juttu oon tosi huolestunut et hyväksytäänkö mua! Kukaa ei sillee tiiä et tykkään pojista ! Auttakaa!

    • Teki mieli kirjottaa

      Huoh jos yhtää lohduttaa meidän koulus on yks 7luokkalainen ja se on homoseksuaali ja kaikki kiusaa ja hakkaa sitä ja kukaa ei puutu siihen et onnea vaan sinne ylä-asteelle !

    • Huolestunut poika

      Apua! oikeestikko?!

    • alone...

      Mää en mene huutelemaan, että oon homo enkä kiihotu kaikista miehistä edes.
      Ainoastaan pari valittua...

      • Heteropoju97

        haha gay!


      • Bbdukdojf
        Heteropoju97 kirjoitti:

        haha gay!

        Nolasit itsesi


    • Joohhhh

      Ite oon bi ja ylä-aste on ohi . Sanotaankoon näin jätä uimatunnit väliin uskon että moni muukin tekee niin (meidän ja toisen luokan kanssa kävi tosi usein et ei välttämättä kukaan mennyt uimaan) :) siitä ei tule mitään merkintää jos sitä pelkäät ja uskon että on vaihtoehtoja opella antaa aina.

    • Elukka

      Ensinnäkin, homoudessa ei ole mitään pahaa! Tokihan siitä voi syntyä esim juuri saunassa pientä ongelmaa, jos kiihottuu samasta sukupuolesta... Ratkaisuja nyt on monia, ja kannattaa käyttää mielikuvitusta ;).

      Sitten vielä, itsekin olen menossa seiskalle... Jos näkisin, että jota kuta kiusattaisiin sen homouden(tai jonkun muunkin asian) takia, ainakin yrittäisin puhua niille kiusaajille järkeä. Toivottavasti tulevasta koulustasi löytyy, joku oikeasti järkevä ihminen, joka oikeasti puuttuu mahdolliseen kiusaamiseen.

      Olet siis julkihomo? Mitä sitten? Mitä väliä? Ei siinä ole oikeasti MITÄÄN pahaa!
      ^Tarkoitin tuolla siis sitä, että sinunhan ei tarvitse sanoa mitään seksuaalisesta suuntautumisestasi. :)

    • onks provo? :D

    • 96gay

      Ite just päätin yläkoulun ja pärjäsin hyvin uimatunnit nii, että en vaa kattellu pitkää niit muita :) ja koitin ajatella jotai mahollisimman epäseksikästä.

    • heter0

      Nii ei siinä mitään sairasta oo jos toinen mies vetää toista perseeseen? :D

    • 14v Tyttönen..

      Mä luulen että sua saatetaan haukkua koulussa mut älä välitä niist kyl sä kestät niitten haukkumiset.. toisest korvast sisään ja toisest ulos (; vai meniks se noin :D mut joo.. sun kannattaa jättää nu uinnit pois välist jos sulle tekee vaikeeta käydä siel (:

    • pedokarhu

      lähetä mulle sun nudekuva ni ei enää sua pelota

    • Paskapate213

      turpas kii?

    • RomanceBoy

      Kannattaa hankkia ittelle kova stressi ku meet uimaan nii ei kuule takuulla ala stondaan ja piät vaan halut kurissa. Mua ei kiihota ollenkaan olla miesten kanssa olla samas saunas mutta onhan siellä niitä namujaki. Tiedoks vaan tosta stressistä että stressi aiheuttaa väliaikasta impotenssia.

    • Puolusta

      Ei se ole ollenkaan pahaa jos tykkää miehistä.)Ja tuosta kiusaamisesta ku ne haukkuu muita homoseksuaaleiksi niin ne yleensä yrittää piilottaa oman homoutensa.Minä en itse kiusaa ketään sen takia,mutta tunnen joitakin jotka ovat ihan helvetin moisia kiusaajia.Minua on haukuttu homoksi jo monta kertaa 3lk alussa sinne ylä-asteelle asti.(Olen kylläkin itse hetero)

    • viisasmies

      teippaa reitee ni ei ala seisoo ja käytä läpinäkyvää ni ei näy

    • yjyukiu

      Voi olla hankalaa. Kaapissa pysyminenkin on mahdollista, vai oletko jo julkihomo? meikälaisellä ei ainakaan tuossa iässä ollut valkavasti otettavia seksuaalisia tuntemuksia kumpaankaan sukupuoleen joten sillä tuskin on väliä, vaikket sitä vielä hirveesti huutelisi. Riippuu tietysti sinun tilastasi.

      Kyllähän ihminen nyt erektiota voi hallita, jopa murrosiässä, ajattelet vaikka mummoasi tai matikankoetta helten niin johan heltiää. Olen joskus ollut tyttöjen kanssa saunassa ja onhan se vähän kiusaallinen tilanne, mutta siitä voi olla tekemättä semmosen. Ja aikamonien penis vähän suurenee saunan lämmössä, joten älä ole liian tuomitseva.

      Luultavasti homoa kiusataan. En ole varma, olisiko minullakaan tuossa iässä riittänyt pokka olla homon kaveri, kun siinä tulee itsekin helposti haukutuksi. Mutta älä tee siitä numeroa niin eivät muutkaan voi.

    • tyttö20v

      Itse olisin hiljaa. Ylä-asteella kaikki on vielä lapsia ei ne tajuu miten syrjiminen sattuu. Muistan kun olin ylä-asteella siellä oli yksi homo, eihän sen elämästä tullu mitää siellä. ): Mutta onnea sinne!

      • 6c läinen

        Tiiän et sun nimi o juhani ilves


    • fkhkyur

      Ei vittu Pauli Ketola!

    • Et oo homo

      Ei tartte kertoo että oot homo Et sää mee sinne Ylä-asteelle varmaan silleen OON HOMO

    • metalandheels

      Vastaus tulee kyllä myöhässä mutta...

      Niinkuin kaikki ovat tänne kirjoiteleleet, homoudessa ei ole mitään väärää.
      Yhtä normia kuin heteroseksuaalisuus.
      Usealla muullakin pojalla on murrosiässä homo/bi- seksuaalisia tuntemuksia, et siis ole yksin.

      Jos uinnit pelottavat, jää pois. Ainakaan meidän koulussa ei ole pakko mennä uimaan.

      Jos päätät mennä uimaan, niin yritä olla ajattelematta muita poikia,ajattele vaikka tulevia kokeita.
      Jos stondis kuitenkin tulee, niin oon lukenut, että kylmä vesi saa sen lakkaamaan.

      => toivottavasti auttoi

    • ASDFGADSFHYUI

      Miksi te vastailettte tähän? Ettekö näe että se on trolli.

      Ja jos ei ole, niin kuka vittu kirjoittaa tuolla tavalla? HÄVETKÄÄ

    • Järki!

      Ite en oo homppeli, mut ei siinä ole mitään pahaa vaikka olis homo. Suomi on vapaa maa. Siis oli sitte hetero- tai homoseksuaali niin ihmisii me kaikki ollaan.

    • miten vaaaaan

      Olen koulussa jossa kaikki miespuoliset oppilaat ovat homoja paitsi itse olen hetero. Minua kiusataan tämän takia :(

    • 13v likka

      Noh, miks sun pitäs sitten kertoo kaikille et oot homo? D:: Koulu-uinnit, pidä pyyhettä edes nii ei näy? No problem. :)

      • eiauta2

        Eise pyyhe auta jos on stondikses:DD jumalaton teltta vaa nousee..


    • 2734

      HOMO

    • 8 luokkalaine tyttö (:

      Oo itsevarma ja älä alistu kiusaamiselle jos joku sua haukkuu nii kävele ohi tai heitä joku vitsi niille siihe. Saat olla se kuka oot ja olla kiinnostunu kestä vaa jos joku kiusaa sua nii se on säälittävää ja ne haluu vaa sun alistuvan ja nähä ku muserrut. Mulla on yks homo kaveri jotkut kiusaa sitä, mut se ottaa kiusaamiset aina läpällä esim. kerra teko penis oli ilmestyny sen reppuu ja sitku se löys sen sielt nii mun kaveri sano et voi kiitos tälle tulee käyttöö. sit se huus et joku taitaa haluta multa persepanoa, tänne jonoon vain ja sit se meni tökkii sil yht sen kiusaajan perset :D se ottaa iha läpäl kaikki tommoset jutut ja useet kiusaajat on huomannu et se on hyvä tyyppi ja nykyää hengaa samas porukas.
      Mee vaa rennosti sinne ja oo oma ittes nii kyl se siit (:

      • Anonyymi

        Toi on just oikee taktiikka !


    • Ei enää huolestunut

      Hei! Täällä on ketjun aloittaja, huolestunut poika. En enään ole huolestunut ja nyt kaikki on hyvin. En uskaltanut käyttää teippiä, vaan lintsasin uinnit. Nyt minulla on poikaystävä, nimeä en uskalla kertoa mutta hänet tunnetaan Heebona

      • Poikaetsiipoikkista

        Hei!Ölen itse myös homoseksuaali ja mua kiihottaa pojat. Mulla on sama juttu, kun olen vaikka saunassa, niin joku poika tuli sinne. Ja mulla alko stondaa.
        asun Tampereella ja olen 12 vuotta


    • biseksuaali14t

      Ne, jotka ajattelee homouden (tai minkään munkaan seksuaalivähemmistön) olevan jotenkin outoja tai sairaita, niin täytyy sanoa että niin ajattelevat ovat kyllä tosi vanhanaikaisia!!! Itse kannatan homoja, on todella kunnioittavaa että olet julkistanut homoutei jo noin nuorena!! Oot tosi cool tyyppi, ja jos joku ei hyväksy sua, niin ne on niiden ongelma ei sun! Sun ei tartte häpeillä tai peitellä sitä mitä oot!! :)

    • GG55

      PÄÄTÄ PÄIVÄS

    • korppugirl

      minkä takii ihmiset aina väittää että homot on jotenki kauheit ei niissä oo mitää pahaa. Rakkaus on rakkautta eikä sille voi mitään.
      Melkee sama jos raamatussa lukis et avioliitto on saman sukupuolen välinen asia.
      sitte heteroita ei hyväksyttäis.
      Sama asia.

    • USdaasdada

      huhuhuhuhuhu!
      Miä!

    • Eiainakaameijäkoulus

      Meijä koulus ainaki o ysil yks homo poika, joka käyttää siis meikkii ja jtn tyttöjen vaatteita ja tällee. Ja se harrastaa sirkusta ja se esiinty koulun talentis glitter legginsseis ja topissa, mut ei kukaa sille mitään huutele tai hakkaa. Tietty mitä ny osa nauraa sille seläntakan, mut suurimman osan mielest se o vaa rohkee ku ei häpee näyttää mitä se o.

      • Transuliini

        Ootko varma ettei oo transu...?


    • gaypoika

      ahahahahahh saat siellä pataa gay.

    • ,m,

      ,,,

    • pumppaajaa

      bumb

    • hähwut+?

      No mitä bumppaamista tässä oli?

    • janixxi

      Ei se enään nykyaikana haittaa. Sinut hyväksytään.

    • eihätää

      Jos et asu jossain perähikiälä niin oikeesti kukaan välitä jos oot homo!

      Meiän koulussa on homoja ja ne on ihan kuin muutkin. Ketään kiinnosta. Varmaan jossain maaseudulla voi olla toisin mut ei ainakaan kaupungissa.

    • Oonko sekasin?

      Mä oon seiskalle menevä tyttö enkä osaa sanoo sulle mitää erityisempii neuvoi mut mun mielest homot, lesbot, bi:t, a:t, pan:it ja heterot on kaikki samanarvoisia. Me ollaan samaa lajia eikä toiset vaan voi sille mitään et ne tuntee vetoo omaa sukupuoltaan kohtaan. Se on ihan okei, ja homomiehet on usein tosi mukavaa seuraa naisille. Joo älkää kysykö, suvussa homoja...XD

    • Juuhan34

      Juuh

    • Anonyymi

      Suomi on taas arvojen maa, kellään ei ole oikeutta toista haukkua, kiusata arvostella

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe