Kävin Tiiriössä valittamassa puhelimeni vioista ,niin aluepäällikkö oli käskenyt myyjää sanomaan asiakkaalle,että asiakas joutuu itse ottamaan yhteyttä valmistajan tehtaalle,siis nokiaan,meniköhän oikein,sillä jos mä ostan Dodgen ,niin en kai mä joudu ite reklamoimaan Detroitiin autotehtaalle,kyllä se on myyjäliike,joka niin tekee eikä asiakas.Asiakasta kyykytettiin jälleen.
dna kauppa Hämeenlinna
4
468
Vastaukset
- Myyntipääll..
No mikähän hemmetin velvollisuus DNA:lla on omalla kustannuksellaan olla yhteydessä Nokiaan, koska moka ei edes ole DNA:n? DNA ei maksa kuin pienen pohjapalkan myyjilleen ja provikkaa ei saa hyvästä asiakaspalvelusta vaan myynnistä.
Automyyjäliike tekee ehkä toisin, koska katteet ja asiakassuhde ovat tärkeitä ja tuotekin muutaman tonnin arvokkaampi? - asdcfvc
Siinäpä tuli paskaa tuutin täydeltä. Nimenomaan myyjäliikkeen tehtävä on huolehtia takuuasioista.
- ...
oisko niin että tapauksessa on todettu ettei vika kuulu takuun piirriin, ja ohjattu reklamoimaan nokialle niin halutessaan. myyjäliike ei ole näissä tilanteissa se joka takuusta päättää, vaan esim dna:llakin valmistajan valtuuttama takuuhuolto.
- Ei vikaa
Vie keskustan NOVIKAan (eli siis NO VIKA nokialaisessa)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733