Eli yksi kysymys, yksi vastaus, ja molempia tässä leikissä ei voi valita eli kumman valitsisit mielummin itsellesi simin lisäosaksi?
A) supernatural
B) vuodenajat
eli se jota ET valitsisi et koskaan saisikaaan liitettyä peliisi
GALLUP
3
89
Vastaukset
- Omru
Vuodenajoista on jo aihe! Voit esittää kysymyksesi siellä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835022- 29
Painu h*lvettiin täältä jo jakamasta joka alotukseen tuota paskaa omru!!!!! On todellakin vain yksinkertaisempaa alottaa uusi keskustelu, kuin etsiä tuosta sinun yhdestä topicista kaikkiin aiheisiin vastauksia ja kysymyksiä. Entäpäs sitten kun ihmiset laittaisivat jonkun aikaa kysymyksiä yhteen keskusteluun kaikkia kysymyksiä, vastauksia sekä yleistä löpinää simssistä? mukava varmaan etsiä sieltä 150 sivun joukosta sitten jotakin tiettyä asiaa.
Muutenkin, suomi24 ei ole luultavastikaan millään tavalla sinun omistuksessa, joten miksi sinä huolehdit koko foorumin "täyttymisestä"? netistä ei todellakaan ole loppumassa tila.. ja miksi se sinua niin kovasti haittaa jos joku aloittaakin uuden keskustelun ja saa vastauksensa suoraan etsimättä mahdollisesti monen sivun päästä?
Jos haluat olla niin dominoiva täällä suomi24 sims palstalla, niin suosittelen perustamaan oman sims-sivuston, jota saat sitten rauhassa luotsata.
- seasons!
Ehdottomasti ottaisin vuodenajat!:) En ole ikinä ollut mikään yliluonnollisten juttujen fani, joten tuota supernaturalia tuskin tulen edes koskaan ostamaan :) mutta vuodenajat olisi todellakin aivan mahtava lisäosa!! peukut pystyyn että se tulisi nopeasti kauppojen hyllyille!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491144Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46848Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770