ÄLÄ TÄYTÄ KOKO FOORUMIA (LUE)

Omru

Olen huomannut, että tämä The Sims alue täyttyy kovaa vauhtia keskusteluista.
Seassa on myös hirveästi turhan päiväisiä kysymyksiä.

Jottei koko alue hukkuisi keskusteluista, olisi hyvä tehdä nämä asiat ennen keskustelun aloittamista:

- Lue peliopas joka tulee pelin mukana, joko vihkona tai sähköisessä muodossa. Sieltä löydät vastaukset kaikkein yksinkertaisimpiin ongelmiin.

- Yritä etsiä valmis keskustelu samasta ongelmasta, aiheesta kuin sinulla.

- Googlaa ongelmasi.

Myös peleihin liittyvät kysymykset "millainen on se ja se lisäosa?" löydät vastauksia googlaamalla lisäosan tai kamasetin.

Kun aloitat keskustelun, älä myöskään kirjoita vain, että "peli ei käynnisty, mitä tehdä?" vaan kerro ongelmastasi laajemmin ja tarkemmin.

- Radosims.com -Tällä sivulla on myös hirveästi tietoa, joten koita etsiä ratkaisuja sieltä. Koodeja sun muuta nippelitietoa.

TÄSSÄ topassa voi kysellä pieniä kysymyksiä, jotka eivät tarvitse erillistä keskustelua. :)

49

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Celiana

      Tätä olen itsekin miettinyt, kun ihmiset eivät viitsi etsiä vastausta, tai edes katsoa onko samanlaista aihetta jo olemassa, tekevät vaan uuden aiheen jossa kysyvät kaikenmaailman kysymyksiä, johon löytyisi varmasti jostain helposti vastaus.

      Tämä topiikki on ainakin hyödyllinen, toivottavasti kaikki tajuaisivat...

      • Kysymysys

        Turha kommentti


      • Celiana
        Kysymysys kirjoitti:

        Turha kommentti

        Lol, ei oma kommenttisi sitten ollenkaan turha?

        Saa täällä oman mielipiteensä sanoa, ja onko se sinun ongelmasi?


    • Omru

      Sitä minäkin toivon. :)

      • Kysymysys

        Turha kommentti


    • Omru

      Monet eivät selvästikkään tajunneet lukea tätä topaa. No yritän pitää sitä "pinnassa" :D

      • Kysymysys

        Turha kommentti


    • nöpönenäsim

      Uskon että tämän palstan ongelma on nuoret pelaajat. Jos kyseessä olisi selkeästi aikuisetn peli tätä ongelmaa ei olisi. Itse olen 24 vuotta. Ja itseäni harmittaa kun keskustelu alue on kuin leikkipaikka. Opetelkaa rakkaatt ihmiset etsimään itse vastaukset ongelmiin. Suomksi tai englanniksi hirveesti löytyy tietoo..

      • Omru

        Juurikin näistä nuorista. Eivät sitten ymmärrä etsiä oma aloitteisesti noita vastauksia. Jotkut ratkaisut löytyvät jopa siitä pelioppaasta, kunhan jaksaisivat vain etsiä.


    • En tiedä, kuinka nuoria tarkoitatte, mutta voi se näin olla tietenkin että nuoret pelaajat eniten kyselevät. Oon ite 18-vuotias ja oon pelannut vuuuosikausia, mutta täytyy myöntää että hyvin harvoin en olisi googlettamalla löytänyt kysymyksiin vastausta :D Oon yrittänyt etsiä täältä TS2-aiheisia kysymyksiä joihin voisin vastailla. Oon tosi iloinen jos voin auttaa peliin liittyvissä asioissa, joskin se kyllä on aika rasittavaa nähdä koko ajan uusia aiheita joista joka toisessa lukee "KOODEJA?!?!?!?!"...

    • 420poopfeast

      Nuoret ei osaa Englungdia

      • oMRU

        Niin, mutta voihan sitä aina yrittää kääntää ;D


    • Pienityper-ys

      Saako ps3 the Sims 3 pets peliin koodeja?

      • Omru

        Löysin googlesta tämmöisen:

        Paina Start-näppäintä ohjaimessasi, pidä pohjassa L1, L2, R1, R2. Siitä pian se kysyy että haluatko huijata vai pelata rehellisesti. Jos haluat koodeja, paina ylempää. Se kysyy, tallennatko pelin, ÄLÄ Tallenna. Muuten koodit eivät toimi. Kun painat No, siihen tulee jotain tekstiä. Sitten menet ostotilaan, siellä mene Buy: Sieltä löydät Decor-Kohdan mene siihen ja sieltä alin ja heti ensimmäisenä on laama! Osta se (Älä huoli se on ilmainen) Laita se johonkin kotiisi. Voit myös ottaa sen tavara säkkiisi (puhutaan ilmeisesti simin tavaraluettelosta), jolloin saat siitä milloin mitäkin! Mutta jos pidät sen kotona, valitse nuori aikuinen tai aikuinen sim: Paina laamaa siellä tulee vaikka mitä koodeja: Esim. Rahakoodi: 1,000 simeleon tai 50,000 simeleon ja karma toiveet ja karma täyteen.


      • Pienityper-ys
        Omru kirjoitti:

        Löysin googlesta tämmöisen:

        Paina Start-näppäintä ohjaimessasi, pidä pohjassa L1, L2, R1, R2. Siitä pian se kysyy että haluatko huijata vai pelata rehellisesti. Jos haluat koodeja, paina ylempää. Se kysyy, tallennatko pelin, ÄLÄ Tallenna. Muuten koodit eivät toimi. Kun painat No, siihen tulee jotain tekstiä. Sitten menet ostotilaan, siellä mene Buy: Sieltä löydät Decor-Kohdan mene siihen ja sieltä alin ja heti ensimmäisenä on laama! Osta se (Älä huoli se on ilmainen) Laita se johonkin kotiisi. Voit myös ottaa sen tavara säkkiisi (puhutaan ilmeisesti simin tavaraluettelosta), jolloin saat siitä milloin mitäkin! Mutta jos pidät sen kotona, valitse nuori aikuinen tai aikuinen sim: Paina laamaa siellä tulee vaikka mitä koodeja: Esim. Rahakoodi: 1,000 simeleon tai 50,000 simeleon ja karma toiveet ja karma täyteen.

        Kiitos erittäin paljon!


      • omru
        Pienityper-ys kirjoitti:

        Kiitos erittäin paljon!

        Ei mitään. On ilo olla avuksi ;D


    • whatcanyoudo.

      turha toivo. ihmiset jotka tällä foorumilla pyörivät ovat vajaita. itse olen nuoresta pitäen kun internet yleistyi niin osannut googlettaa ensiksi.

      • Omru

        mm..


    • ++

      Voiko sims 3ds:ässässä saada lapsia ja jos voi miten?

      • Omru

        En osaa sanoa, kun en ole koskaan pelannut ds:llä. Mutta kannattaa kokeilla pelissä. ;)


    • Kysymysys

      Tässä sinun todella selvässä kysymysvastausketjussa on 14 kommenttia. Joista 10 on täysin jotain muuta kuin aloituksessa toivoit. Tavoite saavutettu?

      Kuvitteletko että tästä ketjusta löytää vastauksia, tai edes kysymyksiä, kun koko ketju on täynnä nimenomaan teidän lähettämiä TURHIA KOMMENTTEJA!

      Helvetin jästipäät. PItäisitte edes itse kiinni siitä ettette täytä palstaa, tai tätä ketjua turhalla paskalla.

      • Omru

        Ihan asiallisia mielipiteitä täällä on esitetty, toisin kun sinun lähettämäsi viesti! Täällä saa kysyä pieniä kysymyksiä, joihin toivon mukaan vastaillaan, ja tavoitteena on juuri kerätä mahdollisimman paljon kannatusta tälle topalle. ÄLÄ myöskään itse täytä tätä ketjua "turha kommentti" viesteilläsi!


      • EI näin
        Omru kirjoitti:

        Ihan asiallisia mielipiteitä täällä on esitetty, toisin kun sinun lähettämäsi viesti! Täällä saa kysyä pieniä kysymyksiä, joihin toivon mukaan vastaillaan, ja tavoitteena on juuri kerätä mahdollisimman paljon kannatusta tälle topalle. ÄLÄ myöskään itse täytä tätä ketjua "turha kommentti" viesteilläsi!

        Asiallisia mielipiteitä toki, enhän sitä kieltänytkään, mutta niitä mielipiteitähän tähän et kaivannut vaan omaa sims3 foorumia, sims 3 foorumin paikalle.

        Aiotko käydä jokaisen uuden kysymyksen lähettäjälle kertomassa että sinun ketjuusi voi kirjoitella?

        "ja tavoitteena on juuri kerätä mahdollisimman paljon kannatusta tälle topalle"

        Tulihan se sieltä, etsit siis kannatusta itsellesi.


      • omru
        EI näin kirjoitti:

        Asiallisia mielipiteitä toki, enhän sitä kieltänytkään, mutta niitä mielipiteitähän tähän et kaivannut vaan omaa sims3 foorumia, sims 3 foorumin paikalle.

        Aiotko käydä jokaisen uuden kysymyksen lähettäjälle kertomassa että sinun ketjuusi voi kirjoitella?

        "ja tavoitteena on juuri kerätä mahdollisimman paljon kannatusta tälle topalle"

        Tulihan se sieltä, etsit siis kannatusta itsellesi.

        Kai se nyt on itsestään selvää, että tänne saa oman mielipiteen asiasta kirjoittaa? Sekaan saa laittaa kysymyksiä. Ja kyllä pitäisi huomata, viestiin on vastattu.

        En etsi kannatusta itselleni todellakaan, vaan yritän saada ihmiset ymmärtämään, että yksinkertaisiin ongelmiin voi löytää itse vastauksen, kunhan vain jaksaa etsiä.


      • omru
        EI näin kirjoitti:

        Asiallisia mielipiteitä toki, enhän sitä kieltänytkään, mutta niitä mielipiteitähän tähän et kaivannut vaan omaa sims3 foorumia, sims 3 foorumin paikalle.

        Aiotko käydä jokaisen uuden kysymyksen lähettäjälle kertomassa että sinun ketjuusi voi kirjoitella?

        "ja tavoitteena on juuri kerätä mahdollisimman paljon kannatusta tälle topalle"

        Tulihan se sieltä, etsit siis kannatusta itsellesi.

        Ja vielä edittiä.. oletko tosiaan olet niin toivotan, että äänestät minun kommenttaja huonoiksi ja sitten lisäät pisteitä omille viesteillesi?


      • Erihenkilö
        omru kirjoitti:

        Ja vielä edittiä.. oletko tosiaan olet niin toivotan, että äänestät minun kommenttaja huonoiksi ja sitten lisäät pisteitä omille viesteillesi?

        Hehheh, voin kertoa omru, että miinusten laittaja ei ollut se, ketä yrität syyttää vaan aivan toinen henkilö :))) voikun mulla olisi rekisteröity nimimerkki niin varmasti uskoisit :)) sitäpaitsi halusin ilmaista vain "mielipiteeni" laittamalla minuksia, koska en tykännyt kommenteistasi ja olin samaa mieltä tämän toisen osapuolen kanssa. Mielipiteen ilmaisu kun täällä oli kuulemma sallittua. No sinäpä sitten taas näppäränä klikkailit itseltäs minukset plussiksi...


      • omru
        Erihenkilö kirjoitti:

        Hehheh, voin kertoa omru, että miinusten laittaja ei ollut se, ketä yrität syyttää vaan aivan toinen henkilö :))) voikun mulla olisi rekisteröity nimimerkki niin varmasti uskoisit :)) sitäpaitsi halusin ilmaista vain "mielipiteeni" laittamalla minuksia, koska en tykännyt kommenteistasi ja olin samaa mieltä tämän toisen osapuolen kanssa. Mielipiteen ilmaisu kun täällä oli kuulemma sallittua. No sinäpä sitten taas näppäränä klikkailit itseltäs minukset plussiksi...

        Niinhän toki joo olet.. -.-


    • Simssi 3

      Kannatan aihetta :)

    • Pupupelaaja

      Oon ite 12, ja pelannut simssiä 3 vuotta. Ja mun mielestä tämmöset foorumeista löytyy tietoa.!!

    • pesukarhuongelma

      Miten voisin estää pesukarhua kaatamasta jatkuvasti roskistani? On tosi ärsttävää kun aina pitää olla nostamassa sitä.

      • harakkahirvonen

        Yksi tapa on laittaa roskiksen ympärille aita ja portti. Simit pääsevät portin kautta viemään roskat mutta pesukarhu ei pääse sitä kaatamaan. Itselläni on ainakin toiminut.


      • omru

        Tai sitten voi myös aidata tontin, jos ei halua noita elukoita koko tontille. ;)


    • heeeeeeeeeeeellllllp

      Miten kuvakkeen saa pistettyä kaupunginluontitilassa, jos kaikki kansiot on tyhjiä?

      • yritäs nyt

        Jos sun pitää laittaa sinne kansioon jotain mistä se peli sen kuvakkeen vääntää hä? Ei tosta ota selkoa.


      • heeeeeeeeeeelllllllp
        yritäs nyt kirjoitti:

        Jos sun pitää laittaa sinne kansioon jotain mistä se peli sen kuvakkeen vääntää hä? Ei tosta ota selkoa.

        Ehkä, mutta otin kuvan kaupungista ja nehän menevät pelin Screenshots -kansioon. Katoin sieltä, ei ollut mitään. Ja mä en voi lisätä sitä kaupunkia peliin ilman sitä kuvaketta. No, mä nyt kuitenkin kokeilen tuota. Olen katos vasta aloittelija ja en vielä oikein ymmärrä noita juttuja.


      • heeeeeeeeeeeellllllp
        yritäs nyt kirjoitti:

        Jos sun pitää laittaa sinne kansioon jotain mistä se peli sen kuvakkeen vääntää hä? Ei tosta ota selkoa.

        Ei toiminut tuokaan. :( Kerroin kaverille tästä (hän ihannoi kyseistä maata) ja hän haluaisi jo pian muuttaa pelissään tänne. Tarviin oikeasti apuaaaaaaaaaaaaaaaaa


    • vastakoodi

      Olen juuri testannut sitä buydebug koodia ja hyvin toimii muttaonko siihen jotain "vastakoodia" joka poistaisi sen käytöstä?

      • omru

        buydebug off ;)


    • jalokivi

      Kuinka monta eri hiontatapaa jalokiville on sims kolmosessa? Mullla on nyt auki kaikki tähtihiontaan asti, geodissa ja niissä kiillotettu jakohionta ja sydämmenmuotoinen hionta sekä tiberiumissa tornihionta sekä sydämmenmuotoinen hionta. Ja metallithan pystyy vaan sulatuttaamaan?

      • omru

        Itse en ole perehtynyt tähän asiaan sen kummemmin, mutta luulisin, että tuossa olisi melkein kaikki. Tietenkin se selviää kokeilemalla. Ja metallit pystyy vain sulattamaan. ;)


    • paratiini

      Ono kellään kokemusta paratiinista. Siis voiko se tehdä mitään?

    • omru

      Onko kyseessä siis jokin jalokivi simssistä? :D

      • paratiini

        On


      • omru
        paratiini kirjoitti:

        On

        No itselläni ei ole kokemusta tuosta jalokivestä, sori, mutta eiköhän se hoidu kokeilemalla, ellei nyt joku muu vastaa. ;)


    • ...

      ...

    • -

      -

    • ...

      up

    • Jokusims3pelaajaxD

      Minulla on ollut monta kysymystä mutta en itse tee foorumeita vaikka olen nuori...nimittäin 11 :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3171
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2612
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      387
      2551
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2076
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1907
    6. 173
      1325
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1307
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1000
    Aihe