Miten saan tiedonsiirtotilan pois päältä Nokia C2-01:ssä? Kun kytken puhelimen tietokoneessa Nokia PC Suite -ohjelmistoon, saan ilmoituksen, jossa pyydetään kytkemään tiedonsiirtotila pois päältä. En kuitenkaan löydä puhelimen asetuksista mitään kohtaa, josta tuo tilan voisi kytkeä pois päältä.
Kiitos vastauksista!
C2-01 "Tiedonsiirtotila on päällä"
4
617
Vastaukset
Ensinnäkin PC Suite on jo 3-vuotta vanha ohjelmisto jota ei enää päivitetä'. Suosittelen sen poistoa ja Nokia Suiten asennusta.
Tuleeko puhelimen näyttöön mitään ilmoitusta, kun kytket sen tietokoneeseen?- Liikaa tietoa?
Tarkoitus oli kopioida PC Suitesta vanhalla puhelimella tallennetut numerotiedot uuteen puhelimeen, joten päivityksillä ei ole asiassa sen kummempaa merkitystä. Kun tämä ei onnistunut, poistin PC Suiten ja asensin Nokia Suiten tilalle. Se pyytää kytkemään puhelimen, vaikka olen yhdistänyt sen usb-johdolla tietokoneeseen ohjeissa pyydetyssä Suite-tilassa.
Päin vastoin kuin aikaisempi päivittämätön PC Suite, uusi Nokia Suite ei kuitenkaan osaa kertoa, miksi yhteyttä ei synny. Näyttöön ei tule mitään ilmoitusta. Noh, ei maha mittään. Kaikki ei maailmassa toimi!
Kokeile buutata sekä kännykklä että tietokone. Yhteyden pitäisi muodostua kun avaat Nokia suiten ja liität kännykkäsi tietokoneeseen usb kaapelilla.
- Liikaa tietoa?
"Kokeile buutata sekä kännykklä että tietokone. Yhteyden pitäisi muodostua kun avaat Nokia suiten ja liität kännykkäsi tietokoneeseen usb kaapelilla."
Yhteys puhelimen ja tietokoneen välille syntyi, kun tutkln Suiten käyttöohjetta ja löysin tiedon, että Suitessa pitää automaattisten päivitysten olla päällä uutta laitetta kytkettäessä, sillä Suite hakee kännykän tiedot netistä, kun se yhdistetään Suiteen ensimmäisen kerran. Mitään valitusta päällä olevasta tiedonsiirtotilasta Suite ei antanut, päin vastoin kuin PC Suite.
Näin sain varmuuskopioitua puhelimen tiedot tietokoneelle ja saman tien tein kopion myös usb-tikulle. Kiitos Sinulle kommenteistasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458