Millä tavalla rinnat aristavat raskauden alkuvaiheessa?

apua nopeasti pliis!

Omat rintani varsinaisesti eivät arista eivätkä pingota, mutta nännit ovat kosketusarat. Miten alkuraskauden rintojen arkuus yleensä ilmenee?

5

8626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Mulla alussa se ilmeni niin ettei pystynyt nukkumaan ollenkaan vatsallaan. Jatkuihan se aika pitkälle, en muista mille rv:lle. Sitten alkoikin jo masu olemaan sen verran edessä ettei mahallaan nukkuminen olisi onnistunut. Nyt menossa rv 30 6 ja aina välillä ovat arat siten että tuntuu kuin neuloilla pisteltäisiin.

• infoa

Rinnat raskauden aikana, tällaisia vaivoja saattaa esiintyä:

Nännit ovat arat, ja kipeytyvät helposti esimerkiksi kylmässä ja viimassa. Nännipiha tummenee ja siinä olevat näpyt saattavat korostua.

Rinnat saattavat suureta (varsinkin pienirintainen saattaa huomata tämän jo ensimmäisillä viikoilla). Rinnat tuntuvat kipeiltä esim. hyppiessä. Rinnat saattavat tuntua kovilta ja pahkuraisilta.

• vaihteleva

Mulla oli esikoista odottaessa nännit todella kipeät!!! Siis todellakin kosketusarat!!! "Kaikki" sattui!!!

Nyt toista odottaessa nännit ovat vain ihan vähän kosketusarat, siis todella vähän. Kyllä niihin koskea voi, muttei kovasti.

• .............................

Oon vasta rv 6 3 ja rinnat on niiin kipeet ja niiin turvonneet, helpottaako tää koskaan? Kipu on pahinta illalla, kun ottaa liivit pois,tuntuu että ne tippuu ku ovat niin painavat!=) Nyt jo pitää ostaa isommat liivit..

• 7.kuukausi (on taivas)
        ............................. kirjoitti:

Oon vasta rv 6 3 ja rinnat on niiin kipeet ja niiin turvonneet, helpottaako tää koskaan? Kipu on pahinta illalla, kun ottaa liivit pois,tuntuu että ne tippuu ku ovat niin painavat!=) Nyt jo pitää ostaa isommat liivit..

Mulla samanlainen olo ihan alussa, loppui ennen 10. viikkoa, ja sen jälkeen oon kaivannut rintojen "oireilua". Olivat sitten ihan tavalliset 7. kuulle asti, mutta nyt ovat kipeet ajoittain, maitoa valuu, ja saan OOOOO:n jos mies vaan puhaltaa niihin päin.... Raskaana olo on kivaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1607
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1501
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      120
      1333
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      71
      1281
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1170
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      261
      1027
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      991
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      955
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      937
    Aihe