Omat rintani varsinaisesti eivät arista eivätkä pingota, mutta nännit ovat kosketusarat. Miten alkuraskauden rintojen arkuus yleensä ilmenee?
Millä tavalla rinnat aristavat raskauden alkuvaiheessa?
5
8626
Vastaukset
- ...
Mulla alussa se ilmeni niin ettei pystynyt nukkumaan ollenkaan vatsallaan. Jatkuihan se aika pitkälle, en muista mille rv:lle. Sitten alkoikin jo masu olemaan sen verran edessä ettei mahallaan nukkuminen olisi onnistunut. Nyt menossa rv 30 6 ja aina välillä ovat arat siten että tuntuu kuin neuloilla pisteltäisiin.
- infoa
Rinnat raskauden aikana, tällaisia vaivoja saattaa esiintyä:
Nännit ovat arat, ja kipeytyvät helposti esimerkiksi kylmässä ja viimassa. Nännipiha tummenee ja siinä olevat näpyt saattavat korostua.
Rinnat saattavat suureta (varsinkin pienirintainen saattaa huomata tämän jo ensimmäisillä viikoilla). Rinnat tuntuvat kipeiltä esim. hyppiessä. Rinnat saattavat tuntua kovilta ja pahkuraisilta.
- vaihteleva
Mulla oli esikoista odottaessa nännit todella kipeät!!! Siis todellakin kosketusarat!!! "Kaikki" sattui!!!
Nyt toista odottaessa nännit ovat vain ihan vähän kosketusarat, siis todella vähän. Kyllä niihin koskea voi, muttei kovasti.- .............................
Oon vasta rv 6 3 ja rinnat on niiin kipeet ja niiin turvonneet, helpottaako tää koskaan? Kipu on pahinta illalla, kun ottaa liivit pois,tuntuu että ne tippuu ku ovat niin painavat!=) Nyt jo pitää ostaa isommat liivit..
- 7.kuukausi (on taivas)
............................. kirjoitti:
Oon vasta rv 6 3 ja rinnat on niiin kipeet ja niiin turvonneet, helpottaako tää koskaan? Kipu on pahinta illalla, kun ottaa liivit pois,tuntuu että ne tippuu ku ovat niin painavat!=) Nyt jo pitää ostaa isommat liivit..
Mulla samanlainen olo ihan alussa, loppui ennen 10. viikkoa, ja sen jälkeen oon kaivannut rintojen "oireilua". Olivat sitten ihan tavalliset 7. kuulle asti, mutta nyt ovat kipeet ajoittain, maitoa valuu, ja saan OOOOO:n jos mies vaan puhaltaa niihin päin.... Raskaana olo on kivaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937