Omat rintani varsinaisesti eivät arista eivätkä pingota, mutta nännit ovat kosketusarat. Miten alkuraskauden rintojen arkuus yleensä ilmenee?
Millä tavalla rinnat aristavat raskauden alkuvaiheessa?
5
8745
Vastaukset
- ...
Mulla alussa se ilmeni niin ettei pystynyt nukkumaan ollenkaan vatsallaan. Jatkuihan se aika pitkälle, en muista mille rv:lle. Sitten alkoikin jo masu olemaan sen verran edessä ettei mahallaan nukkuminen olisi onnistunut. Nyt menossa rv 30 6 ja aina välillä ovat arat siten että tuntuu kuin neuloilla pisteltäisiin.
- infoa
Rinnat raskauden aikana, tällaisia vaivoja saattaa esiintyä:
Nännit ovat arat, ja kipeytyvät helposti esimerkiksi kylmässä ja viimassa. Nännipiha tummenee ja siinä olevat näpyt saattavat korostua.
Rinnat saattavat suureta (varsinkin pienirintainen saattaa huomata tämän jo ensimmäisillä viikoilla). Rinnat tuntuvat kipeiltä esim. hyppiessä. Rinnat saattavat tuntua kovilta ja pahkuraisilta.
- vaihteleva
Mulla oli esikoista odottaessa nännit todella kipeät!!! Siis todellakin kosketusarat!!! "Kaikki" sattui!!!
Nyt toista odottaessa nännit ovat vain ihan vähän kosketusarat, siis todella vähän. Kyllä niihin koskea voi, muttei kovasti.- .............................
Oon vasta rv 6 3 ja rinnat on niiin kipeet ja niiin turvonneet, helpottaako tää koskaan? Kipu on pahinta illalla, kun ottaa liivit pois,tuntuu että ne tippuu ku ovat niin painavat!=) Nyt jo pitää ostaa isommat liivit..
- 7.kuukausi (on taivas)
............................. kirjoitti:
Oon vasta rv 6 3 ja rinnat on niiin kipeet ja niiin turvonneet, helpottaako tää koskaan? Kipu on pahinta illalla, kun ottaa liivit pois,tuntuu että ne tippuu ku ovat niin painavat!=) Nyt jo pitää ostaa isommat liivit..
Mulla samanlainen olo ihan alussa, loppui ennen 10. viikkoa, ja sen jälkeen oon kaivannut rintojen "oireilua". Olivat sitten ihan tavalliset 7. kuulle asti, mutta nyt ovat kipeet ajoittain, maitoa valuu, ja saan OOOOO:n jos mies vaan puhaltaa niihin päin.... Raskaana olo on kivaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275