Saan roskapostia itseltäni ja muilta, joiden loppu on phnet.fi. Tarjotaan helppoa työtä. En siis voi torjua lähettäjää, siis itseäni. Mistä mahtaa olla kyse ja mitä teen. Kiitos avusta
ROSKAPOSTIA ITSELTÄ
5
262
Vastaukset
- ei haittaa
Sama täällä postilla oli 4 eri lähetäjä nimeä itse oma nimi mukaan lukien.
tulee kai jostai ulkomailta ip-osoitteen mukaan. - Iiik...
Mitä teen, mulle tuli itseltäni roskapostiä (lähettäjänä minä..) :(
- Qq9Ti1V1
Sähköpostissa voi lähettäjän ja vastaanottajan paikalla lukea aivan mitä tahansa. Merkkaa posti roskapostiksi niin suodatin oppii ohjaamaan ne suoraan roskikseen.
- Voihanitku
Hei!
Mä saa myös roskapostia itseltäni, erotuksena se, että etu-ja sukunimen välissä on tyhjä väli, eikä piste niinkuin minä käytän.
Alkoi huolestuttaa se, että meneekö tätä roskapostia myös muille, siis minun nimelläni? Nimeni on uniikki, toista samannimistä ei ole. En välittäisi hankkia harmia esim. tutuilleni.
Onko mitään konstia blokata roskapostit kokonaan?
Onko mitään tehtävissä? - Qq9Ti1V1
Voihanitku kirjoitti:
Hei!
Mä saa myös roskapostia itseltäni, erotuksena se, että etu-ja sukunimen välissä on tyhjä väli, eikä piste niinkuin minä käytän.
Alkoi huolestuttaa se, että meneekö tätä roskapostia myös muille, siis minun nimelläni? Nimeni on uniikki, toista samannimistä ei ole. En välittäisi hankkia harmia esim. tutuilleni.
Onko mitään konstia blokata roskapostit kokonaan?
Onko mitään tehtävissä?Voi mennä hyvinkin. Riippuu aivan siitä mitä roskapostittaja keksii laittaa.
Roskapostille ei muuta keinoa ole kuin käyttää suodatinta. Joissain postiohjelmissa on valmiiksi roskapostisuodatin (Thunderbird) ja jotkut postipalvelua ylläpitävät käyttävät vakiona suodatusta (Gmail).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä164411Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1774074Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk163343Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst211486Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk451240- 1151107
- 821100
- 641060
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111052- 1631019