Ari?

farkkunainen xx

Luulen että muistaisin nimesi oikein..:P Kerran tavattatu..on siitä aikaa..Karjalan seudulla asustelet.

28

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ari!

      sorry, sydämeni valittu on nyt ja aina Jukka. Sinua ei farkut sitä paitsi pue.

      • fakrkkunainen hetero

        Et ole etsimäni..hän tykkää naisista paaaljon enenmmän..pidä gay jukkasi..


    • Yön Timo

      Taidat nyt muistaa nimen väärin! Mie oon Timo ketä etit :)

    • The A.

      Täällähän minä ..on siitä jo aikaa mutta muistan sinut

      • farkkunainen xx

        Mitäs sinä muistat?..miltä näytin ja miten tapasimme..


      • Sie olet se tuulituk
        farkkunainen xx kirjoitti:

        Mitäs sinä muistat?..miltä näytin ja miten tapasimme..

        Olit niin kaunis... vieläkin näen sinut kun suljen silmäni.. tapasimme ohikiitävän hetken, joka jätti ikuisen kaipauksen... voimmeko vielä tavata, asun nykyään Taavetissa.

        Ari


      • farkkunainen xx
        Sie olet se tuulituk kirjoitti:

        Olit niin kaunis... vieläkin näen sinut kun suljen silmäni.. tapasimme ohikiitävän hetken, joka jätti ikuisen kaipauksen... voimmeko vielä tavata, asun nykyään Taavetissa.

        Ari

        Minkälaiset hiukset`Väri? Entäs..minkälaiset kengät? ..:) Juteltiin vähän kaikkea..


      • Oikea Ari
        farkkunainen xx kirjoitti:

        Minkälaiset hiukset`Väri? Entäs..minkälaiset kengät? ..:) Juteltiin vähän kaikkea..

        Moi Olet punapää, sen muistan hyvin. Ja kengät olivat punaiset.
        Minä olen se oikea Ari, nuo muut pelleilee.

        Ari


      • farkkunainen xx
        Oikea Ari kirjoitti:

        Moi Olet punapää, sen muistan hyvin. Ja kengät olivat punaiset.
        Minä olen se oikea Ari, nuo muut pelleilee.

        Ari

        Moikka oikea A . Onko sinulla s.postiosoitetta ? ..


      • Oikea Ari
        farkkunainen xx kirjoitti:

        Moikka oikea A . Onko sinulla s.postiosoitetta ? ..

        Moi. Niin, ja farkkusi ovat vaalean siniset, tosi vaaleat ja käypäiset..
        Mulla on vaan tuo työsähköposti nyt käytössä, ja siinähän on siis oikea nimi.. koitan perustaa jonkin ilmaissähköpostin vielä tänään ja laitan sen tänne. (vanhat sähköp
        ostit kuolleet käyttämättöminä.


      • farkkunainen xx
        Oikea Ari kirjoitti:

        Moi. Niin, ja farkkusi ovat vaalean siniset, tosi vaaleat ja käypäiset..
        Mulla on vaan tuo työsähköposti nyt käytössä, ja siinähän on siis oikea nimi.. koitan perustaa jonkin ilmaissähköpostin vielä tänään ja laitan sen tänne. (vanhat sähköp
        ostit kuolleet käyttämättöminä.

        Moikka,,Mun kenkäni oli muuten tumman ehkä luumunväriset . ;D ..No jos osoitteen saat tekaistua niin voidaan ehkä sitten rupatella lisää että kuka muisti ja mitä :D


      • AritheOikea
        farkkunainen xx kirjoitti:

        Moikka,,Mun kenkäni oli muuten tumman ehkä luumunväriset . ;D ..No jos osoitteen saat tekaistua niin voidaan ehkä sitten rupatella lisää että kuka muisti ja mitä :D

        Joo. mutta ei sukkia!!

        OikeaAri


      • putkiaivo.tane
        AritheOikea kirjoitti:

        Joo. mutta ei sukkia!!

        OikeaAri

        Taitaa olla hyvänäköinen vosu..kun moni haluaa muistella tai olla muistelevinaan..


      • farkkunainen xx
        Oikea Ari kirjoitti:

        Moi. Niin, ja farkkusi ovat vaalean siniset, tosi vaaleat ja käypäiset..
        Mulla on vaan tuo työsähköposti nyt käytössä, ja siinähän on siis oikea nimi.. koitan perustaa jonkin ilmaissähköpostin vielä tänään ja laitan sen tänne. (vanhat sähköp
        ostit kuolleet käyttämättöminä.

        Vaan eipä näkynyt sitä s.postiositetta? Kevään reissu suunnitteilla..


    • Ari Taavetista

      Yritit kompakyssäriä. Sinähän olet kalju ja posliini.
      Ja kengät potkaisit jaloistasi heti sängyn alle joten ei jäänyt väristä mielikuvaa.
      Juteltiin tosiaan vähän kaikkea, esim että tarvitseeko kortsua käyttää ja muuta jutskaa.

    • farkkunainen xx

      Kyllä Arilla on tainnut olla joku Tatjana kylässä :) Mutta minä en noin käyttäydy..

    • mitäs nyt

      Menin pari vuotta sitten naimisiin vanhemman vosun kanssa silkasta rahasta kun uskonut sinua ikini löytäväni.
      Oikea Ari

      • farkkunainen xx

        Et ole se ketä etsin..Unohdan ja sipsuttelen eteenpäin..


    • lohdutonkaipuu

      Voi kaivattuni.

      Muistit ...

      Ilta...
      Tuo ikävän yhä lähemmäksi
      Ja.

      Minä odotan - - odotan.
      Sinua.
      Joka yö ...

    • sivusta seurannu n

      Miksi nyt se oikea Ari ei ole laittanutkaan s-postiosoitettaan jota lupaili? Ei sitten kannata mennä lupailemaan-jos ei oikeasti pidä sanaansa.

      • kaulimesta kajahtaa

        Ari ei taida tarvita kun yhden vaimon tai Arin vaimo ei taida tarvita Arille toista naista.


      • Mentalisti

        No kun se oikea Ari olin minä joka ei oikeasti ole oikea Ari. Parilla onnekkaalla heitolla sotkin itteni tuohon asiaan.. oikeaa Aria ei ole siis löytynyt. Sori Farkkunainen.

        "Oikea Ari" joka ei olikeasti ollut oikea.


      • hamekyttä..
        Mentalisti kirjoitti:

        No kun se oikea Ari olin minä joka ei oikeasti ole oikea Ari. Parilla onnekkaalla heitolla sotkin itteni tuohon asiaan.. oikeaa Aria ei ole siis löytynyt. Sori Farkkunainen.

        "Oikea Ari" joka ei olikeasti ollut oikea.

        Eipä mitään..huvinsa kullakin.Mutta olisit kyllä jäänyt kiinni monestakin kohdasta..terv ei oikea farkkunainen,,


      • muutti pois
        kaulimesta kajahtaa kirjoitti:

        Ari ei taida tarvita kun yhden vaimon tai Arin vaimo ei taida tarvita Arille toista naista.

        kaulimesta päätellen tunnen tuon Arin, ei asu enää näillä seuduin, mutta antakaa miehen olla, nimittäin varmaan tulee kaulimesta..
        On nyt kunnon mies, sai ehkä mitä tilasi.


    • ei kaunis nainen

      Kyllä naisena pakko todeta ,että Ari-nimisissä miehissä on sitä "jotakin"..:D

    • ihastunut

      Ainakii yhessä lemiläisessä Arissa !!!

    • silence me--

      No minusta taas Ari luumäeltä on komea mies.Terveisiä..

    • huolestunut Ari

      Mitä hittoa?

      Paloiko "puuro" pohjaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe